Monet uskovat pyytää rukoilemaan puolestaan

Anonyymi-ap

Kuitenkaan itse eivät tottele raamatu nsanaa eivätkä pyri seuraamaan Jeesuksen opetuksia. Minun entinen uskovainen ystävä lankesi himon syntiin ja meni naimisiin uskosta osattoman naisen kanssa,sitten vielä kehtaa pyytää rukoilemaan hänen puolestaan!! Sanoin että ennemmin sinä menetät uskosi kuin tuo nainen tulee uskoon ja näytin raamatun kohdan:

Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa.” Epäusko on vieras ies ja se pakottaa ihmiset tekemään syntiä.
”mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä?” Uskova on Jumalan vanhurskaus.
”Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?” Uskova on valkeus, ei-uskova on pimeys, hengellisesti sokea.
”Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?” Ts. uskova rinnastetaan Kristukseen ja ei-uskova Beliariin (saatanaan).
”Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: ”Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani”. Jumala asuu Uudessa liitossa Pyhän Henkensä kautta sekä yksittäisessä uskovassa että seurakunnan keskellä.
Sentähden: ”Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias”. ”He” tarkoitti Korinttossa erityisesti epäjumalanpalvelijoita. Nykyisin tulee erottautua niistä, jotka houkuttelevat epäuskoon olivatpa he sitten ei-uskovia tai uskovia.

Mulle tapansa mukaan suututtiin ja sanottiin että enkö tajua että rakkaus ei ole vain tunne vaan sydämessä rakkaus toista ihmistä kohtaan tähän vastasin etten minä ole kirjoittanut Raamattua enkä voi sille mitään mitä Jumalan sana sanoo.

38

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monilla Uskovissa esimerkkejä siitä miten menetetty oma usko kun suostuttu yhteen uskosta osattoman kanssa,vain pieni Harva tapaus jossa uskosta osaton tulee uskoon. Eri asia on jos uskosta osaton pariskunnasta avioliiton aikana toinen osapuoli tulee uskoon, silloin Uskova voi erota tai jos toinen osapuoli suostuu jatkamaan avioliittoa niin eri asia. Koskaan ei pidä mennä tietoisesti naimisiin sellaisen henkilön kanssa joka ei jaa samaa uskoa.

• Anonyymi

Vielä olisi kannattanut sanoa että on kyykäärmeen sikiö.

• Anonyymi

Paljon muitakin herjoja jäi vielä varastoon.

• Anonyymi

Ei ole herjaa vaan nuhtelua ja opastusta tietoista syntiä Jumala ei siunaa

• Anonyymi

Huudetaan vaan kovempaa hallelujaata jotta synnin äänet peittyy.

• Anonyymi

Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä.
        Tee siis parannus.

• Anonyymi

Silloin olisi voinut sanoa kyykäärmeen sikiöksi ja että on isästä perkeleestä lähtöisin.

Hyvä nuhde se olisi ollut.

• Anonyymi

Moni uskova elää omien himojensa ja itsekkäitä tekojensa mukaan, muodotavat omat jumalankuvansa ja sitten luulevat että se on se raamatun Jumala. Jumala ei koskaan siunaa pahoja tekoja ja laittomuuksia! Synnitöntä ei ole kukaan mutta jatkuvasti kun elää omien halujensa ja mielitekojensa mukaan niin jossain vaiheessa se kostautuu uskovalle ihmiselle.

Vain pieni prosentti elää Jumalan tahdonmukaista elämää mutta se tarkoittaa sitä että pitänyt irrottautua kokonaan yhteiskunnan eli saatanan ikeestä,tähän kuuluu uskosta osattomat joiden tuomio on kadotus.

• Anonyymi

Tälläkin palstalla moni esittää näköjään uskovaa jos on uskossa ottaa nuhteista opiksi ja pyrkii elämän Jumalan sanassa ja valossa ja totuudesta. Enää ei ole kirkkoa ei seurakuntaa jossa kannattaisi olla.

Olen itse uskosta osaton mutta tahtonut tulla uskoon. Ei ole ketään joka auttaisi eikä yhtään joka tekisi hyvää toisille ihmisille. Ap on oikeassa. Toisaalta jos rakastaa toista onko sillä väliä onko uskossa tai ei?

• Anonyymi

Jenkkilahkojen tarjoamaan uskoon ei kenenkään pidätään tulla. Siellä on vieraat henget ja henkivallat niitä hurmostemppujaan tekemässä, joilla eksyttävät mahdollisimman monta, jopa valitut eli Juutalaiset.

Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, niihin menemästä.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi

Pelastava evankeliumi löytyy tiivistetysti 1 Kor 15:1-4 ja Joh 3:16. Kun uskot nuo, kadut syntejäsi ja otat vastaan Jeesuksen tarjoaman pelastuksen omalle kohdallesi, saat sillä hetkellä Jumalan pyhän hengen entisen kuolleen henkesi tilalle. Vaikka et tuntisi mitään erityisiä tunteita, uudestisynnyt sillä hetkellä eli saat ikuisen elämän. Kukaan ei tule uskoon omilla teoillaan. Pelastus on meille ilmainen lahja. Jos et tunne vielä pystyväsi uskomaan, rukoile Jumalaa antamaan sinulle uskoa. Rukoilin juuri puolestasi. Muutkin tämän ketjun uskovat varmaan rukoilevat. Jeesus tulee pian hakemaan omansa pois. Sen jälkeen ehkä tulee vielä suuri kääntymysten aalto, mutta siinä ajassa on hirveää elää. Ole viisas ja etsi uskoa jo nyt armon ajassa. Ja niinhän teetkin!

• Anonyymi

Ketjun aloittaja on tyypillinen fariseus eli lahkolainen

Fariseus ja publikaani
      9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen: [Sananl. 30:12]
      10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. [Ap. t. 3:1]
      11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17]
      12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14+ | Matt. 23:23+]
      13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3]
      14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

"Tosiuskovaiset" lahkolaiset menivät Jordanille saamaan sitä näyttävää uskovien upotuskastetta.

Tarjolla oli vain katuvien syntisten kaste, niin Johannes ei kastanut tosiuskovaisia lahkolaisia ollenkaan, vaan kutsui heitä kyykäärmeitten sikiöiksi.

• Anonyymi

Ei ole lahkolaisuutta elää Jumalan sanan totuudessa ja pyhyydessä, moni uskova kutsuu sitä fariseukseks ja lahkolaiseks jos ei suostu syleilemään maailmaa ja ottamaan hapatusta vastaan.

• Anonyymi

Epämääräiset rukouspalvelut tekee bisnestä ja rahastaa myymällä rukouspalveluitaan, uskotellen sairaille että heidän rukouksensa menee läpi ja niihin tulee vastauksia.

Toisten ihmisten puoleen kääntyminen rukouspyyntöineen voi johtaa kiroukseen, sillä kyllä Jumala kuulee jokaisen omat rukoukset.

Jer. 17:5

Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

• Anonyymi

Liian moni tämän päivän uskova turvautuu liikaa näihin rukouspalveluihin,esirukouksiin, kirkon tai seurakunnan apuun eivät raukat ymmärrä että itse pitää tehdä asioitten eteen jotakin ei pelkkä sun puolesta rukoilu mitään auta. Jeesus kehoittaa toki rukoilemaan omien uskonveljien ja sisarien puolesta mutta varoittaa samalla eksytyksistä ja harhaopeista. Jännä juttu myös tuo että moni oikeasti yksinäinen jätetään yksin ja sanotaan että rukoile minun puolesta...ilman että kysyy kuinka minä voisin palvella sinua yksinäinen??

• Anonyymi

Ja kirkka kakun päälle. Sapattikin pitäisi pyhittää. Mutta tietenkin vain teoriassa.

• Anonyymi

Surullista se on. Arvelen monen menettäneen uskonsa väärän ja epäraamatullisen valinnan takia.
      Mutta, muutenkin uskoa pitää vaalia. Uskovat vaeltavat Jeesus-tietä, eivätkä liukuportaita pitkin.

• Anonyymi

Näinpä,sitten luulevat raukat vielä että se on raamatun Jumala joka toimii niiden elämässä.

• Anonyymi

Menevät kapeasta portista neulansilmään kamelin selässä!
      Sanokaa minun sanoneen!

• Anonyymi

Ei saakaan naida uskosta osatonta silloin tekee päinvastoin Jumalan sanaa Jeesus ei ole tulossa uskottoman ja uskovan häihin, pitää olla molempien uskossa sitä avioliittoa Jumala siunaa, eri asia kuten joku täällä kirjoitti jos molemmat uskosta osattomia ja toinen tulee avioliiton aikana uskoon jos uskosta osaton suostuu asumaan uskovan puolison kanssa niin sitten eri asia,muuten uskova on vapaa ottamaan eron uskosta osattomasta puolisostaan jos uskosta osaton ei halua asua yhdessä uskovan puolisonsa kanssa,mut siinä tapauksessa uskova ei saa enää mennä naimisiin vaan koko elämä pitää pyhittää Jumalalle ellei sitten Jumala myöhemmin määrää uskovaa puoliso toiselle. Tälläinen ymmärrys minulle tullut ja näin pyhä Henki selitti asian.

• Anonyymi

Uskosta osaton on vierasta iestä,uskova luopuu uskostaan ennemmin kuin se että uskoton puoliso tulee ikinä uskoon.

• Anonyymi

Parempi naida kun palaa. Kiimassa meidät on tehty. Paitsi Aatami ja Eeva, jotka päätettiin tehdä hyvin poikkeuksellisella tavalla. Länsimainen lääketiede ei ole päässyt lähellekään tätä. Eikä pääse.!

• Anonyymi

Kyllä ihminen voidaan luoda sekä kopioida geeniteknlogialla. Ei siihen nussimista tarvita. Se on vain laissa kielletty. Kyllä ihminen on selvittänyt Jumalan tavan luoda.

