Menkääs nyt työlliset ahkerasti

Anonyymi-ap

töihin istumaan ja selaa kännykkää, sehän on teille ominaista. Rahat pois yrityksiltä vaikka istumalla. On se hurjaa.
Minusta on mukavampi istua kotona kun voi mennä mihin haluaa ja koska haluaa. Tätä en vaihtaisi. Onneksi ei ole tullu hommattua sellasta ammattia, jossa on nykysin tekemistä, hoitajat ja siivoojat ja kauppa. Huh, onni potkasi, miun ala on kuihtunu jo pois v uosia sitten, kun tuli tietokoneet, kukaan ei enää tarvi toimistopäälliköitä eikä palkanlaskijoita, onneksi. Automaattijärjestelmä hoitaa hommanp jonka syötön voi tehdä pomo itse, ja niin tekeekin.
Uudelleen koulutus ei tullut mieleen eikä tule vieläkään. Kirpparimyynnit verottoman hoitaa saman homman, osta halvalla myy kalliilla ohjeistetaan heitä. Hyvää työpäivää, viettäkää mukava päivä duunissa, Mie lähen kinkun ostoon.

8

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan istujaa palkkaa, ja jos palkkaa, niin sellainen työntekijä ei ole yrityksessä pitkäikäinen.

      • Anonyymi

        Kummallisesti ne istujat sitä palkkaa saa vaikk akänny kädessä ja juorutaan, kahvia lipitetään ja nukutaan, istumisesta saa valitettavasti yrittjä maksaa... se on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallisesti ne istujat sitä palkkaa saa vaikk akänny kädessä ja juorutaan, kahvia lipitetään ja nukutaan, istumisesta saa valitettavasti yrittjä maksaa... se on väärin.

        Mutta ilmeisesti työt kuitenkin saadaan tehtyä, kun yritys pysyy pystyssä. Tai yritys on keksinyt businessmallin, joka edellyttää vain kahvin juomista samalla juoruten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ilmeisesti työt kuitenkin saadaan tehtyä, kun yritys pysyy pystyssä. Tai yritys on keksinyt businessmallin, joka edellyttää vain kahvin juomista samalla juoruten.

        Valtionosuuksiahan saa jokainen yritys tai kaikenmaailman tukiaisia, kyllä yirytkset pärjää vaikka muuta visertää. Omistajien syy jos tuhlaa tukirahat kaljaan ja viinaan ja tupakkaan, turhuuksiin eikä yirytksen palkkakuluihin ja yrityksen styssä pysymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtionosuuksiahan saa jokainen yritys tai kaikenmaailman tukiaisia, kyllä yirytkset pärjää vaikka muuta visertää. Omistajien syy jos tuhlaa tukirahat kaljaan ja viinaan ja tupakkaan, turhuuksiin eikä yirytksen palkkakuluihin ja yrityksen styssä pysymiseen.

        Valtionosuuksia yrityksille? Minä kun luulin että niitä maksetaan vain kunnille, mutta kaipa sinuun täytyy luottaa, kun selvästi olet asiantuntija.


    • Anonyymi

      Asian ydin! turhan paljon töissä on seiskokelijoita, laiskureita, kännykn selaajia, ym. Ei siinä montaa minuuttia tule tehokasta työaikaa.
      Kellokortti käyttöön, josta näkee loisijat ja minuutit vähennetään suoraan palkasta.

      • Anonyymi

        On todettu, että ihminen toimii tehokkaammin, kun työaika on hivenen lyhyempi. Lyhennetyn työajan hyötyjä puoltavat kansainväliset kokeilut ja tutkimukset.

        Esimerkki kelloon tuijottamisesta: Sipilän hallituksessa taas laskettiin asia matemaattisesti ja tultiin siihen tulokseen, että maailma pelastuu, kun jokainen on töissä 6 min pidempään. Siitä tehtiin Kiky. Itse käytin sen ajan nenäni kaivamiseen ja paskalla istumiseen. Tehokkuus loisti poissaolollaan eikä Sipilän Kiky tietenkään toiminut.


        Lyhyempi työaika lisää hyvinvointia ja motivaatiota, silti siihen suhtaudutaan varauksellisesti
        https://yle.fi/a/3-11876094


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todettu, että ihminen toimii tehokkaammin, kun työaika on hivenen lyhyempi. Lyhennetyn työajan hyötyjä puoltavat kansainväliset kokeilut ja tutkimukset.

        Esimerkki kelloon tuijottamisesta: Sipilän hallituksessa taas laskettiin asia matemaattisesti ja tultiin siihen tulokseen, että maailma pelastuu, kun jokainen on töissä 6 min pidempään. Siitä tehtiin Kiky. Itse käytin sen ajan nenäni kaivamiseen ja paskalla istumiseen. Tehokkuus loisti poissaolollaan eikä Sipilän Kiky tietenkään toiminut.


        Lyhyempi työaika lisää hyvinvointia ja motivaatiota, silti siihen suhtaudutaan varauksellisesti
        https://yle.fi/a/3-11876094

        Juu tuon Sipilän koston muistan, töitä ei tehty sitä 6 min palkattomana vaan käytettiin vessassa käyntiin, pukemiseen niin pääsi heti lähteen, eikä menny aikaa työajan jälkeen. Se olisi venähtäny 10 min lisää.
        Sipilän kikyttely oli huippu kiusanteossa. JOS MINÄ EN SAA KIKYA , NIIN MINÄ HAJOITAN HALLITUKSEN,

        Orpo on ottanut mallia sipilästä, MINÄ EN HYVÄKSY SITÄ ETTÄ KAIKKI KESKUSTELEMME SAMAN PÖYDÄN AARESSÄ. TE PYYDÄTTE KOHTUUTTOMIA!

        Ja kuka se kohtuuttomia ulvoo?? Kansanpuolustajat pyytää kohtuuttomia, mutta opro itse ei???????????


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe