Hyvää itsenäisyyspäivää

Suomi on edelleen juhlimisen arvoinen saavutus. Ei täydellinen mutta hyvä.

Hyvää itsenäisyyspäivää itsekullekin tällä palstalla.

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat sanat, hyvää päivää myös avaajalle.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On täällä toki vielä toistaiseksi moni asia paremmin kun maailmalla mu tällä johtamistyylillä ei kauaa

      • Itse uskon niin Orpon kuin Marininkin kuitenkin pyrkivän hyvään. Kuten myös Rinteen, Sipilän jne. Keinot toki eroavat.


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Itse uskon niin Orpon kuin Marininkin kuitenkin pyrkivän hyvään. Kuten myös Rinteen, Sipilän jne. Keinot toki eroavat.

        Lapsellista hölötystä ja vähän huijaustakin

        Voisit miettiä miten proletaaripuolueen johtajasta tuli muutamassa kuukaudessa vaatteilla keikistelevä preseennäyttelijä

        Onhan siinäkin jotain älyvapaata pinnallista näytelmää ollut koko ajan
        Ja vaarallista Suomelle


    • Anonyymi

      Hyvää itsenäisyyspäivää kotona ja työssä!

    • Anonyymi

      Joo kiitosta vaan ja hyvää Suomen itsenäisen valtion vuosipäivää.
      Itse en usko Orpon haluavan hyvää muille kuin kannattajilleen, jotka koostuvat varsin varakkaista tahoista ja suuryrityksistä.

      • Anonyymi

        Jos varakas on osaaja hänen verojaan on laskettava muuten ei saada osaajia

        Köyhää lorvijaa saadaan yllin kyllin Kelaan
        Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä koska ne elävät valmiiksi tulonsiirroilla mutta niiden ei tarvise juhlia sossurahoilla eikä elää Stadissa eikä ... ylimäärä leikataan niks naks

        Lianderssonin ja Rupilaisen veroja voisi kunnolla nostaa ja ay-pamppujen, tehytäti saa yli 200 000 vuodessa palkkioineen, akkavetäisee kolme kertaa professorin nälkäpalkan jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos varakas on osaaja hänen verojaan on laskettava muuten ei saada osaajia

        Köyhää lorvijaa saadaan yllin kyllin Kelaan
        Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä koska ne elävät valmiiksi tulonsiirroilla mutta niiden ei tarvise juhlia sossurahoilla eikä elää Stadissa eikä ... ylimäärä leikataan niks naks

        Lianderssonin ja Rupilaisen veroja voisi kunnolla nostaa ja ay-pamppujen, tehytäti saa yli 200 000 vuodessa palkkioineen, akkavetäisee kolme kertaa professorin nälkäpalkan jne

        “Köyhiltä leikkaaminen ei lisää köyhyyttä"

        Joo. Tämä on taas taattua perskokkare-logiikkaa. Laihokin tiesi, että etuovi.comissa on pääkaupunkiseudulle 10000 asuntoa, että eikun sieltä halvempaa etsimään. Ja tollanen päättää asioista. Voi voi.


    • Hiukan surullista tässäkin nähdä miten yksi kommentoi täysin odotetusti ettei Marin hänen mielestään hyvää tarkoittanut. Melkein yhtä odotettua oli nähdä toinen kommentti, jossa samaa kirjoitettiin Orposta.

      Itse kun esimerkiksi vapaa-ajattelijana ajattelen, että uskonnot ovat erhettä. Eivät siis yleisesti valhetta, vaan tavallinen uskova on vilpittömästi väärässä.

      • Anonyymi

        Politiikasta uskontoihin. Sinähän saat uskoa mihin haluat, myös Orpoon. Uskosi ei tarkoita muuta kuin uskoa.


    • Anonyymi

      Uskonnot eivät ole parhaimmillaan kompromissien teossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      237
      1639
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1328
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe