-repliikki tehoaa sinuun?
Millainen isku
57
602
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sinulle tonni, jos vietät yön kanssani.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tähän täytyy miltei todeta, että ei minkäänlainen. Mä saan näppyjä kaikenlaisista repliikeistä ja esityksistä. Muhun tehoaa normaali keskustelu, eikä oikein mikään muu. Olen TYLSÄ.
- Anonyymi
Maksan sulle :D
- Anonyymi
jusriinxza kuin juszrtiina.... niin kun itsellä aika eaqbjat jiykyrt5yjswet sqabia hitaub ghtejjööjub,,'
- Anonyymi
Oo kiltti anna nyt. Lupaan olla nopea.
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Tuo on varmin tapa jäädä ilman jos käy nii huonosti jot naisel on lyhyt pinna voi olla et saa jopa nyrkistä tuolla tavalla useimmiten si taas nainen joka antaa tuollaiselle vinkujalle tyytyy syystä tai toisesta
- Anonyymi
Ei ole olemassa sellaista iskurepliikkiä mikä toimisi omilla aivoillaan ajattelevaan naiseen
Ei toimi kenen tahansa sanomiset, vaikka sanoisi mitä, mutta jos mielenkiintoinen henkilö sanoo: "Kiinnitit huomioni, joten ajattelin tulla moikkaamaan" tms., niin kyllä siihen jo hetkeksi voisin pysähtyä.
- Anonyymi
Entä ”lainaa satanen”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä ”lainaa satanen”?
Lainaisin heti eräälle naiselle
- Anonyymi
Olit varmaan vauvanakin hurjan söpö 🤭
- Anonyymi
ihmwttelin ettää mitä ihmettä nimitt4lijä koodi t3j33, jiidub hijybr4qakpoin6 noh... nois6w voi i6ysd4kin ke4ksiä
Ja
By
Ka
Kuuslika
Su
Letse - Anonyymi
Kultakalani kaipaavat juuri sinunlaista naista.
Tämä on tehokas:
"Olet ilma jota hengitän
Olet kaikki minkä ymmärrän
Tähdet taivaalla muita varten on
Silmäs mulle suovat auringon
Olet maa ja hellä lämpö sen
Kevään tullen alla jalkojen
Sulta saan kuin palavan
Mä voiman voittamattoman"
https://youtu.be/yg57rqUkezo?si=VUysPe_hLA3RfZTg- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Oi! Että valitsitkin juuri tämän 😍❤️
Eikö Baddingin fiilaten ja höyläten olisi nätimpi?
- Anonyymi
Olet mies todella taantunut tyyppi😂 ei mitään asiaa pelkkää kopsausta
Xena-183 kirjoitti:
Oi! Että valitsitkin juuri tämän 😍❤️
Oli aika tähän(kin) ketjuun linkittää romanttinen pläjäys. Tämä joulunalusaika vetää mielen romanttiseksi. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Baddingin fiilaten ja höyläten olisi nätimpi?
Topi Sorsakosken laulamana minuun tehoaa vaikka Ukko Nooa
Xena-183 kirjoitti:
Topi Sorsakosken laulamana minuun tehoaa vaikka Ukko Nooa
😂 Topilla on kyllä komea ääni ja upeita biisejä.
tosi.typy kirjoitti:
😂 Topilla on kyllä komea ääni ja upeita biisejä.
Minulle kaikista rakkain biisi oli Haavekuva, mutta tuo Olet kaikki tulee kyllä hyvänä kakkosena 🙂 Ja hänen muutkin levytyksensä löytyvät minulta CD:nä Agentsien ajoista lähtien. 👍
Xena-183 kirjoitti:
Minulle kaikista rakkain biisi oli Haavekuva, mutta tuo Olet kaikki tulee kyllä hyvänä kakkosena 🙂 Ja hänen muutkin levytyksensä löytyvät minulta CD:nä Agentsien ajoista lähtien. 👍
Haavekuva on myös kaunis biisi. Minulla ei ole hänen CD:tä, mutta musiikkilistalla on muutamia Sorsakosken biisejä. Kuuntelen välillä, kun haluan tunteilla ja fiilis on kohdillaan. 😍
- Anonyymi
Eivät iskurepliikit tehoa ellei kyseessä ole jo valmiiksi puoleensavetävä mies. Ennemminkin toimivat huumorina siinä vaiheessa, kun ollaan jo hieman tutumpia. Parhaiten tehoaa luonteva lähestyminen ja niitä näitä jutustelu. Ehdottomasti suurimman vaikutuksen tekee, jos saa minut nauramaan ja huumorintaju yhdistää.
- Anonyymi
Miten sellainen:
Jos koittaisit päästä irti palsta kirjoittelusta ja miettisit kuinka kauniisti ja kohteliaasti voisit lähestyä häntä? Ei mikään repliikki sinänsä, mutta kohtelias, älykäs, hyväntuulinen ja huumorintajuinen vaikutelma saa kiinnostumaan.
- Anonyymi
Mitä jos vedän munan esiin ja sanon "siinä se on, ota tai jätä"?
- Anonyymi
Miksi tästä ketjusta on poistettu asiallisia viestejä?
- Anonyymi
Oma täysin varma repliikkini poistettiin liian vaarallisena, sillä se saattaisi aiheuttaa kohtuuttoman suhderynnäkön.
Siis tämä:
Aletaanx oleen? Anonyymi kirjoitti:
Oma täysin varma repliikkini poistettiin liian vaarallisena, sillä se saattaisi aiheuttaa kohtuuttoman suhderynnäkön.
Siis tämä:
Aletaanx oleen?Tuo oli siis minun, mutta en näköjään muistanut kirjautua.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Tuo oli siis minun, mutta en näköjään muistanut kirjautua.
Voihan toi olla vaarallista ...
- Anonyymi
Isku kuin Asko... tuli mieleen jännä hammasdjuttu, koska joskus menin maas6topyör5ällä jwa sit64en hitto merkkejä mitään joku mont6t6u noin 2 m4ry5iä dybä... lohkexzi ry6uhmpswwsdyw pswlsw kun y7ö5mädin.
Sitt44n hammaedlääkä5i lwsiy6y6oi ... lohkeneeseen palan jouynkin - Anonyymi
Naisiin tehoaa suora puhe: hei kottarainen, mä pokaan sut.
- Anonyymi
Kottaraisella vois lähteekin mukaan. : )
- Anonyymi
täysin pipariksi mennyt repliikki....
- Anonyymi
josw t6ytyökaqcv454i pyöl45ii sdängyssä kuin tornqadeo jq swilloin putoaqqa kqaikki jaq y6qbvwsrw6 jwa kun jos pyör5ii niin hur5jws6i...
tietokon44n 6ekemä ju66u
r. Dussu tg3 T&ussu, - Anonyymi
...Dissi thw Tissi.
- Anonyymi
jooh jos nukkuessaan pyörii xängyxdxä kuin Tornafdo... niin joo naiset yhtyään ihmettele miyä gsswua tuokin voi sasnos...
- Anonyymi
joku urhe3ilukaqupan myyjå-tyttö vbiläkin mielessä vbähän ostyin ostin hybäy6 krenkuliy, elineety ytawr5jouksdedssdsda heh
Super-Bodfy - Anonyymi
Lähdetäänkö lenkille?
Miesystävän kassa ehostimme sukseni pohjat hänen laitteellaan. Joku kuumakäsittely-voitelu- hionta. Se yhdisti niin että koko loppupäivän teki seksiä mieli, vasta illalla pääsin lähelle. Ne suksetkin muuten luisti. - Anonyymi
Ei tarvi mitään iskurepliikkiä, en ole mikään idiootti jolle pitää kuiskia oikeat koodisanat että ovi aukeaa.
Ole viehättävä nainen
Osoita halua tutustua
Tee itsesi tunnetuksi
Etene kohtuullisin askelin
Luota että kaikki järjestyy (ja vaikka ei järjestyisi niin sekin on oikea vaihtoehto siinä tapauksesesa).
Teet osasi niin homma toimii. Jos et tee et ole mitään ansainnutkaan.- Anonyymi
Taidat olla täysi kymppi mieheksi!
10-10-10 - Anonyymi
Ja nainen tekee nykyään aloitteen. Miksi? Koska se osoittaa että nainen haluaa olla aktori maailmassa sensijaan että läsäyttää kaiken hankalan ja vaativan miehen niskoille yksipuolisesti surffaillakseen olemassaolossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla täysi kymppi mieheksi!
10-10-1010 sormea
10 varvasta
10 katkeraa exää
Kyllä todellakin.
- Anonyymi
Lähetäänkö naimaan?
Näin kysyi Kaisa joskus noin 73 v sitten. Kun en vielä tiennyt, mitä se naiminen on, niin en lähtenyt.
Sitten kun tiesin, ei kukaan kysynyt. Kaisakin meni jonkun toisen kanssa naimaan ja on sen kanssa vieläkin. Naimassa tai ei.
Nyt en pystyisi naimaan vaikka haluaisin. Kakkostyypin diabetes vei potenssin.
Elämä on. Naimista joillakin, toisilla ei. - Anonyymi
Sano naiselle suoraan tämä, niin nainen menee puhumattomaksi
"Olen niin ruma, että harakatkin nauraa, etkä minua kelpuuttaisi" - Anonyymi
Iske kuin moukarilla Sledge Hammerilla päähän, tuonkin moukarimies-sarjan kaikki jaksot youtubessa: Hammeroid-jakso:
https://www.youtube.com/watch?v=cXTRc5moIlY - Anonyymi
hah jakso sledge hammerissa piti vahtia jotain niin juovat naisen kanssa shamppaanjaa ja alkavat pelleilemään ja leikkimään hiprakassa hieman:
https://www.youtube.com/watch?v=9Db-vzfxdEs - Anonyymi
maa, ilma, maailma, aika ja avaruus, Andromeda galaksi ja tv-saeja jossa tuo näyttelijänainen Brandy Ledford näytte4li voimakasta naiseobottia
Doyle. - Anonyymi
Vieläkö sellaisia on ja käytetään? Ei mitään repliikkejä! :( Olkaa omia itsejänne kun kohtaatte ihmisiä.
Sanon: Aitous. - Anonyymi
Paras on: antasit ny piIIuu
- Anonyymi
Sen kerran kun nainen kerran viiteen vuoteen minulle jotain sanoo, niin hän puhuu silloin takanani olevalle miehelle. Toki ne on hassun koomisia tilanteita. Onneksi siinä muutoinkin häkeltyy, että miksi tuo minulle puhuu, että välttyy pahimmalta itsensä nolaamiselta.
Mielestäni iskurepliikki pitäisi varmaan kehittää sen mukaan, ketä on iskemässä (jos siis tuntee ihmisen)
Jos ei tunne ollenkaan, vaan arvioi vain iän, niin tämä tehoaisi ehkä tietyn ikäpolven ihmisille.
Ehkä siis niille, jotka katsovat paljon elokuvia tai löytävät muuta kosketuspintaa elokuvan henkilöihin.
Olen tätä kerran testannut käytännössä kauan sitten. Joskus jokin huono voi olla niin huono, että se toimii.
Hot shots / Belly scene
https://youtu.be/0OVJiKHjYqk?si=aYXhJRsNXMTDeL8K
"Oot niin kuuma, että sun mahan päällä vois paistaa munia!"Anteeksi, luin aloituksen huonosti ja vastasin sen mukaan. Tarkoitin iskurepliikkiä, jota olen itse käyttänyt. En kommentoi sitä miten minut isketään.
- Anonyymi
Hou hou hou!
- Anonyymi
Mun ráhkistan du !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752346Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011470
- 611333
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721172