Jumala pelasti Suomen itsenäisyyden

Anonyymi-ap

Tämä päivä on aivan erityinen kiittää ja ylistää Jumalaa, sillä nyt on Suomen itsenäisyyden juhlapäivä ja pyhäpäivä.

Jumala varjeli Suomea joutumasta Neuvostoliiton miehittämäksi, koska Suomessa rukoiltiin ja palveltiin Jumalaa.

Jos Suomi olisi ollut ateistinen maa, niin se olisi vallattu ja Suomi olisi menettänyt itsenäisyyden. Ei olisi itsenäisyyspäivää.

Suomi on taas vaarassa tulla Venäjän miehittämäksi, koska kansalaiset eivät usko enää Jumalaan ja ovat lakanneet rukoilemasta. Ateistinen Suomi on vain suupala Venäjälle, kun Jumala ei suojele meitä.

Mutta tänään on syytä juhlia Jumalan riemuisaa voittoa ateistisen Neuvostoliiton valloituspyrkimyksiltä. Jumalan kanssa Suomi on voimissaan, mutta ilman Jumalaa on maamme suojaton.

29

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun isoisältä meni toinen jalka ja hänen veljensä kaatui jatkosodassa.
      V*ttuako ne sielä oli henkensä kaupalla sotimassa, jos Jumala hoiti koko homman?!?

• Anonyymi

Jumala auttoi Suomea varustautumaan sodassa ja loi rohkeaa mieltä sotilaisiin, niin että nämä pärjäsivät taistelussa.

Jumalalla on ollut jo Raamatun ajoista tapana pysytellä itse piilossa sodan aikana ja muulloinkin, niin että hän antaa ihmisten sotia puolestaan, vaikka kyse olisi Jumalan taisteluista. Israel joutui itse sotimaan puolestaan viholliskansoja vastaan. Jumala antoi ainoastaan käskyjä siitä, miten tuli kohdella vihollisia ja sotia. Jumala ei itse osallistunut pois lukien pari kohtaa Raamatussa, joissa Jumala itse teki jotakin.

Syy, miksi Jumala ei ole useammin osallistunut taisteluihin, on siinä, että hän on niin heikko. Hän ei esimerkiksi pärjännyt raudoitetuille sotavaunuille. Miten hän olisi pärjännyt tankeille, lentokoneille ja tykeille?

Tuomarien kirja:
        1:19 Ja Herra oli Juudan kanssa, niin että hän sai haltuunsa vuoriston; sillä hän ei kyennyt karkoittamaan niitä, jotka asuivat tasangolla, koska heillä oli raudoitettuja sotavaunuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala auttoi Suomea varustautumaan sodassa ja loi rohkeaa mieltä sotilaisiin, niin että nämä pärjäsivät taistelussa.

Jumalalla on ollut jo Raamatun ajoista tapana pysytellä itse piilossa sodan aikana ja muulloinkin, niin että hän antaa ihmisten sotia puolestaan, vaikka kyse olisi Jumalan taisteluista. Israel joutui itse sotimaan puolestaan viholliskansoja vastaan. Jumala antoi ainoastaan käskyjä siitä, miten tuli kohdella vihollisia ja sotia. Jumala ei itse osallistunut pois lukien pari kohtaa Raamatussa, joissa Jumala itse teki jotakin.

Syy, miksi Jumala ei ole useammin osallistunut taisteluihin, on siinä, että hän on niin heikko. Hän ei esimerkiksi pärjännyt raudoitetuille sotavaunuille. Miten hän olisi pärjännyt tankeille, lentokoneille ja tykeille?

Tuomarien kirja:
        1:19 Ja Herra oli Juudan kanssa, niin että hän sai haltuunsa vuoriston; sillä hän ei kyennyt karkoittamaan niitä, jotka asuivat tasangolla, koska heillä oli raudoitettuja sotavaunuja.

Halvennat olemattomalla huuhaa-Jumalallasi oikeita veteraaneja jotka henkensä kaupalla (ja usein sen uhraten) puolusti itsenäisyyttämme.

Jumalasi ei tehnyt p*skaakaan!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Näin on. Hyvää itsenäisyyspäivää.

