Oletko saanut joskun kunniamerkin?

Anonyymi-ap

Käytätkö sitä itsenäisyyspäivänä?

71

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä voi saada joskun kunniamerkin ?

      • Anonyymi

        Siis soskun kunniamerkinko.. - abdullah


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En kunniamerkkiä, mutta sain kansakoulusta 400 vanhan markan stipendin v. 1957, vastaa nykyrahan 12,34 euroa. Vastasi silloista työmiehen kahden tunnin palkkaa. Kahvia sillä olisi silloin saanut 370 g.

      Käytin sen osana teltan ostoon, joka maksoi 4 900 vanhaa markkaa, nykyrahana 151,21 euroa. 🌹👀

    • Olen saanut presidentin myöntävän erään Suomen valkoisen ruudun kristikunnan ansiomerkin. Työnantajani haki sitä minulle.
      En kuitenkaan ole käyttänyt sitä sen jäkeen kun sen sain. 😺

      • ruudun po ruusun. 😺


      • Anonyymi

        Ei ole mitään Suomen valkoisen ruusun kristikuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään Suomen valkoisen ruusun kristikuntaa.

        Tekstinkorjaus teki tepposen. 😺
        Po. ritarikunnat.


      • Anonyymi

        Älä höpötä. Kunniamerkit myöntää ritarikunnat, ei presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Kunniamerkit myöntää ritarikunnat, ei presidentti.

        Taas jäi nolosti valheesta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas jäi nolosti valheesta kiinni.

        Juuri näin. Varsinkin jos ajattellee Kimmo Kivelän tapausta, joka sai vain ”Suomen Leijonan ritarimerkin”, niin aito_Iainen ei millään ole voinut saada Suomen Valkoisen Ruusun ritärimerkkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Kunniamerkit myöntää ritarikunnat, ei presidentti.

        Minulla kyllä myöntäjinä ovat allekirjoittaneet
        Tasavallan Presidentti, Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien suurmestari. 😺
        Ketkä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Varsinkin jos ajattellee Kimmo Kivelän tapausta, joka sai vain ”Suomen Leijonan ritarimerkin”, niin aito_Iainen ei millään ole voinut saada Suomen Valkoisen Ruusun ritärimerkkiä.

        Naurettava valehtelija se on joka ilmeisesti luulee että joku uskoo noita sen juttuja.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Minulla kyllä myöntäjinä ovat allekirjoittaneet
        Tasavallan Presidentti, Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien suurmestari. 😺
        Ketkä sinulla?

        Keitä ovat nämä allekirjoittaneet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keitä ovat nämä allekirjoittaneet?

        Sepä ei taas sinulle kuulu, 😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naurettava valehtelija se on joka ilmeisesti luulee että joku uskoo noita sen juttuja.

        Onko se sinulle jotain niin ihmeellistä, että jotkut saavat ansiomerkkejä? 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Sepä ei taas sinulle kuulu, 😺

        Lopeta nyt nuo valheesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt nuo valheesi.

        Ei se kuulu. Voisit katsos sen kautta selvittää vuoden ja sen kautta henkilöllisyyteni kun tiedät missä asun.
        😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Ei se kuulu. Voisit katsos sen kautta selvittää vuoden ja sen kautta henkilöllisyyteni kun tiedät missä asun.
        😺

        Fiksu huomio.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Sepä ei taas sinulle kuulu, 😺

        Se oli kompa jolla selvitin valehteletko vai et. Ja kyllähän sinä valehtelit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu huomio.

        Ei, vaan valehtelijan höpötystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu huomio.

        Joo, tämä aggressiivinen porukka on ennenkin yrittänyt selvittää henkilöllisyyttäni. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Tekstinkorjaus teki tepposen. 😺
        Po. ritarikunnat.

        Ritarit onkin ortodokskirkossa slaavien juttuja muistakaa tämä. SLAAVI ristit. Kaksipää kotkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Varsinkin jos ajattellee Kimmo Kivelän tapausta, joka sai vain ”Suomen Leijonan ritarimerkin”, niin aito_Iainen ei millään ole voinut saada Suomen Valkoisen Ruusun ritärimerkkiä.

        Suomen Lejona on Juudan leijona toisille vain vapaamuurari merkki toisille Ylösnousseen Jeesus Nasaretilainen ihmiseksi syntynyt merkki. On siis myös hyvä katsoa vaikka luonto videoita miten myös leijonia isommat elukat murhaa.Siinä ei ritsat auta.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Minulla kyllä myöntäjinä ovat allekirjoittaneet
        Tasavallan Presidentti, Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien suurmestari. 😺
        Ketkä sinulla?

        Sitten on kaksi ruusua liljaa eli juutalainen synagoga ja ortodoksi kirkko / miljoona ruusua. On vanhan vihaliiton liljat ja uuden liiton rakkaus liljat.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Onko se sinulle jotain niin ihmeellistä, että jotkut saavat ansiomerkkejä? 😺

        Stibendejä saa kun suorittaa jonkun kurssin tietystä aiheesta. Opiskelua ja harjoittelua. Meillä jaettiin alakoulussa vapaamuurarien stipendejä eri aineissa ja hiihdossa.Mitaleja saa myös urheilussa.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Joo, tämä aggressiivinen porukka on ennenkin yrittänyt selvittää henkilöllisyyttäni. 😺

        En minä ole kiinnostunut henkilöllisyydestäsi. Enemmän kiinnostaa se miksi valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kiinnostunut henkilöllisyydestäsi. Enemmän kiinnostaa se miksi valehtelet.

        Et sinä hänestä valehtelijaa saa vaikka kuinka yrität.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Sepä ei taas sinulle kuulu, 😺

        Jos olisit saanut ritarikunnan kunniamerkin tietäisit, että tasavallan presidentti on ritarikuntien suurmestari. Siksi kysymys ”keitä ovat nämä allekirjoittaneet” oli kompa.
        Seuraavan kerran, kun tunnet tarvetta valehdella, niin ota asioista paremmin selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kiinnostunut henkilöllisyydestäsi. Enemmän kiinnostaa se miksi valehtelet.

        Ketä yrität aivopestä? 😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit saanut ritarikunnan kunniamerkin tietäisit, että tasavallan presidentti on ritarikuntien suurmestari. Siksi kysymys ”keitä ovat nämä allekirjoittaneet” oli kompa.
        Seuraavan kerran, kun tunnet tarvetta valehdella, niin ota asioista paremmin selvää.

        Olen saanut ja tiedän keneltä ja miksi olen sen saanut.
        Älä siis ota ongelmaa itsellesi. 😺


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Onko se sinulle jotain niin ihmeellistä, että jotkut saavat ansiomerkkejä? 😺

        Kukaan ei kyllä usko, että sinulle haettaisiin ja myönnettäisiin joku kunniamerkki. Millä ansioilla?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kukaan ei kyllä usko, että sinulle haettaisiin ja myönnettäisiin joku kunniamerkki. Millä ansioilla?

        Ei se ole uskon asia vaan tosiasia.
        Sinä et okecssabut mitään aikaiseksi.


      • Käytän enemmän instaa ja X:ää. 😹


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olen saanut ja tiedän keneltä ja miksi olen sen saanut.
        Älä siis ota ongelmaa itsellesi. 😺

        Valehtelusi on ihan sinun oma ongelmasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelusi on ihan sinun oma ongelmasi.

        Kyllä tuon väittäminen on ihan oma ongelmasi. 😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia vaan tosiasia.
        Sinä et okecssabut mitään aikaiseksi.

        Olipa mekoista siansaksaa. Itse olen saanut pelkkiä palkintoja hiihdosta ja juoksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä hänestä valehtelijaa saa vaikka kuinka yrität.

        Ei valehtelijasta kenenkään tarvitse valehtelijaa saada. Sen homman tekee valehtelija ihan itse.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olipa mekoista siansaksaa. Itse olen saanut pelkkiä palkintoja hiihdosta ja juoksusta.

        Kyllä siinä onkin saavutukset.
        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valehtelijasta kenenkään tarvitse valehtelijaa saada. Sen homman tekee valehtelija ihan itse.

        Niin näytöt tekevän. Uskot itse omat valheesi.


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        -a-teisti-


      • Anonyymi

        Mitähän mielikuvitusrikkautta stimuloivia huumeita käytät?

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän mielikuvitusrikkautta stimuloivia huumeita käytät?

        -a-teisti-

        Sinä ainakin olet kännissä ja etsit taas täältä huomiota kun sinulla ei ole ketään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä onkin saavutukset.
        🤣🤣🤣🤣🤣

        Sitä mitä halusin. Tosin varkaat veivät sitten täällä kaikki.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kukaan ei kyllä usko, että sinulle haettaisiin ja myönnettäisiin joku kunniamerkki. Millä ansioilla?

        Ehkä joku instanssi antaa hänelle ansio/kunniamerkin tai lähinnä lohdutuspalkinnon valehtelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku instanssi antaa hänelle ansio/kunniamerkin tai lähinnä lohdutuspalkinnon valehtelusta.

        Se on varattu sinulle. Mitään muuta sinä et osaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sitä mitä halusin. Tosin varkaat veivät sitten täällä kaikki.

        Et ole yhtään päässyt eteenpäin lapsuutesi alpakka lusikoista. Et ilmeisesti itse ymmärrä miten saamaton olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yhtään päässyt eteenpäin lapsuutesi alpakka lusikoista. Et ilmeisesti itse ymmärrä miten saamaton olet.

        Torren kimpussa oleva torakka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varattu sinulle. Mitään muuta sinä et osaa.

        Torren kimpussa oleva iljetys oksennus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia vaan tosiasia.
        Sinä et okecssabut mitään aikaiseksi.

        Torren kimpussa oleva oksennuspallo


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olen saanut ja tiedän keneltä ja miksi olen sen saanut.
        Älä siis ota ongelmaa itsellesi. 😺

        Aito_tolaisessa ei ole mitään muuta kuin valehtelu ja vääristely


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aito_tolaisessa ei ole mitään muuta kuin valehtelu ja vääristely

        Sinä sitä harrastat. Miksi oket koko ajan aito_laisen kimpussa. Onko sinulla ehkä joku pakkomielle……


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yhtään päässyt eteenpäin lapsuutesi alpakka lusikoista. Et ilmeisesti itse ymmärrä miten saamaton olet.

        En arvostanut lusikoita. Vähiten sitä, kun sain kirjoituskilpailusta lusikan kolmannesta sijasta. Annoin sen kotiin yleiseen käyttöön.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En arvostanut lusikoita. Vähiten sitä, kun sain kirjoituskilpailusta lusikan kolmannesta sijasta. Annoin sen kotiin yleiseen käyttöön.

        Sinun on pakko arvostaa kun muuta sinulla saamattomalla ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun on pakko arvostaa kun muuta sinulla saamattomalla ei ole.

        Et ymmärrä mitään. Minä en ole arvostanut lusikoita.

        Kun oli hiihtoloma, niin hiihdin joka päivä 30 km: aamulla, päivällä ja illansuussa 10 km. Lisäksi tiskasin joka päivä perheen astiat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et ymmärrä mitään. Minä en ole arvostanut lusikoita.

        Kun oli hiihtoloma, niin hiihdin joka päivä 30 km: aamulla, päivällä ja illansuussa 10 km. Lisäksi tiskasin joka päivä perheen astiat.

        Onko sinulka dementia kun koko ajan puhut kymmeniä vuosia vanhoja asioita.
        Vai yritätkö paeta nykyistä kurjaa elämääsi läävässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulka dementia kun koko ajan puhut kymmeniä vuosia vanhoja asioita.
        Vai yritätkö paeta nykyistä kurjaa elämääsi läävässä.

        Sitä se varmaan on no toista se on sinulla.
        Eheytynyt homo, ihmeparantunut syövät, aikasi palstalla viettävä keskiportaan johtaja jolle ihan työnantaja on hakenut kunniamerkkiä vaikka juttujen mukaan ikään sinulla ei ole juuri nimeksikään ...

        Räsäsen hyvä kaveri ja tuttukin olet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se varmaan on no toista se on sinulla.
        Eheytynyt homo, ihmeparantunut syövät, aikasi palstalla viettävä keskiportaan johtaja jolle ihan työnantaja on hakenut kunniamerkkiä vaikka juttujen mukaan ikään sinulla ei ole juuri nimeksikään ...

        Räsäsen hyvä kaveri ja tuttukin olet..

        OIet Turren vanha Hínttikaveri.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Minulla kyllä myöntäjinä ovat allekirjoittaneet
        Tasavallan Presidentti, Suomen Valkoisen Ruusun ja Suomen Leijonan ritarikuntien suurmestari. 😺
        Ketkä sinulla?

        Sori nyt vaan, mutta tasavallan presidentti ei ole enää pitkään aikaan allekirjoittanut ansio- tai kunniamitaleihin tulevia kunniakirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori nyt vaan, mutta tasavallan presidentti ei ole enää pitkään aikaan allekirjoittanut ansio- tai kunniamitaleihin tulevia kunniakirjoja.

        Mistä sinä tiedät koska hän sen on saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se varmaan on no toista se on sinulla.
        Eheytynyt homo, ihmeparantunut syövät, aikasi palstalla viettävä keskiportaan johtaja jolle ihan työnantaja on hakenut kunniamerkkiä vaikka juttujen mukaan ikään sinulla ei ole juuri nimeksikään ...

        Räsäsen hyvä kaveri ja tuttukin olet..

        Vaikutat olevan ihan selvästi kade. 👀🥀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät koska hän sen on saanut?

        Kirjoittaessaan "Minulla kyllä myöntäjinä ovat allekirjoittaneet" nimimerkki aito_Iainen antaa ymmärtää, että allekirjoittajia on useampi kuin yksi. Jo tässä menee metsään.

        Jo Kekkosen aikana suurin osa kunniakirjoista oli joko ritarikunnan kanstelerin tai ritarikunnan sihteerin allekirjoittamia. Kekkonen allekirjoitti itse vain sellaiset kunniakirjat, jossa henkilö oli ansioitunut sodan aikana esimerkiksi jatkoi sodan jälkeisenä aikana vapaaehtoistoimintaa muun muassa sotaveteraanien tai sotaimvalidien parissa. Tavalla tai toisella Kekkosen kirjoittamat kunniakirjat liittyivät maanpuolustukseen.


    • Anonyymi

      Olen saanut. Muutaman.

    • Anonyymi

      juu olen suorittanut uimamaisterin merkin

      • Anonyymi

        Lahkolaisten kuuluisi saada sukellusmaisterin merkki upotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaisten kuuluisi saada sukellusmaisterin merkki upotuksesta.

        Sinulle kuuluisi prenikka tyhmyydestä.


    • Anonyymi

      Lapset ja lapsenlapset ovat hukanneet leikeissään mitalini.

    • Anonyymi

      Ansiomitaleihin eivät ole ansioni riittäneet. Ainoa läpyskät ovat lasten ylioppilaslyyrat rintapielessä äitienpäivänä. Mikäpä estäisi niitä muulloinkin käyttämästä.
      Ai niin, miten olisi Sulkavan soutu, sieltä on useampi.

    • Anonyymi

      Lasketaanko ne kun sait viime kesänä Porissa mustansilmän nakkikioskin jonossa ja sitten myöhemmin kesällä tippurin joltain Pride hoidolta ?

      • Anonyymi

        Jos itse niiitä sellaisina pidät.


    • Juu, urheiluseuran kultaisen ansiomerkin. Ei nyt taida viitsiä laittaa sitä rintapieleen kylälle lähtiessä. :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe