Jutellaanpas alkoholin juomisesta.

Anonyymi-ap

Alkoholia juomalla suomalaiset on sosiaalisia ja tapaavat ihmisiä ja löytävät kumppanin. Niin minä olen ainakin löytänyt. Ei minua ole kutsuttu koskaan juhliinkaan jossa ei olisi alkoholia tarjolla. Mitä se kertoo suomalaisista että alkoholia on joka paikassa ja ihmiset aktivoituu vain kun juodaan alkoholia. Harva mies tai nainen menee baariin juomaan jotain limua.

26

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei vaikuta sosiaalisuuteen alkoholi lainkaan, oikasti hävettäisikin olla ihmisten ilmoilla humalassa.

      Luonteeni on rohkea, en pelkää kuolemaa, en tarvitse rohkaisu-ryyppyä tutuaksni naisiin..

      • Anonyymi

        Mitä noloa siinä ny on jos osaa käyttäytyä si jos ei osaa käyttäytyä eikä hallitse itseään humalassa ni si on parempi opetella juomaan ni ettei taju lähde monikaan kun ei tietääkseni siinä kohti pysy edes pystyssä se sammuminen kun yleensä tapahtunee siinä kohti kun ei illasta muista enään mitään itse en tiedä kun oma tavoite oli juoda niin et jos ei muisti ole lähteny aamuun mennessä ni ei kehtaa edes myöntää juoneensa nopeiten olen muistin saanu pois juomalla puoilitraa kossua tuntiin siittä puol tuntia muista hevon vittua kun pikkujouluristeilyllä oltiin aikoinaan pätkiä sieltä täältä mu hauska ilta oli jossai kohti pomo sano et sun turha tulla drinkkilippuja lisää pyytään sul oli koko illan kolmetuoppia nenän eessä kokoajan harmi ettei ollu kolmea kättä ois voinu kokeilla olisko kolmellakädellä juominen ollu haastavaa


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­y­­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minulla on niin hyvä itsetunto, että minun ei ole pakko juoda alkoholia.

      Voin juoda alkoholittomia juomia ja niitä on melkein aina tarjolla.

      • Anonyymi

        No eikö se ny si ol sama kun juo mehua tai vettä hieman halvempaa vie


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kertoo siitä kuinka reppana kansa tämä suomalaiset on

    • No onhan se surullista, jos vain alkoholia juomalla rohkaistuu ja tutustuu ihmisiin.
      Kaipa se on kansantauti.

      Olen huomannut, että Suomessa ei ole kovinkaan kaksista kahvilakulttuuria, varsinkaan miehillä.

      Tavataan ystäviä helposti juomisen merkeissä, muuten ei olla tekemisissä ollenkaan. Ei edes silloin olla yhteydessä, kun toinen tarvitsee vaikkapa kuuntelijaa.

    • Anonyymi

      Eikä jutella. Olen selvinpäin.

    • Anonyymi

      Ei ole touhu muuttunut lainkaan 20 vuoden aikana. Alkohoolii pitää juoda jos haluaa naisiin tutustua. Ei naiset lähde treffeille tavis miehen kanssa selvinpäin vaikka kahville joten tavis miehen ainoa mahdollisuus saada nainen on baarit.

    • Mä ite oon vähän siinä huijannu, että juon sitä kaljaa niin hitaasti pois. että mun ei loppujen lopuks tarvi niin paljoo juoda. mutta on se kauheen makunen se viimeinen osa, kun se on siinä tuopissa väljähtynyt. Baari ympäristössähän pystyy vapauttaan ittensä vaikka mitään ei oiskaan juonu, kun vaan esittä juovansa. on vaan oma ittensä.

      • Anonyymi

        Ei varmaan juu mu si viet sieltä humalaisen naisen kotiis ja ite olet selvä ni sen voi jo melkeistä tulkita hyväksikäytöksi eräällä tapaa ainakin sulla selvänä kun pitäs toimia harkinta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan juu mu si viet sieltä humalaisen naisen kotiis ja ite olet selvä ni sen voi jo melkeistä tulkita hyväksikäytöksi eräällä tapaa ainakin sulla selvänä kun pitäs toimia harkinta

        Humalatila katsottiin lieventäväksi seikaksi viimeks jotain 30 luvulla, esim. liikennevirheissä. mutta tulkinnat on vähän muuttunu ja nykyään vastuullisesti pitää käyttäytyä oli sitten humalassa tai ei.


    • Anonyymi

      Jerop - viisasst

    • Anonyymi

      En varmaan sitten ole suomalainen, kun en mä ole koskaan tarvinut alkoholia ollakseni sosiaalinen ja tavatakseni ihmisiä. Päinvastoin musta tulee ehkä jopa vähän syrjäänvetäytyvä, jos juon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      minulls on ääretän määrä ruokas js qlkoholiwn, niin, mu6twq sqin juur4i t5tarksoyn jostsain... koska poliisihan ei panon kypäsien qalle kqwt4ele misä 6ule jotassnnn.... liivien al6w okwasiwvsswa erhksdw...

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla on mukana porukoissa, tapaa naisia ja löytää kumppanin.
      Raitis mies on yksin kotona ilman naisseuraa.

      t. viinamies

    • Kyllä se tuli eilettäin huomattua, että kyllä ne sosiaaliset taidot ja rohkeus paranee ja tulee esiin. Puheliaisuus lisääntyy ja tunteista avaudutaan. Mutta ei se kyllä yhtään kivaa ole olla polvillaan pöntön äärellä ja oksentaa. Tuumailla vaan että hyi vi*tu ja oksentaa lisää.

    • Anonyymi

      viisaus väheee kun viina lisääntyy

    • Anonyymi

      Kyllä naista lähestyessä pitää ottaa rohkaisuryyppy.
      Samoin toiset ja kolmannet treffit on hyvä pohjustaa muutamalla kaljalla.

      Jos naisen mielestä miehen jatkuva pieni tuiteri on OK, (onhan mies silloin menevä ja hauska), voidaan aloittaa seurustelu.
      Viinan juomisesta tulee usein yhteinen harrastus.

    • Anonyymi

      kaikista asioista saa kirjoittaa kai

    • Minä en ole löytänyt yhtäkään kumppania alkoholin rohkaisemana. Alkoholi on minulle oikeastaan hyvin merkityksetön aine. Kyllähän alkoholi tyypillisesti juhlatilaisuuksiin liittyy, mutten näe siinä mitään pahaa. Paha siitä tulee siinä vaiheessa, kun ihminen ei pysty kontrolloimaan juomistaan vaan vetää pään täyteen joka kerta, kun alkoholiin päääsee käsiksi. Aina ei ole pakko juoda yhtään mitään, ei edes silloin, kun alkoholi on ilmaista. Itse käyn usein tapahtumissa autolla juomatta tippaakaan, mutta sitten taas voin joskus ottaa punaviiniä ystävän kanssa ja nauttia siitä ilman, että se vaarantaa terveyttäni tai elämänlaatuani. Pidän viinistä myös ruoab kanssa. Joskus olen kuukausia juomatta pisaraakaan alkoholia. Joskus pirskeissä saatan ottaa enemmänkin, en näe sitäkään ongelmana. Joskus sitä vain tulee tanssineeksi korkkkarit kattoon hyvässä seurassa ja otettua pari drinkkiä, eikä siinä ole mitään sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Eikö se tarkoituskin ole kun alkoa otetaan että sitten otetaan pää täyteen itse olen sitä mieltä muuten ei oteta mut sit kun otetaan niin sit otetaan tai ei oteta lainkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se tarkoituskin ole kun alkoa otetaan että sitten otetaan pää täyteen itse olen sitä mieltä muuten ei oteta mut sit kun otetaan niin sit otetaan tai ei oteta lainkaan

        Ei minun mielestäni. Alkoholia voi ottaa myös hillitysti, mikä onkin se suositeltavin tapa, jos alkoholia haluaa ylipäätään käyttää.


    • Anonyymi

      Valtaosalla kyllä vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen on lähtenyt kunnon baari-illan jatkoista kun livenä nähty ja hyvin synkannu jutut , siitä on helppo edetä peiton heilutukseen jatkoille , siitä se lähtee..... selvinpäin mikään ei etene tai johda mihinkään loppujen lopuksi .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe