Kauhu (on oikeasti tapahtunut)

Anonyymi-ap

Okei, tässä tulee teille tositarina. Ei kannata lukea jos oot herkkä! Mä olin hankkinut uuden kämpän Helsingistä ja saanu sen tosi hyvään hintaan. (Ei liity tarinaan) Ja olin ihan normaalisti puhumassa puhelimessa mun kaverin kanssa, sitten sanoin sille: -Mun pitää mennä hakeen posti, soitan sulle myöhemmin. Mä lopetin puhelun ja lähin ulos postilaatikoille, kun olin hakenu sen ja tulin takas rappukäytävään mä huomasin että mun ovi oli auki. Olin vaan silleen: Jaa, mä varmaan jätin sen varmaan silleen. Kun istuin taas siinä mun sängyllä ja aioin soittaa mun kaverille, niin tiputin mun puhelimen lattialle. (Woow tosi pelottavaa) Kun aioin nostaa sitä sieltä puoliks sänkyni alta niin näin jonkun/ihmisen mun sängyn alla. Tai se näytti selältä ja mua alko pelottaa ihan sikana. Mä huomasin että se (ehkä ihminen) liikahti. Mä sain kamalan paniikin ja leikin soittavani kaverilleni. Mä sanoin: Mä meen suihkuun, soitan sulle sen jälkeen. Mä menin kylppäriin, lukitsin oven ja laitoin suihkun päälle. Sen jälkeen rupesin avaamaan ikkunaa ja sit kiipesin ulos. (Huom! Mä asuin ekassa kerroksessa) Heti kun pääsin tielle, mä soitin poliisit ja sen jälkeen mun kaverille. Mun kaveri asu lähellä joten se pääsi sinne vähän nopeemmin. Mä selitin sille koko jutun ja sekin oli ihan paniikissa. Kun pollarit tuli mä kerroin niillekkin jutun ja annoin niille mun avaimet. Joskus 5minuutin päästä ne tuli ulos kantaen vanhaa likasta miestä, jonka hulluus paistoi silmistä.(okei toi kuulosti joltain elokuva jutulta) Ne poliisit sano että se mies oli löytynyt iso keittiöveitsi kädessä MUN VESSAN OVEN EDESTÄ!!! Poliisit sano myös että se mies oli koditon ja varmaan joku hulluuden sairas. Eli jos mä olisin avannut sen vessan oven, mä en varmaan olis tässä nyt kirjottamassa tätä tekstiä. Mua edelleen ihmetyttää miten se pääsi mun taloon koska mä itseni mielestä lukitsin sen ulko-oven. Mulla on nyt kammo yksin asumisesta ja asun edelleen mun vanhempien luona. Mä en ole nähnyt sitä miestä kertaakaan sen jälkeen, mahtaakohan kuollut? Kiitos ja hyvästi! P.S. Kesti hetki kirjottaa tää. Moiiii!

5

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tollaset on varmaan ihan normi hommaa kaupungin vuokra asunnoissa?

      • Anonyymi

        En kyl tiie?


    • Anonyymi

      Jaa että tommosta t.11v poika

      • Anonyymi

        Jaa että kun oon 24v
        Ja oon tyttö


    • Anonyymi

      No et sitten älynnyt myydä tarinaa iltapäivälehdille, hyvät lööpit ja klikkiotsikot ois saanut tuostakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe