Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sähköauto oli hyvä välikokeilu..nyt hybridillä ja seuraavaksi takaisin 6-koneiseen bensaan.

Anonyymi-ap

Näin meni minulla. Sähköautona oli tesla model y long range...nyt MB E 300e.....nyt seuraavaksi ostan bensakoneisen taas.

Sähköauto on auto jossa ei ole fiilistä, talvella lämpeni hyvin ja jopa paremmin kuin polttikset mutta toimintamatka lyhyt toimintamatka ei oikein sovi itselle. Lisäksi latureilla on suosituimmissa lounaspaikoissa ruuhkaa lounasaikaan jne. Sähköautoja alkaa olla jo aika paljon.

Aijon hankkia seuraavaksi bmw tai mb 6 koneella ja uuden tai lähes uuden. Haluan äänet ja sen tunteen taas että ajaa autolla.

26

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen talvi on aika hankala sähköauton rangen kanssa, rajoittaa paljon jos tarvitsee ajaa suurempia etäisyyksiä. Kova kiire alkaa olla laturille kun range 100km. Pitää ainakin jo olla tiedossa missä lataa? Mutta mitä jos pikalaturit on kaikki varattuja?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itse ostan sähköauton aikaisintaan sitten kun niissä on kevyitä akkuja, joilla ajaa vähintään 500 km yhdellä latauksella 30 asteen pakkasessa.

      • Anonyymi

        Ei taida muutamaan vuosikymmeneen moista kevytakkua tulla markkinoille koska litium-ioni akuista jo monet autovalmistajat pyristelevät eroon ja korvaavat ne paloturvallisemmilla, pitkäikäisemmillä sekä ympäristöystävällisemmillä rautafosfaattiakuilla. Myös Kiina ja venäjäriippuvuus poistuu. Haittapuolena painavampi akku ja pienempi energiatiheys.


    • Anonyymi

      Yritin etsiä uusia tai uudehkoja Mersun tai Bemarin kuutoskoneisia autoja. Järkevää autoa järkevään hintaan ei kyllä tunnu löytyvän.

      • Anonyymi

        Sieltä täytyy ottaa bemarilta 440...340....550.....540.....M3,M5 jne

        Tai mersulta varmaan suoraan joku amg joissa taitaa kutosia olla...taitaa muuten uudess C63 olla 2 litran kone, toki siitä revitään lähes 700hv. Näiden kestävyydellä tuskin on ostajalle väliä koska sillpin on rahaa jos tälläisillä ajaa.


      • Anonyymi

        Jos kuutoskoneisen haluaa niin sitten vaan ostaa sellaisen, maksoi mitä maksoi. Kun ei tuollainen muutenkaan ole varsinaisessa mielessä mikään järkivalinta niin onko sillä sitten merkitystä jos siihen jokunen kymppitonni ylimääräistä menee.


      • Anonyymi

        Harvatahtinen energiakriisin aikainen V8 jenkkilaiva olisi luotettava kun tehot kuristettu minimiin mutta mekaniikka rakennettu kestämään 2-4 kertaiset hevosvoimat. Tuollaisella puksuttelee pitkät taipaleet mukavan pehmeästi sekä rentouttavasti vailla "rangeahdistuksia" sun muita nykyajan sähkövatkainkuskien mielenterveyshäiriöitä.


    • Anonyymi

      Monissa autoissa rangenäyttämä on ihan uskomatonta potaskaa, koska se on suunniteltu näyttämään maksimilataustasolla WLTP-lukemaa riippumatta siitä, kuinka paljon auto on kuluttanut sataa kilometriä kohden viimeisen tuhannen kilometrin aikana - ja vain siksi, että koeajossa kun auto on yleensä täyteen ladattu, ei huomaa kuinka paljon range tippuu keliolosuhteiden vaihdellessa ja auto käy paremmin kaupaksi. Eli rangemittari on puhdasta kuluttajan kusettamista ja kertoo tästä nykyaijan yleisestä ilmapiiristä, missä ahneus jyllää ja hyväuskoisilta hölmöiltä viedään rahat.

      • Anonyymi

        Melko hankalaa auton on ennakkoon laskea sähkön kulutus. Olet aika yksinkertainen.


      • Anonyymi

        Ihan totta puhut. Range mittari kuluu käytännössä aina nopeammin kuin mitä se näyttää. Harvoin on niitä optimaali olosuhteita..eli alamäki, myötätuuli ja joku plus 20 lämpötila, niin ja uusi asvaltti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä oikeasta ajotunnelmasta. Minulla on elämäni aikana ollut kaikkiaan 4 suurehkoa 6-sylinteristä automaattivaihteista autoa, ja kyllähän niissä oli oikea tunnelma ajossa. Varsinkin kaupunkiajossa tunnelma oli huipussaan, kun bensamittari teki niin nopeaa liikettä. Äänitunnelma 6-sylinterisissä autoissa oli kyllä kohdallaan.

      Nykyisin ajelen itselataavalla hybridi-Toyotalla, joka on autona parempi kuin kaikki 6-sylinteriset autoni, mutta jotakin siitä Toyotasta kuitenkin puuttuu. Yhdessä 6-sylinterisessä autossani voimapuoli oli niin kohdallaan, että kuivalla asfaltillakin reippaassa lähdössä rengas tahtoi vähän vikistä. Mukava pörähdys pakoputkesta yhdistettynä sievään renkaiden vikinään saattoi tehdä tietyn vaikutuksen joihinkin neitosiin, mutta kalliiksihan sellainen ajotapa tietysti tuli.

      • Anonyymi

        Vesitit juttusi kun aloit valehtelemaan Toyotan hyvyydestä, kaikki sulle nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesitit juttusi kun aloit valehtelemaan Toyotan hyvyydestä, kaikki sulle nauraa.

        " Vesitit juttusi kun aloit valehtelemaan Toyotan hyvyydestä, kaikki sulle nauraa. "


        Minä en ole vastuussa siitä, jos joku haluaa väkisin nauraa jutuilleni. Tosiasia kuitenkin on se, että nuorempana minulla oli kaikkiaan 4 6-sylinteristä automaattivaihteista autoa, koska ajelin pitkiä työreussuja.

        Nyt eläkkeellä ollessa ajot ovat vähäisiä, joten itselataava hybridi-Toyota on tässä elämäntilanteessa minulle sopivin ajoneuvo. Hybridi-Toyota onkin kaikissa suhteissa parempi auto kuin nämä miehekkäät vanha 6-sylinteriset lotjat. Varsinkin kaupunkiajossa Toyotan HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja peittoaa käyttömukavuudellaan kaikki vanhanaikaiset enemmän tai vähemmän nykivät automaattivaihteistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Vesitit juttusi kun aloit valehtelemaan Toyotan hyvyydestä, kaikki sulle nauraa. "


        Minä en ole vastuussa siitä, jos joku haluaa väkisin nauraa jutuilleni. Tosiasia kuitenkin on se, että nuorempana minulla oli kaikkiaan 4 6-sylinteristä automaattivaihteista autoa, koska ajelin pitkiä työreussuja.

        Nyt eläkkeellä ollessa ajot ovat vähäisiä, joten itselataava hybridi-Toyota on tässä elämäntilanteessa minulle sopivin ajoneuvo. Hybridi-Toyota onkin kaikissa suhteissa parempi auto kuin nämä miehekkäät vanha 6-sylinteriset lotjat. Varsinkin kaupunkiajossa Toyotan HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja peittoaa käyttömukavuudellaan kaikki vanhanaikaiset enemmän tai vähemmän nykivät automaattivaihteistot.

        Lapsellista kirjoittelua, et ole ainakaan ikäsi puolesta eläkkeellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista kirjoittelua, et ole ainakaan ikäsi puolesta eläkkeellä!

        " Lapsellista kirjoittelua, et ole ainakaan ikäsi puolesta eläkkeellä! "


        Juuri korkean ikäni vuoksi olenkin jo ansaitulla eläkkeellä. Olen syntynyt 40-luvun puolessa välissä, joten 80 ikävuotta alkaa olla jo hyvin lähellä. Minun ymmärtäkseni kaikki samanikäiset kaverit ovat jo eläkeläisiä.

        Minun kirjoituksissani ei ole mitään lapsellista. Työelämässä ollessani jouduin ajelemaan pitkiäkin työreissuja, joten silloin käytin suurehkoja 6-sylinterisiä autoja. Nyt eläkkeellä ollessani ajot ovat vähäisiä, ja siksi ajelenkin nyt 1,8 litran itselataavalla hybridi-Toyotalla. Onko tämä lapsellista käytöstä?


    • Anonyymi

      TROOOOLLL ! ! TRÖÖÖÖLLL ! ! TROLLITEHTAAN PROVO ! ! TROLLITEHTAAN AVAUS KUTEN N 90 % KAIKESTA AUTOPALSTOILLA NYKYÄÄN. ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ LANKEA TROLLITEHTAAN PROVOON! !

      • Anonyymi

        Huutajahörhöllä ei ilmeisesti ole koskaan ollut miehekästä 6-sylinteristä autoa, koska hän alkoi taas panikoida kurkku suorana, kun tässä vähän muisteltiin wanhoja hywiä aikoja.


    • Anonyymi

      Kerro sitten myös minkälaisen hevosen ostit.

    • Anonyymi

      Toiset ne vaan uivat vastavirtaan ja naurattavat jutuillaan.

    • Anonyymi

      Eipä uusissa 6-koneisissa autoissa ole juurikaan mitään ”ääntä ” ne ajat menivät jo kauan sitten.

      • Anonyymi

        Kyllä esim 440 bmw on edelleen ihan hyvät äänet vakionakin. Toki hieman putkistoa avaamalla sitä saadaan lisää mutta harvemmin semmoista mölinää käyttöautoon haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä esim 440 bmw on edelleen ihan hyvät äänet vakionakin. Toki hieman putkistoa avaamalla sitä saadaan lisää mutta harvemmin semmoista mölinää käyttöautoon haluaa.

        Vetyhörhö pilasi hyvän keskustelun.


    • Anonyymi

      Joo kyllä kutkuttaisi sähkis mutta en taida vielä. Se tekniikka kehittyy ja se on vielä aivan liian kehittymätöntä.
      Sitten kun ne painaa mitä polttomoottoriautot nyt , range on tuhat kilometriä ja tunnissa täyteen sukosta niin sitten.

    • Anonyymi

      Uutta Eemeliä ei saa bensana kuin ladattavana hybridinä 2 litran koneella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe