Etelämantereen salaisuuksista on spekuloitu jo vaikka kuin kauan. Väitetään että siellä olisi vanhoja rakennelmia, ihmisten tekemiä uolastoja, pyramideja, vieraiden sivilisaatioiden teknologiaa yms jonka vuoksi etelämantereen yli ei saa lentää.
Kaikki on ollut kuitenkin arvailuja, todisteita ei ole ollut. Kuvia kyllä mutta niitäkin voidaan väärentää.
Nyt kaksi USA:n armeijan sotilasta vuotavat salaisuuksia julki. Onko savua ilman tulta? Epäilen että tultakin löytyy. Jokainen kuitenkin voi tehdä itse omat johtopäätökset.
https://rumble.com/v3yopea-kaksi-pillinviheltj-vuotaa-etelmantereen-salaisuuksista.html
Etelämantereen salaisuuksia paljastetaan
17
658
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka uskoo tuollaisiin fantasioihin?
- Anonyymi
Katsoitko haastattelun?
- Anonyymi
Minä uskon.
- Anonyymi
Operaatio Highjump(Taskforce 1968) oli todellinen 1946-1948 tapahtunut yritys perustaa Little America niminen siirtokunta Etelämantereelle. Operaation johdossa oli Amiraali Richard Byrd. Tapahtumiin liittyy salaliittoteoriana se, että retkikunta sai vastaansa natseja ja ufojakin ja joutui suuria tappiota kärsineenä perääntymään Etelä- mantereelta. Siirtokunnan perustaminen oli siten ehkä vain tekosyy jollekin muulle operaatiolle. Näin siis ainakin salaliittoteoriassa.
- Anonyymi
Joku keskustelija täällä onkin perehtynyt aiheeseen oikein perusteellisesti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2787005/operation-highjump - Anonyymi
Tuo nyt on pelkkää huuhaata, Etelämantereeella nyt on nytkin noin viisikymmentä tutkimusasemaa, mukaanluettuma suomalainen Aboa, ne eivät ole siirtokuntia vaan tutkimusasemia, osa on miehitettyjä vain Etelämantereen kesän aikana, osa ympärivuotisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt on pelkkää huuhaata, Etelämantereeella nyt on nytkin noin viisikymmentä tutkimusasemaa, mukaanluettuma suomalainen Aboa, ne eivät ole siirtokuntia vaan tutkimusasemia, osa on miehitettyjä vain Etelämantereen kesän aikana, osa ympärivuotisesti.
Kuin niin huuhaata? Eivät mainitsemasi tutkimusasemat poissulje aloituksessa olleen videon paljastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Operaatio High Jump kylläkin on todella tapahtunut . Valokuviakin retkelle lähdöstä löytyy runsaasti. Se on sitten teoreettista, että mitä siellä lopulta oikein tapahtui.
Etelä-Manterella kasvaa jopa kaksikin putkilokasvilajia, Deschampsia antarctica ja Colobanthus quitensis.
Kummastakaan ei ole ihmisravinnoksi. Tuota heinäkasvia voisi ehkä syöttää aaseille tai kameleille, mutta nämäkin elikot mahtaisivat manterella surkeasti paleltua.
Maanviljelykselle ei siis Etelä-Manterella edellytyksiä ole. Ei liene ollut kymmeniin tuhansiin vuosiin.
Näin lienee turha toivo siitä, että siellä olisi ollut mainittuna ajanjaksona mitään mainittavampia ihmiskulttuuri-ilmiöitä.- Anonyymi
Riippuu mitenkä kehittynyt tuo kulttuuri on ollut.
Jos pojat on osanneet rakentaa "kasvihuoneita", vaikkapa sellaisia pydamidin muotoisia, jotka pitää pakkasen ulkona niin hienosti siellä on eletty. - Anonyymi
Onhan sieltä löydetty dinosauruksen jäänteitäkin. Tuskin ne jäätä söivät.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitenkä kehittynyt tuo kulttuuri on ollut.
Jos pojat on osanneet rakentaa "kasvihuoneita", vaikkapa sellaisia pydamidin muotoisia, jotka pitää pakkasen ulkona niin hienosti siellä on eletty.Mistä ne kasvihuoneen "ikkunat" olisi tehty?
Millä elettiin siihen saakka että saatiin kasvihuoneet rakennettua?
Jos vastaus jälkimmäiseen kysymykseen olisi, että "syömällä pingviinejä ja kaloja", niin eihän sitten olisi ollut mitäänn tarvetta kasvihuoneillekaan (vrt. eskimot Arktiksessa).
Mutta erityisen kehittyneenähän ei eskimoiden perinteistä elinkeinoelämää pidetä, vaikka se itse asiassa osoittaa loistavaa sopeutumista olosuhteisiin.
"Kehittyneet" pohjoismaiset viikingit jotka aikanaan asettui asumaan Grönlannin lansirannikolle ja yrittivät maanviljelyä ja karjankasvatusta (mihin olivat tottuneet), epäonnistuivat tyystin, kuten hyvin tiedetään.
Grönlantia vähän paremmissa oloissa Islannissa viikingit itse asiassa aiheuttivat ekokatastrofin hävittämällä metsät. Se puuton Islanti on siis viikinkien työtä.Anonyymi kirjoitti:
Onhan sieltä löydetty dinosauruksen jäänteitäkin. Tuskin ne jäätä söivät.
Siitä tiedämmekin että Antarktiksen ilmasto on aiemmin ollut erilainen.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Mistä ne kasvihuoneen "ikkunat" olisi tehty?
Millä elettiin siihen saakka että saatiin kasvihuoneet rakennettua?
Jos vastaus jälkimmäiseen kysymykseen olisi, että "syömällä pingviinejä ja kaloja", niin eihän sitten olisi ollut mitäänn tarvetta kasvihuoneillekaan (vrt. eskimot Arktiksessa).
Mutta erityisen kehittyneenähän ei eskimoiden perinteistä elinkeinoelämää pidetä, vaikka se itse asiassa osoittaa loistavaa sopeutumista olosuhteisiin.
"Kehittyneet" pohjoismaiset viikingit jotka aikanaan asettui asumaan Grönlannin lansirannikolle ja yrittivät maanviljelyä ja karjankasvatusta (mihin olivat tottuneet), epäonnistuivat tyystin, kuten hyvin tiedetään.
Grönlantia vähän paremmissa oloissa Islannissa viikingit itse asiassa aiheuttivat ekokatastrofin hävittämällä metsät. Se puuton Islanti on siis viikinkien työtä.>>Grönlantia vähän paremmissa oloissa Islannissa viikingit itse asiassa aiheuttivat ekokatastrofin hävittämällä metsät. Se puuton Islanti on siis viikinkien työtä<<
Mutta eikös metsä kasvaisi uudelleen vaikka puut kaadettasiinkin? Islannin puuttomuuteen lienee kuitenkin jokin muu syy. Onkohan siellä yritetty metsän istutusta? Lienee kuitenkin havumetsävyöhykettä, eikä ole kovin kaukana Skotlannistakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Grönlantia vähän paremmissa oloissa Islannissa viikingit itse asiassa aiheuttivat ekokatastrofin hävittämällä metsät. Se puuton Islanti on siis viikinkien työtä<<
Mutta eikös metsä kasvaisi uudelleen vaikka puut kaadettasiinkin? Islannin puuttomuuteen lienee kuitenkin jokin muu syy. Onkohan siellä yritetty metsän istutusta? Lienee kuitenkin havumetsävyöhykettä, eikä ole kovin kaukana Skotlannistakaan.Mikä mahti sen metsän kasvattaa takaisin jos puut poistetaan?
Mistä ne puut osaisi kasvaa takaisin ilman siemeniä?
- Anonyymi
Siksihän Antarktiksen jäätikkö on alkanut sulamaan kun siellä oleva Lättymaan ulkopuolinen teknologia on alkanut kiehuttamaan jäätikköä. Tämä kasvihuoneilmiö on vain valtaeliitin juoni millä pyritään kiertämään aivan selvää tosiasiaa. Jumpperi !
- Anonyymi
Kai siellä
On löydetty jo
Muinainen sauna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078853
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345381Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634577- 553531
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906