Ensin oli tapaus Ekoport
https://yle.fi/a/3-10484387
Ja nyt sitten Suomen öljykierrätys
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/7e9a28a0-022d-4a29-918b-460d7dc52e0c
Miten voi sama ihminen kunnostautua ympäristörikoksissa jo uudelleen, mitähän keksii seuraavaksi
Suomen öljykierrätys oy ja ekoport
5
861
Vastaukset 5
- Anonyymi
"Ylen MOT-ohjelma kertoi vuonna 2015, että valtio tuki Ekoportia 700 000 euron suorilla yritystuilla. Jalostustehdas ei kuitenkaan koskaan toiminut suunnitellusti.
Ekoport meni konkurssiin vuonna 2015 ja viime vuonna myös konkurssipesä haettiin konkurssiin.
Ongelmajätekontit jäivät Forssaan vuosikausiksi eikä varaton konkurssipesä pystynyt maksamaan jätteiden hävittämistä."
Järjetöntä tukien jakamista, ihan kuin tukijulleille monta miljardia joka vuosi, vaikka tuhlaavat rahat turhuksiin ja saastuttavat joka paikan lannalla, lannoitteilla, myrkyillä, raadoilla..., kaikki jätteet öljyistä lähtien maastoon tai polttavat. - Anonyymi
Tarvittaisiin sheikkiä kierrättämään öljy ihmelääkkeeksi viherpiiperöille.
- Anonyymi
- Anonyymi
Näyttää siltä että toiminta on siirretty uudelle yritykselle. Liiketoimintakieltoon pitäisi tuollaiset laittaa….
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528