Näin Marski saunoi

Anonyymi-ap

Marskin pitkäaikainen adjutantti majuri Bäckman on kuvannut myös Marskin saunatapoja.
Hän oli innokas saunoja ja kävi sodan aikanakin joka lauantai saunassa, jos aikataulu suinkin antoi myöten.
Saunaseurana oli nuorempi adjutantti. Ei juuri kukaan muu. Porukkasaunomisia Marski ei harrastanut.
Saunamajurina toimi saunasta vastaava PM:n Esikuntapataljoonan kiinteistöhenkilöstöstä. Yleensä sotamies. Hän vastasi siisteydestä, lämmityksestä, vesistä, harjoista, saippuasta jne. ja pyyhkeistä. Ne tuli olla lämmitetyt.

Saunominen alkoi tasan 20 minuutin löylyllä. Marski otti sen maaten selällään lauteilla jonkin pehmikkeen päällä. Adjutantin tuli arvioida aika. Kelloa ei lauteilla ollut.
Marski pesi itse itsensä, mutta selänpesun hoiti adjutantti. Muita saunojia ei yleensä ollut.

Marskin erikoisuuksiin kuului saunajuomana haaleaan veteen sekoitettu viski, sama kuin hänen iltajuomansa.
Jos se ei maittanut, sai adjutantti kunnian nauttia tuon juoman.

Marski oli myös innokas uimari ja uinti kuului saunomiseen myöhäiseen syksyyn asti, jos saunaranta sen mahdollisti.

120

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Majuri Bäckmanin toiseksi suurin saavutus oli kesäkuussa 1944 osallistuminen Viipurin neukuille luovutukseen. Suurin oli itsemurha tammikuussa 1945.

      • Anonyymi

        Bäsckman,Osvald Rafael, eversti,ye-upseri, S.4.7.1911, k.12.2. 2007.
        Bäckman Kurt Erik, majuri 21.05.-2.11. 45.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bäsckman,Osvald Rafael, eversti,ye-upseri, S.4.7.1911, k.12.2. 2007.
        Bäckman Kurt Erik, majuri 21.05.-2.11. 45.

        Älykkyyskoe homostallareille:

        Kumpi Bäckman oli Marskin adjutantti?

        Vihje: Se ei ollut Kurt Erik.

        Nyt sitten mietintämyssy päähän!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Yksikään heteromies ei halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin.

      • Anonyymi

        Eikä heteromies syyllisty "alentaviin irstailuihin" tai "moraalisiin hairahduksiin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä heteromies syyllisty "alentaviin irstailuihin" tai "moraalisiin hairahduksiin".

        Eipä ole homostallareilla taaskaan mitään tietoa itse asiasta.
        Hölynpölyn toistelu sentään sujuu.
        Johonkin sentään pystyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä heteromies syyllisty "alentaviin irstailuihin" tai "moraalisiin hairahduksiin".

        Joita Tarkkispoika homppelina sepittelee työkseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joita Tarkkispoika homppelina sepittelee työkseen!

        Ja Stallarihomo Tarkkispoika on homoilussa täysi aloittelija ja amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole homostallareilla taaskaan mitään tietoa itse asiasta.
        Hölynpölyn toistelu sentään sujuu.
        Johonkin sentään pystyvät.

        Hei, sinä koulukiusattu skitsofreenikko, lue joskus historiaa ja opi, että Mannerheim potkittiin kadettikoulusta pois "alentavien irstailujen" ja "moraalisten hairahdusten" vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sinä koulukiusattu skitsofreenikko, lue joskus historiaa ja opi, että Mannerheim potkittiin kadettikoulusta pois "alentavien irstailujen" ja "moraalisten hairahdusten" vuoksi.

        Kyllä, sodomia oli syynä potkuihin.


      • Anonyymi

        Miljoonat heteromiehet Saksassa ja Itävallassa käyttävät tiettyinä juhlapäivinä kansallisasuaan, nahkaisia polvihousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sinä koulukiusattu skitsofreenikko, lue joskus historiaa ja opi, että Mannerheim potkittiin kadettikoulusta pois "alentavien irstailujen" ja "moraalisten hairahdusten" vuoksi.

        Marski kutsuttiin Haminan Kadettien perinneyhdistyksen kunniajäseneksi 1918.
        Kutsujana oli jv-kenraali Enckell, joka everstinä oli Marskin erottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sodomia oli syynä potkuihin.

        Todistamaan et ole väitettäsi kyennyt! Venäjän Tiltuna olo ja elo on vain jatkuva sarja epäonnistumisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistamaan et ole väitettäsi kyennyt! Venäjän Tiltuna olo ja elo on vain jatkuva sarja epäonnistumisia?

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marski kutsuttiin Haminan Kadettien perinneyhdistyksen kunniajäseneksi 1918.
        Kutsujana oli jv-kenraali Enckell, joka everstinä oli Marskin erottanut.

        Toinen Enckkelin pojista, Oscar, oli Suomen armeijan kenraali ja Marskin luottomies aseostoissa ja muissa apuasioissa Talvisodan aikana.
        Toinen,Georg, oli hänen ulkoministerinsä presidenttiaikana.
        Ei vaikuta mitenkään huonoilta suhteilta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!

        Mitä ITSE teet jatkuvasti?


      • Anonyymi

        Todistamaton väite! Niitähän sinulla piisaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Stallarihomo Tarkkispoika on homoilussa täysi aloittelija ja amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Tässä esimerkki Venäjän Tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        👎🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦👎 👍🇺🇦🇫🇮🇺🇦🇫🇮👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, sinä koulukiusattu skitsofreenikko, lue joskus historiaa ja opi, että Mannerheim potkittiin kadettikoulusta pois "alentavien irstailujen" ja "moraalisten hairahdusten" vuoksi.

        Jotka eivät kerro mitään rikkeestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sodomia oli syynä potkuihin.

        Tuo on pelkkä väite! Mitään tarkkaa ei ole!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan: 1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta. TAI. 2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!

        Kumpaakaan sinulla EI OLE!


    • Anonyymi

      Poika saunoi

    • Anonyymi

      Homoili samalla.

      • Anonyymi

        Homostallarien haaveet keksimistään Marskin homoiluista ovat yhtä tosia, kuin uskoJeesukseen paluuseen maan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostallarien haaveet keksimistään Marskin homoiluista ovat yhtä tosia, kuin uskoJeesukseen paluuseen maan päälle.

        Stallarihomo Tarkkispoika vaan sepittää valeitaan eikä ole vieläkään toimittanut niitä VALOKUVIA MARSKISTA ALASTI sodomiaa harjoittamassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostallarien haaveet keksimistään Marskin homoiluista ovat yhtä tosia, kuin uskoJeesukseen paluuseen maan päälle.

        Nasu se vain jatkaa suvaitsemattomuuslinjalla. Hirmuinen on sinulla tuo viha muita kohtaan. Hakeudu ammattiapuun. Ketään ei saa vihata vaikka sinua olisikin lapsena käytetty hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stallarihomo Tarkkispoika vaan sepittää valeitaan eikä ole vieläkään toimittanut niitä VALOKUVIA MARSKISTA ALASTI sodomiaa harjoittamassa!

        Jooita kukaan muu ei ole edes pyytänyt kuin Tarkkispoika ITSE esiintyen muka vastaväittäjänä!


    • Anonyymi

      Bak man

      • Anonyymi

        Tarkkispoijaalla eli koulupudokkaalla on kaksisuuntainen mielialahäiriö.
        Vastaa omiin kysymyksiinsä ja kysyy ja vastaa itse, skitsoferinen potilas,


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun ihmisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Kovasti te vaan niitä jauhatte, vaikka ette yhtään tapausta kykene todistamaan.
        Kuten ei valeita yleensäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti te vaan niitä jauhatte, vaikka ette yhtään tapausta kykene todistamaan.
        Kuten ei valeita yleensäkään.

        Älä anna periksi inhalle Tarkkispojalle, kyllä se vielä ne valokuvat Marskista homoilemassa joutuu toimittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna periksi inhalle Tarkkispojalle, kyllä se vielä ne valokuvat Marskista homoilemassa joutuu toimittamaan.

        KUKAAN MUU EI KAIPAA MITÄÄN VALOKUVIA!

