Veikö uusin koronarokote Pedro Nummisen?

Anonyymi-ap

Harvemmin terve tuon ikäinen kuolee yhtäkkiä. Nyt on turvapiikkejä taas pumpattu viime viikkoina isosti. Tässä laskisi helposti 1+1?

20

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se olisi kyllä katkeraa. Mutta useat yleisötapahtumien esiintyjien on mukamas
      pakko ollut käydä piikillä. Muuten pöpö leviäisi.

• Anonyymi

Pöpö leviää otit piikin tai et, se ei leviämistä estä parhaassa tapauksessa pysyt itse terveenä.
        Ei tarvitse olla itse sairas levittääkseen tautia, jos sen itseensä saa.
        Rokotus antaa siinä mielessä liiallisen turvallisuuden tunteen ja lähtee humputtelemaan, vaikka nenä vuotaa, kun mitään varsinaisia tautioireita ei ole.

• Anonyymi

Pedro sai koronapiikistä sen keuhkosyövän .. monet sen saa tupakasta ja toisista ei tiedä mistä se tulee . Mä sain vesikauhu rokotteesta vesisyövän ja naapuri sai siitä veden pelon , nyt naapuri haisee kun kuivapesu ei puhdista .yllkyöyhöyhputinää

• Anonyymi

Ja kukahan tämä pedro numminen sitten on?

• Anonyymi

Kallu Nummisen veli.

• Anonyymi

Minä ihmettelin samaa - kukahan oli Pedro Numminen…. Pedro Hietasen nimi oli kyllä tuttu.

• Anonyymi

Niin te päänvikaiset kirjoittelette tahallaan mitä sattuu. Joo vei varmaankin rokote 74 vuotiaan miehen pitkällisen sairauden päätteeksi..

"Muusikko Pedro Hietanen on kuollut. Hietanen kuoli itsenäisyyspäivänä pitkällisen sairauden jälkeen."

• Anonyymi

Mikäli aivokuollut aloittaja tarkoittaa Pedro Hietasta, niin ensinnäkin 74-vuotiaita kyllä nimenomaan kuolee yhtäkkiä ja toisekseen Pedro ei kuollut yhtäkkiä, vaan kuten uutisissakin kerrottiin niin kuoli pitkäaikaiseen sairauteen.

• Anonyymi

Mitä on Kuoleman jälkeen?

• Anonyymi

Olen killrouge Turmp ja peukutan itteäni.

Olen sen verran viksu.

• Anonyymi

Numminen??‽

• Kaikkien, ihan persuja myöten, kannattaa hankkia lukutaito, niin voi päästä edes jotenkin selville asioista.

• Anonyymi

Pedro ei ollut ottanut rokotetta , eli kuoli siksi koronan jälkitautiin .

• Anonyymi

Oli jäänyt käsi haitarin väliin josta veritulppa aivoihin ja se oli moro.

• Anonyymi

Liekö tuo Pedro Numminen jokin salaliittohörhöjen mielipidejohtaja?

• Anonyymi

Kyllähän saattoi k-piikki hyvinkin viedä miehen hautaan.

• Anonyymi

Varmalta taholta kuulin että sekä Elvis että Kurt Cobain kuolivat myös covid rokotteeseen!

• Anonyymi

Ehkä hänen alallaan olevat helposti ajattelevat että piikkien myötä leivän tulo on turvattu? Jopa lordi uhoili piikitysten aikaan aineen puolesta ja vihakampanjoi piikittämättömiä vastaan. Aira myös kehui ainetta. Ehkä hän bisneksiään ajatteli edistävän kampanjoinnillaan. Paljon on muitakin, vaikkapa roope. Kulttuurialan ahdinko varmaan sai hänet mesoamaan piikkiasian puolesta?

• Anonyymi

Unohtamatta Donald Trumpia.

Hän on vakuuttanut että rokotteet toimii ja niitä kannattaa ottaa.

Mies myös otti kunnian siitä että rokotteita ylipäätään meille on tarjolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      7032
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1096
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe