Sanna m . Häjy katse naisella. Ilkeä ja omahyväinen. No nyt saa purkaa vihansa rakennukseen kun lekalla pitäisi rakennus purkaa
Sanna purkaa kivipuron
13
330
Vastaukset
- Anonyymi
vanhat rakennukset pois vaan.. mutta miks sanna puuttuis lakeuksien asioihin? aloittaja oli bisse pöhönäs löytäny läppärin
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja on Persun vähäpää
- Anonyymi
En kuulu mihinkään puolueeseen.en ole semmoinen vässykkä lammas kuin sinä. Sinä olet määkivä vasemmisto lammas. Minä en tuhlaa aikaani politiikka hömppään ja hyvin menee näin.
- Anonyymi
Niin aloittaja on. Onneton mössikkä.
- Anonyymi
- Anonyymi
Sossujen joukoissa on paljon Puntarpäitä.
- Anonyymi
......
Totta kirjoitat. - Anonyymi
Ei ole kun se ei kuulu mihinkään puolueeseen. Kukaan järkevä ei seuraa politiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
......
Totta kirjoitat.Ei oo..
- Anonyymi
Aloittaja on Persun possu valehtelee ja vääristelee
- Anonyymi
Kyllä sä oot possu joka syödään. Ole sinä possu loppu elämäsi poliittinen uhri. Kukaan normaali ei seuraa politiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä oot possu joka syödään. Ole sinä possu loppu elämäsi poliittinen uhri. Kukaan normaali ei seuraa politiikkaa
Älä valehtele!! Kyllä yhteisiä asioita hoitavia jotka päättää meidän valtakijalla tulee seurata ja tiiviisti!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623