• Anonyymi

Ettekö vieläkään käsitä: USKOVAN EI TULE MENNÄ NAIMISIIN USKOSTA OSATTOMAN KANSSA!! JEESUS EI TULE PAKANAN JA USKOVAN HÄIHIN EIKÄ JUMALA SIUNAA SITÄ AVIOLIITTOA!!

• Anonyymi

Ihmienn tekee synnin jos menee kiimassa naimisiin, eikä rakkaudesta, jos liha on noin heikko niin parempi sen ihmisen tappaa itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmienn tekee synnin jos menee kiimassa naimisiin, eikä rakkaudesta, jos liha on noin heikko niin parempi sen ihmisen tappaa itsensä.

Raamattu kuitenkin sanoo että parempi naida kuin palaa.

Mutta mitä väliä sillä on. Oma höyryäminen on aina etusijalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu kuitenkin sanoo että parempi naida kuin palaa.

Mutta mitä väliä sillä on. Oma höyryäminen on aina etusijalla.

Kylläpä te nyt hoette tuota mantraa lukekaa sitä Raamattua ja kokonaisuutena. Onneksi minun ei tarvitse palvella lihaa eli omaa puolisoa, paavalihan Sanoo että on parempi ettei mene naimisiin.

Ja edelleen uskossa oleva ei saa näiden uskosta osatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen voidaan luoda sekä kopioida geeniteknlogialla. Ei siihen nussimista tarvita. Se on vain laissa kielletty. Kyllä ihminen on selvittänyt Jumalan tavan luoda.

Höpsistä. Ihminen pystyy kopioimaan Jumalan töitä, mutta ei pysty luomaan edes yhtä geeniä. Ja olisiko kloonatulla oliolla sielua? Sama sielu kuin isännälläänkö? Ei ihmisen tule leikkiä Jumalaa.

Voi olla, että jossain on jo kloonattujen olentojen armeija odottamassa. Jonkun tyrangin klooneja, tai jonkun 'valioyksilön'. Uskovien ylöstmpauksen jälkeen tänne koittaa hirveät ajat. Olethan mukana tempauksessa?

• Anonyymi

Uskovat eivät tulee kestämään vainoa eivätkä lopunajan tapahtumia kerta suuttuvat helposti jos kehoittaa lukemaan Raamattua ja elämään Jumalan sanan totuudessa.

• Anonyymi

Kirkon eli armon ajan uskovat pääsevät pian pois ylöstempauksessa. Ne, jotka tulevat uskoon vasta nähtyään uskovien katoavan, joutuvat kestämään vainoa ja luultavasti kuolemaan marttyyreina. Viisas uskoo jo nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon eli armon ajan uskovat pääsevät pian pois ylöstempauksessa. Ne, jotka tulevat uskoon vasta nähtyään uskovien katoavan, joutuvat kestämään vainoa ja luultavasti kuolemaan marttyyreina. Viisas uskoo jo nyt.

Olennaisinta on myös se, että tässä ajassa saa Pyhän Hengen ja voiman olla Jumalan lapsi. Ettei tämä aika ole vaivan aikaa uskonnollisessa typeryydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opin ja raamatun mukaan jo tässä ajassa uskovat joutuvat kestämään vainoa ja kuolemaa. Ja osittain joutuvat olemaan antikristuksen ajassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opin ja raamatun mukaan jo tässä ajassa uskovat joutuvat kestämään vainoa ja kuolemaa. Ja osittain joutuvat olemaan antikristuksen ajassa

Väärää oppia tuo että uskovat temmataan ennen vaivanaikaa,siinä tulee moni uskova menettämään uskonsa kun luottavat siihen että välttyvät antikristuksen vihalta. Moni ei sitä halua ymmärtää että Jumalan tuomiot alkaa uskovista,uskovista jotka tekee erinlaisia syntejä jos heille tulee kamala tuomio niin miten käykään uskosta osattomille...

• Anonyymi

Lahkolaisten hurmosrukoukset eli molotusrukoukset ei nouse teltan katon rajan ylöpuolelle, vaikka kuinka kovasti huutaisivat.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

• Anonyymi

Molotusrukous on ihmisestä, monet haluaa tyydyttää omaa lihaansa ja mieltänsä sekä olla ihmisille mieliksi.

• Anonyymi

Monet uskovat naivat väärän puolison eivätkä odota Jumalaa siinä asiassa,sitten tulee paljon onnettomuuksia ja surkeuksia kun puoliso on väärä. Jos ei pysty pitämään lihaa kurissa ei kannata jeesusta seurata silloin voi käyttäytyä kuin uskosta osaton! Joillekin ei ole tarkoitettu puolisoa.

• Anonyymi

Oletteko onnistuneet lisääntymään lampaiden kanssa?
      Moni meistä on kyllä yrittänyt pitkään.
      -Jukka

• Anonyymi

Aivan niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe