Minun kaverin parisuhde kariutui 10.11.2023 ja joutui asunnottomaksi.
Autoin kaveria ja otettiin meille asumaan.
Olen komennushommissa ja tehdään 4:n päivän aikana perjantai sisään.
Olen 4 yötä pois kotoa viikolla.
Nyt naapurit ovat alkaneet puhua että vaimoni pettää minua kaverin kanssa kun olen poissa kotoa.
Olemme kyllä panneet kimpassa vaimoani jo keväästä 2020 ja kaverilla ja vaimolla on lupa panna vaikka en ole kotona.
Emme kuitenkaan olisi halunneet puheiden leviävän.
Olen yrittänyt kieltää vaimoni pettävän minua, silti puhuvat ja katselevat kieroon meitä.
En ymmärrä miten ovat alkaneet epäillä vaimoni uskottomuutta, ovatko ehkä nähneet ikkunasta kun asumme alakerrassa.
Meillä kyllä on verhot iltaisin ja öisin kiinni.
Ihmisillä on huoli toisten asioista
4
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kantsi välittää, meillä vapaa suhde ollut kymmenisen vuotta, itse teen matka töitä jolloin vaimolla vieraita yö kylässä. Alkuun naapurit karsasti, yhdelle miehelle Joulu saunassa kerroin suhteesta siihen loppui kuiskailut. M 56
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onhan näitä seuramatkoja. Minä.olen käynyt niillä vaimon kanssa ja molemmat erikseen. Siellä on meillä vakio pano kaverit. Siitäkim ollaan kuultu kun on yhdessä vaikka kahvilla. Ei edes asuta samassa huoneessa ettei juttu leviä. Yötä ollaan jimman kumman luona.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899