Testaan voikotäältä poistaa itse keskustelun antakaa armoa
Testinä tämmöistä
7
228
Vastaukset
Elikkä eikö? Olisin halunnut kysyä henkilökohtaisista asioista mutta en sitten kirjoita jos ei pysty varmuudella. En ainakaan löydä mistä pystyy poistaa
- Anonyymi
sun on ilmoitettava moderaattorille. (nuo 3 pientä pistettä jossa eri vaihtoehdot)
Tosin takeita ei ole että poistetaan. Sinänsä outoa kysellä henkilökohtaisia ja luottamuksellisia asioita yleisellä keskustelupalstalla. Siinä on riskinsä ja voi jopa joutua edesvastuuseen.
- Anonyymi
Itse ei pysty poistamaan mutta voi laittaa ylläpitäjälle poistopyynnön. Klikkaat tuosta missä lukee ilmoita ja sieltä kautta sitten perustelet miksi haluat keskustelusi poistettavaksi. Tietenkään se ei sitten ihan heti poistu, mutta jonkin ajan päästä. Tee myös poistoilmoitus samalla laitteella millä olet sen keskustelualoitteenkin tehnyt niin näkevät että poisto tulee samasta ip osoitteesta.
Näin olen itse saanut poistettua aloituksiani - Anonyymi
Tämä älköön poistuko. 🍻
- Anonyymi
Vie sää, mää vikisen...
- Anonyymi
KOKEILUA
Mää haluaisin viedä sut synkälle mutta tietorikkaalle historiamatkalle, tämmöiseen informaatiomaisemaan:
https://ls24.fi/lannen-media/venalaiset-sieppasivat-1700-luvulla-jopa-30-000-suomalaislasta-ja-veivat-orjiksi-uzbekistaniin-asti-isonvihan-ajasta-kertovista-romaaneista-on-suunnitteilla-tv-sarja
😵
😢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOKEILUA
Mää haluaisin viedä sut synkälle mutta tietorikkaalle historiamatkalle, tämmöiseen informaatiomaisemaan:
https://ls24.fi/lannen-media/venalaiset-sieppasivat-1700-luvulla-jopa-30-000-suomalaislasta-ja-veivat-orjiksi-uzbekistaniin-asti-isonvihan-ajasta-kertovista-romaaneista-on-suunnitteilla-tv-sarja
😵
😢Linkki ei enää toimi, mutta jos tämä toimii, niin. sivulla suunnilleen samaa asiaa:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/suomen-historiassa-on-hirvittava-ajanjakso-josta-ei-juuri-ole-puhuttu-kouluopetuksessa-venalaiset-tuhosivat-ja-raiskasivat-lahes-kaiken-tielleen-osuvan/
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1413922Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3462847Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12239Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k492109Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll151834No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111645Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1651363- 931242
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu921087- 541061