"Rasvaeväleikatun alamittaisena pyydetyn taimenen valtiolle korvattava arvo noin 260 euroa kalalta."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cf34d687-f25e-4c19-83ec-a12ded98dbed
Halvemmaksi olisi tullut Hätälän lohifile, joka näytti olevan äsken kaupassa fileenä 10,90 euroa kilolta.
Kalliit joulukalat, 260 euroa x 37 = 9 620 euroa
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja ankeriaasta saatava sakko onkin jo noin 3500€/kala.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ainakin meidän järvessä on istutuksen jälkeen kahden viikon kalastuskielto.
- Anonyymi
Aika ruotoinen tuommainen pikkutammukka. Tai siis pieniruotoinen. Isosta on helpomi kaivaa ruodot pois.
- Anonyymi
Ahne kalastaja päätti sitten ottaa kunnon saaliin. Noissa tapauksissa sakko on 100% varma. Jossain itäsuomessakin joku kalasti lohen jota ei olis pitänyt ottaa ja se sai yli 3000 euroa sakkoa. Olisi vaan hakenut kalat kaupasta.
- Anonyymi
Rasvaevättömän taimenen saa kyllä ottaa ruuaksi, jos vain on mitallinen. Rasvaevän puuttuminen on sen merkki, että se on istutettu kala.
Rasvaevällistä taimenta ei taas saa ottaa, vaikka olisi kuinka mitallinen tahansa, koska luonnonvaraista taimenta koskee kalastuksen täyskielto sen uhanalaisuudesta johtuen.
Olen kala-alalla töissä ollut koko työikäni, joten tunnen kalastuslait ja -säädökset(kin).
Ankerias tosiaan on ollut jo pitkään äärimmäisen uhanalainen-luokituksen alla, joten sitä ei saa kalastaa lainkaan ja jos sellainen sattuu päätymään pyydykseen, se pitää vapauttaa.- Anonyymi
Saimaanorppa on paras joulukala.
Niitä on ollut joskus verkossa useampikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834