Näin se vetyhomma menee eteenpäin. Asemat menevät joko konkkaan tai ovat muuten vain kannattamattomia suurista julkisista tuista huolimatta.
Tanskassa kaikki vetyasemat suljettiin
9
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ollaan edellä, vetyasemat on suljettu jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Nyt minä itken ja kiukuttelen koko päivän ja saatan nostaa vetyaiheisia juttuja ja eri firmojen suunnitelmia, koska en ikinä usko. Toyota-vety-Jeesus.
- Anonyymi
Uutinen Tanskan kaikkien vetytankkausasemien sulkemisesta. Pakko myydä vetyauto ulkomaille todennäköisesti normaalia halvemmalla, koska on pakko.
https://inspenet-com.translate.goog/en/noticias/denmark-stations-hydrogen-vehicles/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp - Anonyymi
Nyt kyllä lähti maa jalkojen alta ja ilmat palkeista, se on sitten loppu koko unelmani.
- Anonyymi
jaa-EU siis huvikseen määräsi vetyasemat joka maahan pääteiden varteen?
moottorisahako käy vedyllä?- Anonyymi
Pelkkä määräys kun ei valitettavasti riitä siihen että ne asemat sinne teiden varsiin vaan ilmestyy.
Julkinen sektori ei niitä rakenna, ja onhan nyt jo nähty että julkistettuja vedyn tankkausasema-hankkeita siirretään eteenpäin tai ne mystisesti vain katoavat jonnekin.
- Anonyymi
Todella nopeasti on tajuttu ettei kaikkein kallein ja hankalin polttoaine voi menestyä, varsinkin kun autotkin ovat todella kalliita ja polttokennon käyttöikää ollaan ennakoitu 136tkm kestolle, kertoo Hyundai.
- Anonyymi
Vanha suuri kansainvälinen tunnettu polttoaineiden myyjä Shell myös lopettaa oman vetykokeilunsa ja panostaa sähköautojen latausverkostoon.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18649509/shell-sulkee-vetyasemia-ja-peruutti-lupauksensa-rakentaa-48-vetytankkausasemaa - Anonyymi
Vetyvedätyksestä on massit kääritty. Kohti seuraavaa vedytystä. Homma vedyttyi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026