• Anonyymi

Suomea varjeltiin Neuvostoliiton mutta ei Venäjän miehitykseltä… Onko nyt siis ymmärrettävä niin, että Jumala on Venäjän puolella?

• Anonyymi

Jumala on Venäjän puolella ja siksi synnytyssairaalan pommittaminen on Jeesukselle otollist toimintaa.

• Anonyymi

isä aurinkoinen antoi suomelle itsenäisyyden ja olet niin imbesilli ettet tajua , että tiesi tulevasta sisällissodasta 🤣

• Anonyymi

Meidän kaikkien tulee huutaa avuksemme Herraa Jeesusta Kristusta ja pyydettävä Enkelivartiota Suomen rajoille!

Sota-aikana kaikki huusi avuksi Herraa Jeesusta Kristusta!
      Presidenttiparista alkaen kaikki Suomalaiset huusivat avuksi Herraa Jeesusta Kristusta ja Suomi pelastui!

Suomi on Kristinuskon perustalle rakennettu Valtio ja me emme saa koskaan sitä unohtaa!

• Anonyymi

Vittuako sille huutaa koilottamaan. Soita sille jos on asiaa. Kai sillä nyt kännykkä löytyy mekon taskusta. Vai onko taivaassa kenttää.

• Koittakaa päättää nyt kumpaa se Jumala suosii. Toiset hihut profetioivat, että Venäjä olisi Raamatun Babylon, joka kurittaa Suomea homomyönteisyyden ja uskonnollisen liberalismin vuoksi. Ihan samoin Herra käytti Assyriaa Israelin kurittamiseen ja Babylonia Juudean kurittamiseen koska nämä palvoivat muita jumalia kuin Herraa.

• Anonyymi

Psykologisesti ajateltuna kyse oli itsesuggestiosta.

Uskonto oli vielä tuolloin merkittävässä asemassa yhteiskunnassa ja varmasti ihmiset saivat siitä voimavaroja suggestion kautta, sen avulla saatiin aikaiseksi voimakas yhteishenki, jossa kaikki puhalsivat yhteen hiileen.

Ihmiset rukoilivat radion välityksellä. kun presidentti johti rukousta, yms.

Hyvin voimakas suggestio voi tuottaa myös erikoisia asioita, jotka ainakin vaikuttaisivat olevan jopa yliluonnollisiakin.

Joskus tuli katsottua ohjelmaa, jossa kerrottiin erikoisista tapahtumista rintamalla.

Uskoako näitä tarinoita vai ei, siinä se ongelma aina on, osa ei halua millään uskoa, osa taas haluaa uskoa.

• Anonyymi

Siis hyvin voimakas suggestio voi ehkä tuottaa kummallisen joukkoilluusion, ikään kuin positiivisen joukkopsykoosin, ehkä jotenkin niin...

• Jos Jumala olisi olemassa, mitään sotia ei olisi syttynytkään, koska hyvä Jumala ei sallisi moista tapahtua. Sitä paitsi Neuvostoliitto voitti sodan, koska Suomelta vietiin maa-alueita, Suomi määrättiin maksamaan sotakorvauksia ja tänne tuli valvontakomissio määräilemään (eli Suomi tavallaan miehitettiin kuitenkin). Itsenäisyys annettiin aikoinaan Leninin armosta.

• Anonyymi

Perin vittumainen jumala joillakin....

• Anonyymi

Olen ateisti trolli ja kirjoitin tämän avauksen halventaakseni kristittyjä ja heidän uskoaan. Onnistuin saamaan muita ateisteja yhteiseen rintamaan pilkkaamaan hihhuleita.

Ilman tällaisia trollin tekemiä provoavauksia palsta olisi sangen kuollut. Eikä täällä ole kovinkaan montaa aitoa uskovaista kristittyä, joten keskustelua ei synny, ellen tekeydy sellaiseksi.

On joku "henkinen" kaveri, mutta ei hänestä ole oikein vänkääjäksi.

• Anonyymi

Minä taidan olla se "henkinen kaveri", oliko tuo kohteliaisuus, että minusta ei ole vänkääjäksi?

Ateistit ovat varmaan toista mieltä, ja sitäkin mieltä, että minun pitäisi poistua tältä palstalta.

Kirjoitin tuossa edellä itsesuggestiosta, asiaa voidaan lähestyä psykologisestikin, ei se ole edes vaikeaa.

Pidän hyvinkin mahdollisena niistä ns. korkeampia voimia, on minulla niistä jopa omakohtaista kokemustakin, joten en dissaa uskovia, vaikka en ole kaikesta samaa mieltä heidän kanssaan, jotkut ovat vielä niin ahdasmielisiäkin, tuomitsevat muita, tekevät asiat päinvastoin, kuin mitä Jeesuskin opetti. Tunnen uskonnollisia ihmisiä, jotka ovat kuin riivattuja, panettelevat ihmisiä Jeesuksen nimeen.

Jeesusta ei pahemmin mainita täällä, ateistitkaan eivät näytä pilkkaavan Jeesusta, vaan uskovien jumalkuvaa, sekä Raamatun epäloogisuuksia, mikään tieteen ensyklopedia Raamattu ei ole, sehän on selvä.

Jeesus oli Raamatun tarinan mukaan viisas, mutta mainitsi myös sen, etteivät terveet tarvitse parantajaa, itse luokittelen itseni tässä yhteydessä terveeksi, siksi Jeesus ei ole minulle mikään Jumala, johon täytyisi tarttua, tai muuten joutuu jonnekin hornan tuuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taidan olla se "henkinen kaveri", oliko tuo kohteliaisuus, että minusta ei ole vänkääjäksi?

Ateistit ovat varmaan toista mieltä, ja sitäkin mieltä, että minun pitäisi poistua tältä palstalta.

Kirjoitin tuossa edellä itsesuggestiosta, asiaa voidaan lähestyä psykologisestikin, ei se ole edes vaikeaa.

Pidän hyvinkin mahdollisena niistä ns. korkeampia voimia, on minulla niistä jopa omakohtaista kokemustakin, joten en dissaa uskovia, vaikka en ole kaikesta samaa mieltä heidän kanssaan, jotkut ovat vielä niin ahdasmielisiäkin, tuomitsevat muita, tekevät asiat päinvastoin, kuin mitä Jeesuskin opetti. Tunnen uskonnollisia ihmisiä, jotka ovat kuin riivattuja, panettelevat ihmisiä Jeesuksen nimeen.

Jeesusta ei pahemmin mainita täällä, ateistitkaan eivät näytä pilkkaavan Jeesusta, vaan uskovien jumalkuvaa, sekä Raamatun epäloogisuuksia, mikään tieteen ensyklopedia Raamattu ei ole, sehän on selvä.

Jeesus oli Raamatun tarinan mukaan viisas, mutta mainitsi myös sen, etteivät terveet tarvitse parantajaa, itse luokittelen itseni tässä yhteydessä terveeksi, siksi Jeesus ei ole minulle mikään Jumala, johon täytyisi tarttua, tai muuten joutuu jonnekin hornan tuuttiin.

Taidat olla se "henkinen" kaveri, kun itsesi tunnistit. Nuo sinun juttusi henkisyydestä ja henkien olemassaolosta (uskot kai sellaisiin henkiin?) ovat diipa daapaa, joka ei pahemmin ateisteja kiinnosta. Mehän tiedämme sen, että tietoisuus on toimivan ruumiin ja aivojen tulosta: mitään henkeä ei ole.

Ateisteja kiinnostaa Suomessa lähinnä kristinuskon kritiikki ja uskovien pilkkaaminen. Kyllä siinä sivussa pilkataan myös Jeesusta ja Jumalaa, vaikka nämä molemmat joidenkin mielestä fiktiota ovat. Hyvin paljon täällä on keskusteltu Jeesuksen historiallisuudesta, joka jakaa ateistien mielipiteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla se "henkinen" kaveri, kun itsesi tunnistit. Nuo sinun juttusi henkisyydestä ja henkien olemassaolosta (uskot kai sellaisiin henkiin?) ovat diipa daapaa, joka ei pahemmin ateisteja kiinnosta. Mehän tiedämme sen, että tietoisuus on toimivan ruumiin ja aivojen tulosta: mitään henkeä ei ole.

Ateisteja kiinnostaa Suomessa lähinnä kristinuskon kritiikki ja uskovien pilkkaaminen. Kyllä siinä sivussa pilkataan myös Jeesusta ja Jumalaa, vaikka nämä molemmat joidenkin mielestä fiktiota ovat. Hyvin paljon täällä on keskusteltu Jeesuksen historiallisuudesta, joka jakaa ateistien mielipiteitä.

Tietenkin saat dissata juttuni diipa daapaksi, tai miksi vaan ikinä haluatkin, ymmärrän aivan täysin suhtautumistasi ja ihmisten maailmankuvia. Tuo on aika valtavirtaa nykyaikaisessa länsimaassa kuitenkin. Tulee uutta haastetta mamujenkin mukana tänne ateisteillekin, vaikka en siitä erityisesti pidäkään, niin se minua vähän hymyilyttää, kun ateismi tulee kohtaamaan sen ilmiön oikein tosissaan, nyt on helppoa dissata näitä nössöjä uskovia täällä, mutta kun vastassa onkin oikea fundamentalismi, niin jälki voi ollakin jotain ihan muuta.

Tai ehkä asiat muuttuvat, kaikki maallistuvat, ja homma lässähtääkin sitten siihen.

Saa toki pilkata minkä haluaa, mutta eikö silloin pitäisi sillekin olla ihan oma palstansa, pilkkaa kristittyjä-palsta?

Jos haluaa vaan saman mielisten kanssa haistella omaa pieruaan, eikä pohtia asioita sen kummemmin, niin siitä vaan, olen aina kuvitellut kirjoittavani keskustelupalstalle, en suljettuun saman mielisten yhteisöön.

Kuten olet varmaan havainnutkin, niin minäkin kritisoin uskovia, mutta kritisoin myös kaikkia muitakin uskovia, oli se uskonto sitten ihan mikä tahansa. Mukavaa oikeastaan joutua tässä ateistien ja uskovien ristituleen, alkaa vaan naurattaa olla tässä tulituksen keskellä, olen sillai "superYK-mies" menen tulituksen keskelle, ja sitten menen ja väännän kaikkien pyssynpiiput solmuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin saat dissata juttuni diipa daapaksi, tai miksi vaan ikinä haluatkin, ymmärrän aivan täysin suhtautumistasi ja ihmisten maailmankuvia. Tuo on aika valtavirtaa nykyaikaisessa länsimaassa kuitenkin. Tulee uutta haastetta mamujenkin mukana tänne ateisteillekin, vaikka en siitä erityisesti pidäkään, niin se minua vähän hymyilyttää, kun ateismi tulee kohtaamaan sen ilmiön oikein tosissaan, nyt on helppoa dissata näitä nössöjä uskovia täällä, mutta kun vastassa onkin oikea fundamentalismi, niin jälki voi ollakin jotain ihan muuta.

Tai ehkä asiat muuttuvat, kaikki maallistuvat, ja homma lässähtääkin sitten siihen.

Saa toki pilkata minkä haluaa, mutta eikö silloin pitäisi sillekin olla ihan oma palstansa, pilkkaa kristittyjä-palsta?

Jos haluaa vaan saman mielisten kanssa haistella omaa pieruaan, eikä pohtia asioita sen kummemmin, niin siitä vaan, olen aina kuvitellut kirjoittavani keskustelupalstalle, en suljettuun saman mielisten yhteisöön.

Kuten olet varmaan havainnutkin, niin minäkin kritisoin uskovia, mutta kritisoin myös kaikkia muitakin uskovia, oli se uskonto sitten ihan mikä tahansa. Mukavaa oikeastaan joutua tässä ateistien ja uskovien ristituleen, alkaa vaan naurattaa olla tässä tulituksen keskellä, olen sillai "superYK-mies" menen tulituksen keskelle, ja sitten menen ja väännän kaikkien pyssynpiiput solmuun!

Ateismipalsta on juuri oikea palsta pilkata kristittyjä uskovaisia ja se on heidän oma syynsä, että tulevat pilkatuiksi täällä, kun tänne tulevat. Ripulivajakit ovat sen ansainneet.

Olen poikkeuksellinen ateisti, sillä en hyväksy muslimien maahanmuuttoa humanitaarisin perustein ja pakolaisena. He ovat vaaraksi länsimaiselle demokratialle ja erityisesti ateisteille, jotka heidän omassa maassaan on lupa jopa tappaa.

Et sinä voita täällä ketään väittelyssä; et väännä pyssynpiippuja solmuun. Sinulla on vain kovat luulot itsestäsi. Hard_atheist vetää sinut alta kölin ja kyykyttää heti kättelyssä, vaikka et sitä huomaa tai tunnusta. On jo tehnyt sen. Et mahda mitään paremmillesi!

Minä olen poikkeava ateisti silläkin tavalla, että en kirjoita voittaakseni väittelyjä tai kilpaillakseni siitä, kuka on älykkäin ja nokkelin tms. Kunhan kulutan aikaani ja pidän siinä sivussa vähän hauskaa tai sitten keskustelen ihan asiallisesti asiallisten kanssa. Harvoin sitä tosin tapahtuu, kun on näitä vittuilijoita kuten Hard_atheist palsta täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateismipalsta on juuri oikea palsta pilkata kristittyjä uskovaisia ja se on heidän oma syynsä, että tulevat pilkatuiksi täällä, kun tänne tulevat. Ripulivajakit ovat sen ansainneet.

Olen poikkeuksellinen ateisti, sillä en hyväksy muslimien maahanmuuttoa humanitaarisin perustein ja pakolaisena. He ovat vaaraksi länsimaiselle demokratialle ja erityisesti ateisteille, jotka heidän omassa maassaan on lupa jopa tappaa.

Et sinä voita täällä ketään väittelyssä; et väännä pyssynpiippuja solmuun. Sinulla on vain kovat luulot itsestäsi. Hard_atheist vetää sinut alta kölin ja kyykyttää heti kättelyssä, vaikka et sitä huomaa tai tunnusta. On jo tehnyt sen. Et mahda mitään paremmillesi!

Minä olen poikkeava ateisti silläkin tavalla, että en kirjoita voittaakseni väittelyjä tai kilpaillakseni siitä, kuka on älykkäin ja nokkelin tms. Kunhan kulutan aikaani ja pidän siinä sivussa vähän hauskaa tai sitten keskustelen ihan asiallisesti asiallisten kanssa. Harvoin sitä tosin tapahtuu, kun on näitä vittuilijoita kuten Hard_atheist palsta täynnä.

Niin, voihan sitä mennä pilkkaamaan sinne kristinusko palstallekin, niitä on useitakin, kuten hyvin tiedämme, vaikea ehkä valita vain yksi, ehkä luterilaisuus, onhan se valtion kirkko ja siksi kai lähellä ateistinkin sydäntä.

Itse yritän antaa rakentavaa kritiikkiä, en halveksivaa, koska se ei mielestäni mitään ainakaan paremmaksi muuta, saa ihmiset kaivautumaan vaan vieläkin syvemmälle poteroihinsa. Ruotsissa poltetaan Koraaneitakin, mutta se ei ole rakentavaa, ja siksi se on mielestäni vain typerää.

Olet siis tasapuolisesti kriittinen kaikkia eri uskontojen uskovia vastaan, hyvä, niin pitää täällä ollakin.

Aha, tämä onkin nyt sitten kilpailu, käsitin keskustelevani, kyselin hardikselta jossain samasta asiasta, mutta ei se vastannut, ei se koskaan vastaa, muihin, kuin itselleen sopiville kysymyksille.

Enkä etsi saman mielisten seuraa, enkä välitä uskoistakaan, etsin tietoa, en uskoa.

Ateismikin ilmiönä kiinnostaa, siinä missä kaikki ilmiöt maailmassa, luen ateistien näkemykset ja mietin mitä järkeä niissäkin on, lähinnä menee kuitenkin pilkallisuuden piikkiin nekin neron leimaukset, ja muutama sen suoraan myöntääkin, kuten sinäkin tuossa juuri teet.

Hardis vittuilee siis, aika kovasti sanottu, myöntää pilkkaavansa ja kritisoivansa, ei sano suoraan vittuilevansa, mikä onkin vähän sivistymätöntä.

Jos heitän vähän huumoriakin, niin se on vain huumoria, vaikka voi siihenkin olla koira haudattuna.

Hardis syyttää mua välillä siitä, etten ymmärrä sarkasmia, tai parodiaa, ja muuta, luuli, että oikeasti kiitän sitä, kun kiitin leikilläni siitä, että korotti minut "palstafilosofiksi"

Huvia tämä on minullekin, pari kertaa vuodessa ehkä jaksan tänne kirjoitella, sitten olen taas poissa pidemmänkin aikaa. Jos on pilkallinen jotain kohtaan, niin meikäläinen alkaa vaan helposti piikitellä silloin, se on ikävä taipumukseni, valitan.

• Anonyymi

Allah on suuri ja Mohammed hänen profeettansa. Amen.

• Anonyymi

Pitää kuitenkin muistaa että ko. päivä ei tosiasiassa ole Suomen oikea itsenäisyyspäivä!
      Ai miksi ei, selvitäpäs se.

• Anonyymi

Turha yrittää väittää että Jumala olisi sekaantunut Suomen itsenäisyyteen jotenkin. Älkää viitsikö vetää Jumalaa mukaan mihinkään näin älyttömiin juttuihin. Raamattu sanoo että Jumala vihaa väkivaltaa kaikissa sen muodoissa. Jos näin on kuten on, Jeesushan sanoi että jokainen murhaaja on paholaisesta eikä peri Jumalan valtakuntaa. Jopa se että vihaa lähimmäistään on tuomion peruste ihmiselle Jeesus toteaa.
      Siten Jumala ei voi toimia vastoin omaa sanaansa.

• Anonyymi

Ihmiset ovat aina käyneet sotia, kokonaan pasifismiin perustuvaa valtiota ei taida olla koskaan ollut, tai se on ollut hyvin pian entinen valtio.

Sodassa sotilas tappaa toisen sotilaan, koska se on joko oma henki, tai tuon toisen henki, murhaamista se ei ole.

Juutalaisetkin sotivat koko ajan silloin aikoinaan, ja heidän oli pakko tappaa.

Jos valtio hyökkää silkkaa ilkeyttään toisen valtion kimppuun, niin onhan kaikki hyvä ja kaunis tuolloin sen valtion puolella, jonka kimppuun hyökätään.

• Anonyymi

Jumala on syypää ihmisten kuolemaan, koska rankaisi syyttömiä syyllisen synnistä.

Jumala on tappanut Raamatussa enemmän ihmisiä kuin kukaan muu.

Jumala on käskenyt tappaa ihmisiä milloin mistäkin syystä.

Jumala on väkivaltainen sadisti ja murhamies.

• Anonyymi

se joka täällä on vierasmaalainen ja muukalainen tarvitsee eniten rakkautta vaikka rajoja ei olisikaan niin on lääkärit ilman rajoja järjestö ja jeesuslapsi joka tarvitsee sekä veroja että kolmen itäisenmaan viisaan miehen lahjoja, niin ikään matkaa varten ekyptiin pakoon vainoja se on parempi tapa kuin sotia ja riidellä lähteä pakoon luvattua maata henkensä edestä mikä on silloin itsenäisyys? herodeksen kateutta pikkulapsia kohtaan, vaikka eihän pieni lapsi olisi voinut ottaa valtaa herodekselta koska kestää vuosia varttua aikuiseksi

• Anonyymi

Kovin moni Suomalainen on kääntänyt selkänsä Jumalalle. Rukoukset Suomen kansan puolesta vähenevät ja samassa suhteessa maamme jää vaille siunausta. Nyt tämän huomaa sitä, että maanrikkaat kaappaavat vallan laillisesti ja alistavat huono osaiset ja keskiluokan diktatuuriinsa orjan asemaan, vailla mitään toivoa. Raamatussa käsketään väsymättä, huomioimaan köyhän asema. Sipilä aloitti maamme saastutuksen Putinmaiseen diktatuuriin. Sipilän sotkuja on vieläkin runsaasti riesanamme. Olemme kokonaisuutena ansainneet tämänkin kirouksen. Kristityn ennen väkevät rukoukset viipyvät, koska kaikkialla on sankka joukko pilkkaajia vastassa.

• Anonyymi

Onko Suomi mainittu Raamatussa, vai länkytätkö ainoastaan aivotonta paskaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      137
      3542
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      40
      2785
    3. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      40
      2679
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2548
    5. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2545
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      116
      1895
    7. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1619
    8. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1508
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      316
      1414
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1268
    Aihe