Olen käyttänyt nyt n. 2 viikkoa tätä lääkettä. Aamulla otan yhden. Olen uskaltanut yhden siiderin ottaa. Pikkujoulut kuitenkin kohta, niin te ketkä käytätte tätä lääkettä niin a) otatteko aamulla lääkkeen ja uskallatte juoda illalla alkoholia vai b) jätättekö lääkkeen ottamatta? Itsellä syke korkea, sen takia lääke.
Bisoprolol 5mg & alkoholi
4
3952
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholi voi joko tehostaa tai heikentää verenpainelääkkeen vaikutusta. Yhdessä verenpainelääkityksen kanssa alkoholi voi johtaa liian suureen verenpaineen laskuun, mikä voi aiheuttaa esimerkiksi kaatumisen.
- Anonyymi
Minulla on Bisoprolol 5 mg tabletti sekä aamulla että illalla. Paljon muitakin lääkkeitä on. Harvoin otan mitään alkoholipitoista, mutta kun otan yhden lasillisen, en ole huomannut mitään erikoista.
- Anonyymi
Otetaan tietysti mieluummin lääke ja jätetään alkoholi ottamatta, jos eivät sovi yhteen! Myös pikkujoulujen aikaan.
Pikkujouluista itse asiassa saa irti enemmän kirkkain aistein ja jää hyvät muistot. Seuraava päiväkin on mukava. - Anonyymi
Minullakin on aamuisin tuota lääkettä, ja joskus olen illasta ottanut olutta, useammankin. Ei ole ollut mitään vaikutusta, ainakaan en ole huomannut.
Seuraavana aamuna on ollut verenpaine vähän enemmän koholla, ja sykekin hieman nopeampi.
Päähän se ei vaikuta mitenkään, eli aivoissa ei tapahdu mitään yhteisvaikutusongelmaa, sekavuutta tai muutakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638