        VAIN TARKKISPOIKA ITSE NIDEN PERÄÄN KYSELEE TEKEYTYEN SAMALLA VASTAVÄITTÄJÄKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN MUU EI KAIPAA MITÄÄN VALOKUVIA!

        VAIN TARKKISPOIKA ITSE NIDEN PERÄÄN KYSELEE TEKEYTYEN SAMALLA VASTAVÄITTÄJÄKSI!

        "KUKAAN MUU EI KAIPAA MITÄÄN VALOKUVIA!"

        Ei niin, sinähän niitä ainoana penäät nähdäksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN MUU EI KAIPAA MITÄÄN VALOKUVIA!

        VAIN TARKKISPOIKA ITSE NIDEN PERÄÄN KYSELEE TEKEYTYEN SAMALLA VASTAVÄITTÄJÄKSI!

        Kallion skitso ottaa taas kierroksia. Älä luovuta. Kyllä ne kuvatkin löytyy. Odotellessa katsele Mannerheimia alastomana hevosen selässä. Vähän alentavaa irstailua ja moraalisesti hairahtunutta materiaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallion skitso ottaa taas kierroksia. Älä luovuta. Kyllä ne kuvatkin löytyy. Odotellessa katsele Mannerheimia alastomana hevosen selässä. Vähän alentavaa irstailua ja moraalisesti hairahtunutta materiaalia.

        Turhaan höpäjät omiasi! TODELLISUUDESSA KUKAAN EI KAIPAA MITÄÄN OLEMATTOMIA VALOKUVIA!

        Sen sijaan odotetaan näyttoä väitteillesi olivatpa ne missä muodossa hyvänsä!

        Ja lopuksi: synnyin ja asuin nuioruuteni Helsingin Kalliossa. En asu siellä enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan höpäjät omiasi! TODELLISUUDESSA KUKAAN EI KAIPAA MITÄÄN OLEMATTOMIA VALOKUVIA!

        Sen sijaan odotetaan näyttoä väitteillesi olivatpa ne missä muodossa hyvänsä!

        Ja lopuksi: synnyin ja asuin nuioruuteni Helsingin Kalliossa. En asu siellä enää!

        HEH HEE !!

        https://www.is.fi/viihde/art-2000000906457.html

        Nauru ei lopu. :- ))


    • Anonyymi

      Yksikään heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.

      • Anonyymi

        Niinhän homostallari kuvittelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän homostallari kuvittelee!

        Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen perinne, yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen perinne, yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.

        Homostallareille on näköjään pakollista esitellä tietämättömyyttään.
        Siitähän heidät tunnistaa.

        Kaikissa länsimaissa oli ratsuväellä perinteenä hevosten uitto päivän harjoitusten jälkeen, jos sopiva vesistö oli käytettävissä..
        Jos halusi olla kastamatta vaatteitaan, niin se oli aivan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homostallareille on näköjään pakollista esitellä tietämättömyyttään.
        Siitähän heidät tunnistaa.

        Kaikissa länsimaissa oli ratsuväellä perinteenä hevosten uitto päivän harjoitusten jälkeen, jos sopiva vesistö oli käytettävissä..
        Jos halusi olla kastamatta vaatteitaan, niin se oli aivan normaalia.

        Hehe ei ainakaan Suomessa ole ammattisotilaan luvallista esiintyä alasti!

        – Yleisesti on todettava, että ammattisotilaalle on asetettu tarkemmat käyttäytymisnormit niin virkatehtävissään kuin yksityiselämässään kuin muille virkamiehille. Lähtökohtaisesti julkinen esiintyminen alastomana ei ole ammattisotilaan käyttäytymisvelvoitteen mukaista, Ilmavoimien esikunta toteaa.

        Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen perinne, yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.


    • Anonyymi

      Nuoremman adjutantin saunavelvollisuuksiin kuului pestä marsalkan munat.

      • Anonyymi

        Pitäisikö Tarkkispojan perustaa ikioma keskusteluryhmä, jossa turha historia ei häiritse vaan voit puhua vapaasti sinulle tärkeimmästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö Tarkkispojan perustaa ikioma keskusteluryhmä, jossa turha historia ei häiritse vaan voit puhua vapaasti sinulle tärkeimmästä?

        Sinähän itse yksinäsi kirjoitat suurimman osan viesteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse yksinäsi kirjoitat suurimman osan viesteistä.

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse yksinäsi kirjoitat suurimman osan viesteistä.

        Tuskinpa, koska minä vain harvakseltaan ja silloin tällöin vastaan sinun omaab runsaaseen tuotantoosi!

        SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, koska minä vain harvakseltaan ja silloin tällöin vastaan sinun omaab runsaaseen tuotantoosi!

        SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!

        Ja lisään vielä että, Homostallari Tarkkispojan tulee toimittaa todisteeksi VALOKUVA ITSE AKTISTA, sillä sen minä haluan nähdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa, koska minä vain harvakseltaan ja silloin tällöin vastaan sinun omaab runsaaseen tuotantoosi!

        SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!

        Todella mukava nyt huomata kuinka paljon tuo kyseinen asia oikein vit.... eiku harmittaakaan nyt sinua. :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että, Homostallari Tarkkispojan tulee toimittaa todisteeksi VALOKUVA ITSE AKTISTA, sillä sen minä haluan nähdä!

        Turhaa Tarkkispojan jankutusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa Tarkkispojan jankutusta!

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiskö sano?

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä lyö lyötyä.

        Löin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löin jo.

        Löit vain kirceesi kiveen!😜🤪🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löit vain kirceesi kiveen!😜🤪🤣

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löit vain kirceesi kiveen!😜🤪🤣

        Mikä on "kirceesi"!? Opettelisit poika edes kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö Tarkkispojan perustaa ikioma keskusteluryhmä, jossa turha historia ei häiritse vaan voit puhua vapaasti sinulle tärkeimmästä?

        Usein Marskin silmä kilkatti tällöin mukavasti,ja hän tokaisi muka äreällä äänellä,että "luutnantti pitää sitten tarkoin huolen ettei jää smegmaa sinne väliin pärkkele!"
        Tämänkaltaiset sutkaukset poistivat teennäisen jäykkyyden tilanteesta,ja pianpa vapautunut nauru ja kehoittavat huudahdukset kuuluivat aivan residenssiin asti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on "kirceesi"!? Opettelisit poika edes kirjoittamaan.

        Kirgiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein Marskin silmä kilkatti tällöin mukavasti,ja hän tokaisi muka äreällä äänellä,että "luutnantti pitää sitten tarkoin huolen ettei jää smegmaa sinne väliin pärkkele!"
        Tämänkaltaiset sutkaukset poistivat teennäisen jäykkyyden tilanteesta,ja pianpa vapautunut nauru ja kehoittavat huudahdukset kuuluivat aivan residenssiin asti!

        Ruotsia hyvin ymmärtäville, kuten vaikka Touko Laaksoselle, Marski saattoi tokaista leikkisästi, että "for fan, varför du bara står där slarva i handen?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsia hyvin ymmärtäville, kuten vaikka Touko Laaksoselle, Marski saattoi tokaista leikkisästi, että "for fan, varför du bara står där slarva i handen?"

        Laaksonen oli koko sodan ajan rt:n ilmatorjunnassa ja saattoi nähdä Marskin uutisfilmissä.

        Homostallarit voisivat jo rauhoittua haaveistaan kauan sitten kuolleista miehistä.

        Uskotteko itsekään noita pölinöitänne?


    • Anonyymi

      Viikon sauna-aiheinen tietokilpailukysymys:

      Miten erottaa saunassa suomalaisen marsalkan luutnantista?

      • Anonyymi

        Kylmä vesi.


      • Anonyymi

        Rautakangella tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä vesi.

        Kylmä kangistaa, äkkiä sisään.


    • Anonyymi

      Tyhmyyden ylistys?

    • Anonyymi

      Hienoa, että Marski osasi rentoutua. Toivottavasti oli suurmiehellä hyvät löylyt.

      • Anonyymi

        Siellä lauteet paukkui ja hanuri soi.


      • Anonyymi

        Hyvät kyydit ainakin


    • Anonyymi

      Homoili myös

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltulle saunassa ei kylvetä vaan hän siellä homostelee!

      • Anonyymi

        Semmoset tavat Marski Venäjällä oppi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoset tavat Marski Venäjällä oppi.

        Tai Tiltu sepitti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Tiltu sepitti...

        lopeta sepittelysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Homosauna
        Marskin bastu.

        "Homosauna on homoseksuaaleille henkilöille tarkoitettu saunaklubi, jossa kylpemistä tärkeämpää on pääsääntöisesti seksuaalinen kanssakäyminen."


    • Anonyymi

      Mannerheim ei halunnut saunoa isossa poikaporukassa koska muutoin hänen siittimensä olisi noussut pystyyn.

      • Anonyymi

        Se on homppeli Tarkkispojan ikioma ongelma! Marski kun oli hetero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on homppeli Tarkkispojan ikioma ongelma! Marski kun oli hetero!

        Lykkäät pötyä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on homppeli Tarkkispojan ikioma ongelma! Marski kun oli hetero!

        Pötypuhetta.


    • Anonyymi

      Oliko nuori adjudantti valittu Marskin mieltymysten mukaisesti? Suorittivatko saunassa aktin?

      • Anonyymi

        Nuorempi adjutantti oli 30-35-vuotias naimissa oleva kapteeni/majuri, koko sodan ajan, vaikka mies kerran vaihtui.
        Vanhempi adjutantti oli everstiluutnantti Grönvall koko sodan ajan.
        Adjutanttien vastuulla oli Marskin työpäivän sujuminen.
        Vanhempi laati ohjelmat ja nuorempi huolehti niiden läpimenosta.

        Homostallarit ovat aina yhtä pihalla kuvitelmineen.
        Sairaita!


    • Anonyymi

      Kun näitäkin keskusteluja lukee, niin ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä se melkoinen pyllyttelijä oli.

      • Anonyymi

        Aikamoinen valehtelija olet.
        Tuollaista väitätte vain te homostallarit.
        Mitään todisteita ei ole esittää.

        Silkkaa pötypuhetta vain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen valehtelija olet.
        Tuollaista väitätte vain te homostallarit.
        Mitään todisteita ei ole esittää.

        Silkkaa pötypuhetta vain!

        Mannerheim syyllistyi "alentaviin irstailuihin" ja "moraalisiin hairahduksiin" jo kadettikoulussa. Iän myötä mieltymykset saivat vain enemmän perverssejä piirteitä. Piti ratsastaa hevosella alasti ja kuvauttaa itseään ja alaisiaan alastomina hevosen selässä. Puhumattakaan raivokohtauksista, joita saattoi aiheuttaa pelkkä adjutantin päähineen nauhojen väri. Hyvin epävakaa sodomiitti oli tämä Mannerheim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim syyllistyi "alentaviin irstailuihin" ja "moraalisiin hairahduksiin" jo kadettikoulussa. Iän myötä mieltymykset saivat vain enemmän perverssejä piirteitä. Piti ratsastaa hevosella alasti ja kuvauttaa itseään ja alaisiaan alastomina hevosen selässä. Puhumattakaan raivokohtauksista, joita saattoi aiheuttaa pelkkä adjutantin päähineen nauhojen väri. Hyvin epävakaa sodomiitti oli tämä Mannerheim.

        Valehtelet ilman näyttöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim syyllistyi "alentaviin irstailuihin" ja "moraalisiin hairahduksiin" jo kadettikoulussa. Iän myötä mieltymykset saivat vain enemmän perverssejä piirteitä. Piti ratsastaa hevosella alasti ja kuvauttaa itseään ja alaisiaan alastomina hevosen selässä. Puhumattakaan raivokohtauksista, joita saattoi aiheuttaa pelkkä adjutantin päähineen nauhojen väri. Hyvin epävakaa sodomiitti oli tämä Mannerheim.

        Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen perinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet ilman näyttöä!

        Kaikista noista asioista löytyy kyllä NÄYTTÖ!! Vai pystytkö kiistämään jonkin noista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista noista asioista löytyy kyllä NÄYTTÖ!! Vai pystytkö kiistämään jonkin noista asioista?

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista noista asioista löytyy kyllä NÄYTTÖ!! Vai pystytkö kiistämään jonkin noista asioista?

        Ei valeille mitään näyttöä löydy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista noista asioista löytyy kyllä NÄYTTÖ!! Vai pystytkö kiistämään jonkin noista asioista?

        Tottakai PYSTYN, koska toistaiseksi et ole kyennyt TODISTAMAAN yhtäkään väitettäsi TODEKSI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai PYSTYN, koska toistaiseksi et ole kyennyt TODISTAMAAN yhtäkään väitettäsi TODEKSI!

        Ensinnäkin, sinun kiistämisellä ei ole mitään merkitystä, kun olet vain tuollainen skitsofreenikko trolli. Toiseksi, sinä et ole ymmärtänyt aikaisemminkaan vaikka sinulle on pitävät todisteet esitetty.
        Kadettikoulun arvovaltainen kasvatuskomitea kirjasi viralliseen pöytäkirjaan Mannerheimista mm. termit: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", kun hänet pakotettiin eroamaan kadettikoulusta.
        Sinulla taitaa itselläsikin olla kuva alastomasta Mannerheimista hevosensa selässä ja ilmeisesti samassa yhteydessä on otettu kuva, jossa myös Mannerheimin alaiset ovat alastomina hevostensa selässä.
        Elokuussa 1944, kun Mannerheimista tuli presidentti, hän sai raivokohtauksen, kun adjutantin päähineessä oli väärän väriset nauhat.
        Ymmärrän kyllä, että et osaa kirjoittaa, joten ei voi olettaa, että lukutaitosi olisi yhtään parempi, puhumattakaan luetunymmärtämisestä, mutta siinäpä olisi tekstiä pähkäiltäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin, sinun kiistämisellä ei ole mitään merkitystä, kun olet vain tuollainen skitsofreenikko trolli. Toiseksi, sinä et ole ymmärtänyt aikaisemminkaan vaikka sinulle on pitävät todisteet esitetty.
        Kadettikoulun arvovaltainen kasvatuskomitea kirjasi viralliseen pöytäkirjaan Mannerheimista mm. termit: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", kun hänet pakotettiin eroamaan kadettikoulusta.
        Sinulla taitaa itselläsikin olla kuva alastomasta Mannerheimista hevosensa selässä ja ilmeisesti samassa yhteydessä on otettu kuva, jossa myös Mannerheimin alaiset ovat alastomina hevostensa selässä.
        Elokuussa 1944, kun Mannerheimista tuli presidentti, hän sai raivokohtauksen, kun adjutantin päähineessä oli väärän väriset nauhat.
        Ymmärrän kyllä, että et osaa kirjoittaa, joten ei voi olettaa, että lukutaitosi olisi yhtään parempi, puhumattakaan luetunymmärtämisestä, mutta siinäpä olisi tekstiä pähkäiltäväksi.

        ” Mannerheimista mm. termit: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", kun hänet pakotettiin eroamaan kadettikoulusta.”

        Ei pakotettu eikä nuo termit kerro yhtään mitään! Otaksuma ei ole = todiste!

        ”Sinulla taitaa itselläsikin olla kuva alastomasta Mannerheimista hevosensa selässä ja ilmeisesti samassa yhteydessä on otettu kuva, jossa myös Mannerheimin alaiset ovat alastomina hevostensa selässä.”

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!

        ”Elokuussa 1944, kun Mannerheimista tuli presidentti, hän sai raivokohtauksen, kun adjutantin päähineessä oli väärän väriset nauhat.”

        Ei saanut mitään ”kohtausta” vaan lausui lyhyen moitteen aiheesta.

        ”Ymmärrän kyllä, että et osaa kirjoittaa, joten ei voi olettaa, että lukutaitosi olisi yhtään parempi, puhumattakaan luetunymmärtämisestä, mutta siinäpä olisi tekstiä pähkäiltäväksi.”

        Turhaa trollausta! Sain yo-kirjoituksissa Laudatur-arvosanan, mutta ei se sentään auta siihen, että puhelimella vastatessa näppäimet ovat onnettoman pienet! Ipadilla, kuten nyt, ei ole samaa pulmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mannerheimista mm. termit: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", kun hänet pakotettiin eroamaan kadettikoulusta.”

        Ei pakotettu eikä nuo termit kerro yhtään mitään! Otaksuma ei ole = todiste!

        ”Sinulla taitaa itselläsikin olla kuva alastomasta Mannerheimista hevosensa selässä ja ilmeisesti samassa yhteydessä on otettu kuva, jossa myös Mannerheimin alaiset ovat alastomina hevostensa selässä.”

        Hevosella ratsastus asusta riippumatta ei todista yhtään mitään!

        ”Elokuussa 1944, kun Mannerheimista tuli presidentti, hän sai raivokohtauksen, kun adjutantin päähineessä oli väärän väriset nauhat.”

        Ei saanut mitään ”kohtausta” vaan lausui lyhyen moitteen aiheesta.

        ”Ymmärrän kyllä, että et osaa kirjoittaa, joten ei voi olettaa, että lukutaitosi olisi yhtään parempi, puhumattakaan luetunymmärtämisestä, mutta siinäpä olisi tekstiä pähkäiltäväksi.”

        Turhaa trollausta! Sain yo-kirjoituksissa Laudatur-arvosanan, mutta ei se sentään auta siihen, että puhelimella vastatessa näppäimet ovat onnettoman pienet! Ipadilla, kuten nyt, ei ole samaa pulmaa!

        Kuten on aikaisemminkin huomattu, että ihan sama millaiset todisteet ja näytöt sinulle esittää, niin et niistä ymmärrä/halua ymmärtää yhtään mitään.
        Ja nuo sinun kirjoitukset jostakin laudatur-arvosanoista on sinun omia harhaisia sepitelmiäsi. Menisit vaikka töihin, etkä pilaisi oikeiden suomalaisten asiallisia keskusteluja. Nolo skitsofreenikko trolli sinä vain olet.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset.

        Siinä kaksi idioottia!

        Toinen lykkää typerää valetta ja toinen vannoo todeksi!

        Homostallarien valioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kaksi idioottia!

        Toinen lykkää typerää valetta ja toinen vannoo todeksi!

        Homostallarien valioita!

        Tosin siinä on vain yksi mies! Tarkkispoika eli ensin viesti ja sitten tukiviesti itselle kun muita kannustajia ei ole! Tuttu kuvio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin siinä on vain yksi mies! Tarkkispoika eli ensin viesti ja sitten tukiviesti itselle kun muita kannustajia ei ole! Tuttu kuvio!

        Tiesitkö että vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi?


      • Anonyymi

        Marskihan oppi tuon saapasrasvan käytön ollessaan kaksivuotisella retkellään Siperian kautta Kiinaan.(Pääesikunta lähetti hänet mahdollisimman kauas Pietarista saadakseen kaupungin varuskunnissa leviävän homosteluepidemian kuriin).
        Udmurttien,ostjakkien ym. kanssa seurustellessaan Mannerheim sai tietää,että saapasrasvalla voidellut klunssi ynnä pallit oli tepsivä keino alueilla ärhäkästi leviävää hevoskuppaa ja tipparia vastaan.Nämähän olivat alituisena vaarana homoseksiä harrastettaessa.
        Tämän hyödyllisen tavan Mannerheim säilytti myöhemminkin ja jaksoi aina kehua sitä adjutanteilleen."Se pitä varsi luikkana ja kestä jyystö,pärkkele!"


    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

      • Anonyymi

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää jotain historiallisesta henkilöstä (olipa tämä kuka hyvänsä) niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!


      • Anonyymi

        Vain homostallarien väite!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain homostallarien väite!

        Miksi sinä sitten väität noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää jotain historiallisesta henkilöstä (olipa tämä kuka hyvänsä) niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!

        "Minä olen AINA totuuden puolella!"

        En usko sinua.

        Sillä sinähän nyt valehtelet täysin todistettavasti tällä keskustelupalstalla ihan jatkuvasti. Eli et todellakaan ole koskaan ollut minkään totuuden puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää jotain historiallisesta henkilöstä (olipa tämä kuka hyvänsä) niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!

        Lykkäät pötyä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää jotain historiallisesta henkilöstä (olipa tämä kuka hyvänsä) niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!

        No siepä se ootkin varsinainen haitallinen vieraslaji, kun tuolla lailla kimpaannut, meitä tavan tolkun immeisiä ei täällä Suomessa jotkut viime vuostuhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Venäjän Tiltu olle mikään ”tolkun ihminen” vaan vieraaseen maahan pesiytynyt haitallinen vieraslaji!

        Minä olen AINA totuuden puolella!

        Jos jotain väittää jotain historiallisesta henkilöstä (olipa tämä kuka hyvänsä) niin se pitää myös kyetä näyttämään todeksi!

Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!

        Venäläinen henkilöpalvoja se kilahti taas kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläinen henkilöpalvoja se kilahti taas kerran...

        Hän on skitsofreenikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen AINA totuuden puolella!"

        En usko sinua.

        Sillä sinähän nyt valehtelet täysin todistettavasti tällä keskustelupalstalla ihan jatkuvasti. Eli et todellakaan ole koskaan ollut minkään totuuden puolella.

        Tarkkis puhuu peilikuvalleen.
        Ja kerrankin totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkis puhuu peilikuvalleen.
        Ja kerrankin totta!

        Tarkkispoika on Suomeen pesiytynyt etninen venäläinen trolli, jonka vahvuuksiin ei kuulu toden puhuminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkispoika on Suomeen pesiytynyt etninen venäläinen trolli, jonka vahvuuksiin ei kuulu toden puhuminen!

        Äitiskö sano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiskö sano?

        älä lyö lyötyä.


      • Anonyymi

        Anna kaikkien kukkien kukkia, pätee tässäkin.

        Mitäpä nuo enää nykypäivänä pikku pyllyttelyt joskus ammoisina aikoina ketään liikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kaikkien kukkien kukkia, pätee tässäkin.

        Mitäpä nuo enää nykypäivänä pikku pyllyttelyt joskus ammoisina aikoina ketään liikuttaa?

        HeHe! SINULLE ITSELLESI SE ON MAAILMAN TÄRKEIN ASIA!

        JA MITEN SE ILMENEE?

        1. Pidät jatkuvasti käynnissä Historiapalstalla 3-8 rinnakkaista keskustelua väittämällä ”marski on homo”!

        2. Teet itse kaikki avaukset samasta aiheesta!

        3. Minä olen ainoastaan se, joka vaivautuu vain vastaamaan! Ja se kyrsii sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kaikkien kukkien kukkia, pätee tässäkin.

        Mitäpä nuo enää nykypäivänä pikku pyllyttelyt joskus ammoisina aikoina ketään liikuttaa?

        Totta turiset, Venäjän palvojia moinen tietenkin tuntuu kovasti kyrsivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset, Venäjän palvojia moinen tietenkin tuntuu kovasti kyrsivän.

        No, minä en pavo mitään, mutta puolustan toki aina ha kaikkiallaisänmaatani Suomea ja nyky-Venäjä ja entinen neukku herättää ainoastaan vastenmielisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minä en pavo mitään, mutta puolustan toki aina ha kaikkiallaisänmaatani Suomea ja nyky-Venäjä ja entinen neukku herättää ainoastaan vastenmielisyyttä!

        Saat sinä nyt isänmaatasi Venäjää aina puolustaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä nyt isänmaatasi Venäjää aina puolustaakin.

        Väität minua muka venäläiseksi? Näin ”venäläinen”. Minä olen!

        Minä olen syntyperäinen suomalainen ja lausun kantani asioihin seuraavalla tavalla: Minä tuomitsen ankarasti Putinin rikollisen sodan ja toivon Ukrainan selviävän voitollisena sodasta! Tuomitsen niin ikään Navalnyin vankilakuoleman ja syytän siitä Putleria!

        Vieläkö kuulostan korvaasi venäläiseltä? Sanoisiko venäläinen tuon?

        👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺👎 👍🇺🇦🇫🇮🇺🇦🇫🇮🇺🇦🇫🇮👍


    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
      Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa sodomiaa toisten alastomien miesten kanssa!
      Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!

      • Anonyymi

        Mannerheim on Suomen ainoa kansallishomo.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe