Ota Jeesus vastaan

Anonyymi-ap

”Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,…
Joh 1:11,12

32

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään siitä sais todennäköisesti HIVIn.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja takapuolen kipeäksi.

    • Anonyymi

      Hurmoslahkoissa otetaan vastaan villitseviä irtohenkiä, hurmoshenkiä
      ja kuvitellaan, että nyt se Jeesus on otettu vastaan. Kaikki on hyvin.

      Raamatun mukaan Jeesus otetaan vastaan Kristillisessä yhdessä kasteessa.
      Ef.4:5 Yksi kaste, hen baptisma.

      1.Joh.5
      5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?
      6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
      7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
      8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

      • Anonyymi

        Hyvin on selvästi havaittavissa tämä Suomen hirveä tila ja tilanne hengellisesti, kun puhdas Jumalan sana väännetään pahasta hengestä lähtöisin olevaiseksi.
        Kaikille ei Jeesus Kristus kelpaa Herraksi ja Vapahtajaksi, vaan te haluatte pysyä syntienne orjina ja perkeleen lapsina. VOI TEITÄ!


      • Anonyymi

        Luepa apostolien teoista, miten ihmiset tulivat uskoon, kun apostolit julistivat Jeesusta Kristusta. Jospa TOTUUS sinullekin sieltä kirkastuu.
        Apostolien teoista näkyy, miten evankeliumi käytännössä saavutti syntiset.
        ”Usko tulee kuulemisesta”.

        ”Mutta monet niistä, jotka olivat kuulleet sanan, uskoivat, ja miesten luku nousi noin viiteentuhanteen.”
        Ap t 4:4

        ”Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen, sekä miehet että naiset.”
        Ap t 8:12


    • Anonyymi

      Voima tarkoittaa kasteen lahjaa synneistä puhdistettuun sydämeen. Pyhä uskon Henki on kasteen lahja. Uusi liitto alkaa kristillisestä kasteesta.

      Apt.2
      38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.

      King James
      38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
      For the promise is unto you, and to your children.

    • Anonyymi

      Täällä päin se on vihta eikä vasta.

      • Anonyymi

        Vihtahousua ei pidä ottaa vastaan "Jeesuksena", vaikka se sanoisi olevansa itse Jeesus

        Matt. 24:5

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihtahousua ei pidä ottaa vastaan "Jeesuksena", vaikka se sanoisi olevansa itse Jeesus

        Matt. 24:5

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Petollisia mainoksia kun lahkot ilmoittaa lehdissä, että silloin ja silloin klo 18.00 alkaa Jumalan kohtaamisen ilta.

        Jumalaa kukaan ei voi edes lähestyä, sanoo sana.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
        [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

        Joh. 8:21

        Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."

        Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihtahousua ei pidä ottaa vastaan "Jeesuksena", vaikka se sanoisi olevansa itse Jeesus

        Matt. 24:5

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Koijari osasi varoitella muista huijareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihtahousua ei pidä ottaa vastaan "Jeesuksena", vaikka se sanoisi olevansa itse Jeesus

        Matt. 24:5

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Tarkoitat siis, että pyhän Sanan Jeesus Kristus, josta apostoli Johannes meille Pyhässä Hengessä kertoo, olisi ”vihtahousu”! VOI SINUA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis, että pyhän Sanan Jeesus Kristus, josta apostoli Johannes meille Pyhässä Hengessä kertoo, olisi ”vihtahousu”! VOI SINUA!

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli maan päälle ja meni temppeliin, repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat häntä ihailta ja kumartaa. Saatana otti nimekseen "Jeesus".

        Eksytyttäjä tulee "Jeesuksen" nimessä,,, mutta on valkia Saatana, mikä lahkoissa ihmisiä kaataa selälleen.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli maan päälle ja meni temppeliin, repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat häntä ihailta ja kumartaa. Saatana otti nimekseen "Jeesus".

        Eksytyttäjä tulee "Jeesuksen" nimessä,,, mutta on valkia Saatana, mikä lahkoissa ihmisiä kaataa selälleen.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli maan päälle ja meni temppeliin, repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat häntä ihailta ja kumartaa. Saatana otti nimekseen "Jeesus".

        Eksytyttäjä tulee "Jeesuksen" nimessä,,, mutta on valkia Saatana, mikä lahkoissa ihmisiä kaataa selälleen.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Biblia 1776
        2.Kor.11
        13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Biblia 1776
        2.Kor.11
        13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
        14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
        15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

        "evankeliumi ensin"....Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat..."teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli maan päälle ja meni temppeliin, repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat häntä ihailta ja kumartaa. Saatana otti nimekseen "Jeesus".

        Eksytyttäjä tulee "Jeesuksen" nimessä,,, mutta on valkia Saatana, mikä lahkoissa ihmisiä kaataa selälleen.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Jeesus Kristus ON Jumalan Poika, Vapahtaja, joka sovitti syntimme.
        Saatana on langennut enkeli, kaiken hyvän vihollinen.

        ÄLÄ IKINÄ SEKOITA HEITÄ TOISIINSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kuoltua Saatana tuli maan päälle ja meni temppeliin, repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki voivat häntä ihailta ja kumartaa. Saatana otti nimekseen "Jeesus".

        Eksytyttäjä tulee "Jeesuksen" nimessä,,, mutta on valkia Saatana, mikä lahkoissa ihmisiä kaataa selälleen.

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin Valon enkeliksi.

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Kylläpä olet kovin saatanaa täynnä!


    • Anonyymi

      Onko Suomen kansa
      Pakanakansa?
      ...
      https://www.linnunrata.org/raamattu/#lk+14:17,18
      Ihmiset rientävät omille,
      MAALLISILLE asioilleen eivätkä
      Arvosta kutsujaa, joka on nähnyt
      Vaivan. Itämaissa ja lähi-idässä
      Tuollaista ei hyvällä katsottu.

      • Anonyymi

        Kaikki muut kuin Juutalaiset ovat niitä pakanakansoja. Suomi on pakanamaa Raamatun termien mukaan, eikä siitä muuksi muutu.


    • Anonyymi

      Jos ei ole vastoja niin käykö vihta?

    • Anonyymi

      Saunatonttu hyväksyy molemmat.

      • Anonyymi

        Taidat olla Pukkiuskova koko mies. 😂


    • Anonyymi

      Jeesuksen todistajissa on Profetoimisen Henki.

      Profeetat yhdessä muodostaa Jumalan lapsen joka on supergood, superGod.

      Moni lumihiutale ja sadepisara yms. Jotka ovat osa Jumalaa ylistää ja loistaa kuin Jumala itse, mutta Jumalan lapset yhdessä ylittää lumihiutaleenkin loiston.

      (Dionysios Areiopagitaa tavoitellen).

      • Anonyymi

        Oikeiden ja väärin profeettojen suhde oli yksi (1) oikea 400 väärää profeettaa kohden.
        Se pitää paikkansa vielä nytkin.

        Oikeat Jeesuksen lähettämät profeetat kohtaavat karun kohtalon.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä MONIA VÄÄRIÄ PROFEETTOJA [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]


    • Anonyymi

      Riivaajatkin uskovat ja todistavat, että Jeesus on Korkeimman Jumalan Poika.

      Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      Eksyttäjät ovat mieltyneet juuri Paavalin puheisiin, joita ne käyttää eksytystarkoituksessa.

      Ap. t. 19:13

      Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

    • Anonyymi

      Täällä länsisuomessa ei ole vastoja vaan vihtoja.

    • Anonyymi

      Täälläkin jeesus pitää ottaa vihtaan eikä vastaan.
      -Jukka

      • Anonyymi

        Hoh hoijaa, että onkin kovin hauskaa…


    • Anonyymi

      Lahkoissa kun villitsevä hurmoshenki pääsee oikein valtaan, niin ihmiset ryömii penkkien välissä sekavia ulisten ja molisten etsii sieltä sitä Jeesusta.

    • Anonyymi

      Ja repivät mummoilta vaatteita päältä.

    • Anonyymi

      Itseriittoiselle ihmiselle Jeesus ei kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe