Okei, tässä tulee teille tositarina. Ei kannata lukea jos oot herkkä! Mä olin hankkinut uuden kämpän Helsingistä ja saanu sen tosi hyvään hintaan. (Ei liity tarinaan) Ja olin ihan normaalisti puhumassa puhelimessa mun kaverin kanssa, sitten sanoin sille: -Mun pitää mennä hakeen posti, soitan sulle myöhemmin. Mä lopetin puhelun ja lähin ulos postilaatikoille, kun olin hakenu sen ja tulin takas rappukäytävään mä huomasin että mun ovi oli auki. Olin vaan silleen: Jaa, mä varmaan jätin sen varmaan silleen. Kun istuin taas siinä mun sängyllä ja aioin soittaa mun kaverille, niin tiputin mun puhelimen lattialle. (Woow tosi pelottavaa) Kun aioin nostaa sitä sieltä puoliks sänkyni alta niin näin jonkun/ihmisen mun sängyn alla. Tai se näytti selältä ja mua alko pelottaa ihan sikana. Mä huomasin että se (ehkä ihminen) liikahti. Mä sain kamalan paniikin ja leikin soittavani kaverilleni. Mä sanoin: Mä meen suihkuun, soitan sulle sen jälkeen. Mä menin kylppäriin, lukitsin oven ja laitoin suihkun päälle. Sen jälkeen rupesin avaamaan ikkunaa ja sit kiipesin ulos. (Huom! Mä asuin ekassa kerroksessa) Heti kun pääsin tielle, mä soitin poliisit ja sen jälkeen mun kaverille. Mun kaveri asu lähellä joten se pääsi sinne vähän nopeemmin. Mä selitin sille koko jutun ja sekin oli ihan paniikissa. Kun pollarit tuli mä kerroin niillekkin jutun ja annoin niille mun avaimet. Joskus 5minuutin päästä ne tuli ulos kantaen vanhaa likasta miestä, jonka hulluus paistoi silmistä.(okei toi kuulosti joltain elokuva jutulta) Ne poliisit sano että se mies oli löytynyt iso keittiöveitsi kädessä MUN VESSAN OVEN EDESTÄ!!! Poliisit sano myös että se mies oli koditon ja varmaan joku hulluuden sairas. Eli jos mä olisin avannut sen vessan oven, mä en varmaan olis tässä nyt kirjottamassa tätä tekstiä. Mua edelleen ihmetyttää miten se pääsi mun taloon koska mä itseni mielestä lukitsin sen ulko-oven. Mulla on nyt kammo yksin asumisesta ja asun edelleen mun vanhempien luona. Mä en ole nähnyt sitä miestä kertaakaan sen jälkeen, mahtaakohan kuollut? Kiitos ja hyvästi! P.S. Kesti hetki kirjottaa tää. Moiiii!
Kauhu (on oikeasti tapahtunut)
Anonyymi-ap
5
304
Vastaukset
- Anonyymi
tollaset on varmaan ihan normi hommaa kaupungin vuokra asunnoissa?
- Anonyymi
En kyl tiie?
- Anonyymi
Jaa että tommosta t.11v poika
- Anonyymi
Jaa että kun oon 24v
Ja oon tyttö
- Anonyymi
No et sitten älynnyt myydä tarinaa iltapäivälehdille, hyvät lööpit ja klikkiotsikot ois saanut tuostakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295566Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183184Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511293Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501059Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43969- 126954
- 37844
- 142783