Suomi tappoi minut

Anonyymi-ap

Tämä on viimeinen viestini maailmalle.
Halla-aho piti komean puheen itsenäisyyspäivänä siitä miten Suomessa on kaikilla asunnot ja ruokaa.
No minulla ei ole ja tänä yönä kuolen nälkään hyvin todennäköisesti.
Sairastan vaikeaa kroonista tautia ja istun pyörätuolissa ja kaupassa käynti yksin on lähes mahdotonta.

Sänkyni hajosi vuosia sitten ja sosiaalitoimi ei myöntänyt sänkyyn rahaa .
En omista myöskään pesukonetta ja en pääse pesemään pyykkiä pesutupaan koska siellä on kynnys.

Kaikki rahani ovat menneet, koska ostan ruoat netin kautta.
Minä olen syönyt kaksi viikkoa vain näkkileipää käytännössä, vaikka tilillä I on rahaa jonkin verran, niin ei tarpeeksi jotta voisin kustantaa itselleni kotiinkuljetuksen ja tällä hetkellä olen niin sairas, etten voi mennä kauppaan edes pyörätuolilla.
Minusta on tehty ainakin viisi huoli ilmoitusta ja asuntooni on tehty kaksi raivaussiivousta, koska en pysty itse edes siivoamaan.
Siltikään en saa ja en ole saanut apua .

Minun pitäisi hakea henkilökohtaista avustajaa mutten päässyt kipujeni takia edes lääkäriin.

Olen vuosia yrittänyt saada apua ja ainoa apu mitä olen saanut on Sossu ämmien lässytys.
Nyt riittää en jaksa mennä edes sairaalaan.

On niin nälkä joka on sammumaton, vaikka yrittäisi syödä se ei katoa

On niin nälkä, että oksettaa.
Ja olen laihtunut 40kg .
Koska en ole vuoteen syönyt kunnolla, koska kaupassa käynti on ollut vaikeaa ja kotiin tilaaminen kallista.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille älkääkä ä menettää terveyttänne, koska sitten jäätte heitteille.

Minulla ei ole läheisiä eikä kavereita vain muutama tuttu jotka eivät ole suostuneet auttamaan minua vaikka maksaisin.
Joten hyvästi julma maailma en jaksa enään pyytää apua.

En muista milloin joku viimeksi rakasti tai välitti tai ylipäätään edes kosketti ja totta joka sana.
Hyvästi ja toivottavasti joku miettii, ettei näin kävisi muille.

0

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
        Maailman menoa
        149
        13416
      2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
        Maailman menoa
        72
        9731
      3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
        Maailman menoa
        96
        9148
      4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
        Maailman menoa
        20
        8046
      5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
        Maailman menoa
        39
        6770
      6. 148
        6178
      7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
        Maailman menoa
        24
        3335
      8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
        Maailman menoa
        21
        1635
      9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
        Maailman menoa
        397
        1265
      10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
        Hyrynsalmi
        7
        1184
      Aihe