Lopettakaa tyhjän puhuminen, että Jeesus olisi itse Jumala, ei ollut!

Anonyymi-ap

Jeesus on Jumalan poika!

80

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

totta haasta!

• Anonyymi

Johannes 10:33-38

[33] Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".

[34] Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

[35] Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli — ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin —

[36] niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'?

[37] Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

[38] Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä."

• Anonyymi

ENTÄ mitä tuossa ilmiselvästi sanotaan:

Johannes 20:26-29

[26] Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"

[27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

[28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

[29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
        -
        -
        Jeesus Kristus todella on Herra, Jumala!!

• Anonyymi

Jeesus oli ihan tavallinen lehtolapsi. Kenen polkema, mitä väliä enää kun ruokkoja ei ilmeisesti maksellut.
      Selitys teiniraskaudelle oli vain uskomattoman typerä ja ihmiskunnalle haitallinen. Jeesus on historian turhin julkkis.

• Anonyymi

Et ole historian ainoa saatanan lapsi, lisää tulee koko ajan.
        JT menee paratiisiin, sinä menet multiin mätänemään, ja muuttumaan takaisin maaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole historian ainoa saatanan lapsi, lisää tulee koko ajan.
        JT menee paratiisiin, sinä menet multiin mätänemään, ja muuttumaan takaisin maaksi.

Ja sinäkin pääset taivaaseen vain krematorion piipusta. Kannattaako sen vuoksi kärvistellä se ainoa elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkin pääset taivaaseen vain krematorion piipusta. Kannattaako sen vuoksi kärvistellä se ainoa elämänsä.

En ole menossa taivaaseen vaan paratiisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole menossa taivaaseen vaan paratiisiin!

Älä pety nyt liikaa, mutta et ole menossa kumpaankaan.

• Anonyymi

Jeesus sanoi, että on Jumalan poika.

Mitä nää palstan vänkääjät oikein meinaa....oletteko avohoitopotilaita?

• Anonyymi

Kaikenlaista voi sanoa.

• Miten muuten oli asian oikea laita,kun täällä on nyt selvästi jeesustietäjiä läsnä. jessulihan oli kuulemma ihmishahmoinen ja joi ja söi kuten tavalliset ihmiset. Niinpä minulla heräsi henkistytynyt kymysys: pääsikö jessulta miten Peräilmaa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maan päällä on välttämätöntä etsiä olennaista tietoa Jumalasta ja hänen Lähettiläästään.
      Se merkitsee ikuista elämää.

Eivät aina ole onnellisia ne jotka tarkoin tietää vaan ne jotka etsivät.

Mutta on taivaassa taivaan asukkailla etsittävänä ylitaivaallinen tieto Jumalasta. Se tieto ehkä eroaa maan päällä tarvittavasta tiedosta.

Maan päällä olemme enemmän riippuvaisia Jumalasta kuin taivaassa. Jossa ei ole sellaista kadotustuomiota kuin Maan päällä on niille jotka eivät tajua olevansa täysin riippuvaiset.

Niiden mato ei kuole eikä tuli sammu jotka Maan päällä luopuu ihmisistä jotka palvoo Jehovaa.

Maan päällä on tärkeää alistuminen ja nöyrtyminen Jumalan väkevän käden alle.
      Mitä muuta evankeliumin tai sunnan seuraaminen on kuin alistumista monin tavoin.

Taivaassa on luultavasti toisenlainen tieto Jumalasta ja toisenlaiset käytöstavat.

Joh. 16:25 on menossa seuraavat 500 vuotta. Ylipappi Jeesus julistaa taivaasta Uuden liiton jäsenille avoimesti kaiken tiedon Jumalasta.

Olemme 2500 jkr siinä suhteessa täysin oppineita.

• Anonyymi

Olisi piristävä muutos, kun Jumala on toistaiseksi leikkinyt kuurupiiloa.

• Anonyymi

Ihmiset eivät mene taivaaseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi piristävä muutos, kun Jumala on toistaiseksi leikkinyt kuurupiiloa.

Urpo sekoilee!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Jumala ei leiki kuurupiiloa, koska sitä ei ole.

Juurihan minä sanoin, että SINÄ leikit kuuropiiloa, ei Jumala.
        Jumala tahtoo ilmoittaa itsensä sinulle ja tulla kulkemaan
        kanssasi mutta sinä et tahdo eikä Jumala pakota.
        That is the problem.

Mvh J - K

• Anonyymi

Anonyymi 2023-12-07 15:53:23

"Jeesus sanoi, että on Jumalan poika."

Luuk. 1:35 Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi.

Tuossa sanotaan, että "pitää kutsuttaman"

Kun aika on kypsä,

Luuk. 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
      20:29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot.

• Anonyymi

Urpo!
        Jeesus sanoi itseään Jumalan pojaksi.....meneekö jakeluun LAHKOLANEN??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urpo!
        Jeesus sanoi itseään Jumalan pojaksi.....meneekö jakeluun LAHKOLANEN??????

Entäs kun vartiotorni vannottaa Jeesuksen enkeliksi.
        Ja kieltää lukijakuntaansa tulemasta tälle foorumille.

Heillä ei ole mahdollisuutta itse ottaa jakeluunsa asioita.

Kun valtakunnansalilla sanotaan että enkeli, niin enkeli.

Enkeli ( m.kreik. ἄγγελος, angelos, sanansaattaja[1]) on Raamatussa Jumalan tahdon ilmoittajana esiintyvä taivaallinen henkiolento
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Enkeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun vartiotorni vannottaa Jeesuksen enkeliksi.
        Ja kieltää lukijakuntaansa tulemasta tälle foorumille.

Heillä ei ole mahdollisuutta itse ottaa jakeluunsa asioita.

Kun valtakunnansalilla sanotaan että enkeli, niin enkeli.

Enkeli ( m.kreik. ἄγγελος, angelos, sanansaattaja[1]) on Raamatussa Jumalan tahdon ilmoittajana esiintyvä taivaallinen henkiolento

Lahkolainen menee matojen nakerrettavaksi, se on pommimvarma juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, moni on mennyt ja monta vielä menee!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja törkein rike, suurin synti valtakunnansalilla on vartiotornin epäily.

Ne maailmanloput, ne maailmanloput, v.v. 1914, 1925 1942 ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matojen joukkoon joudat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppusi tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppusi tulee!

Samoin sinne!
        Hyvää päivää ja huonoja unia.

• Anonyymi

Jeesus sanoi: "Minä ja Isä olemme yhtä. Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän."

Jeesus sanoi, - että ennen kuin Aabraham oli syntynytkään, "Minä olen." Jumala itse ilmoitti Moosekselle nimensä - Minä olen.

Jumala määrittelee itsensä tavalla, jota ei voi käsittää. "Minä olen". Se on Jumalan itse itselleen antama nimi. Jumala on niin viisas, kun käski sanoa : "Minä olen lähetti minut"

Jokainen itse valitsee mihin uskoo. Minulle Isä, Poika ja Pyhä Henki on yksi Jumala. Amen.

• Anonyymi

Anonyymi 2023-12-17 08:20:38

"Jokainen itse valitsee mihin uskoo. Minulle Isä, Poika ja Pyhä Henki on yksi Jumala."

-Niinhän se on Raamatussa.

Henki on Jumalan Henki (1 Kor 2:14);
        Jeesuksen Kristuksen Henki (Fil 1:19)
        Henki on kuitenkin sama (1 Kor 12:4).

Vartiotorni vannottaa, että Jeesus olisi enkeli.

Mutta kun vartiotorni sanoo että Pyhä Henki olisi toimiva sähkönkaltainen voima, niin mikä sitten on lahkojehoova, se jolla oli kortteeri Alcyon -tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön ? Eihän lahkojehoovallakaan ole maallista tomumajaa, kroppaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi 2023-12-17 08:20:38

"Jokainen itse valitsee mihin uskoo. Minulle Isä, Poika ja Pyhä Henki on yksi Jumala."

-Niinhän se on Raamatussa.

Henki on Jumalan Henki (1 Kor 2:14);
        Jeesuksen Kristuksen Henki (Fil 1:19)
        Henki on kuitenkin sama (1 Kor 12:4).

Vartiotorni vannottaa, että Jeesus olisi enkeli.

Mutta kun vartiotorni sanoo että Pyhä Henki olisi toimiva sähkönkaltainen voima, niin mikä sitten on lahkojehoova, se jolla oli kortteeri Alcyon -tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön ? Eihän lahkojehoovallakaan ole maallista tomumajaa, kroppaa ?

Soopaa!

• Anonyymi

Kyllä, Isä ja Poika sekä Pyhä Henki ovat yhtä.

Isä on Jumala, Poika on Jumala, Pyhä Henki on Herran/Kristuksen Henki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, Isä ja Poika sekä Pyhä Henki ovat yhtä.

Isä on Jumala, Poika on Jumala, Pyhä Henki on Herran/Kristuksen Henki.

Pyhä Henki siis ei olekaan Jumala, vaan Henki?

• Anonyymi

Minä olen jeesuksen velipoika.

• Lopettakaa itse poikaa tyhjän olisi itse laskenut Peräilmaa jumala puhuminen, että jeesjees,!jeesus on Jumalan olisi, niiku tota. ei ollut

• Anonyymi

Jeesus on yksi Jumalan enkelipojista, se ensimmäinen joka poikkesi maan päällä 33 v ajaksi

• Anonyymi

Luethan AJATUKSELLA mitä näissä Johanneksen 20 luvun jakeissa sanotaan:

Johannes 20:26-29

[26] Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"

[27] Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".

[28] Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

[29] Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"

Jeesus Kristus on Herra, Jumala!!

• Anonyymi

Mutta, kuka on Jumalan eno!

• Anonyymi

Kuka on itsensä isä???

• Anonyymi

Hyvä ja aiheellinen kysymys.

• Anonyymi

Miten voi olla itsensä isä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla itsensä isä?

Etkö usko että Jumalalle kaikki on mahdollista? Vaikka raamattu sanoo niin? On asioita, aivoituksia, joita meidän on vaikeaa ymmärtää, jos me ymmärtäisimme kaiken meidän pitäisi silloin itse olla jumalia.

Itse uskon siihen mitä raamattu sanoo. Koko raamatun punainen lanka alusta loppuun on Vapahtajamme, Jeesus Kristus.

Siunausta elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö usko että Jumalalle kaikki on mahdollista? Vaikka raamattu sanoo niin? On asioita, aivoituksia, joita meidän on vaikeaa ymmärtää, jos me ymmärtäisimme kaiken meidän pitäisi silloin itse olla jumalia.

Itse uskon siihen mitä raamattu sanoo. Koko raamatun punainen lanka alusta loppuun on Vapahtajamme, Jeesus Kristus.

Siunausta elämääsi.

Aamen. Jeesus Kristus on Herra, Vapahtaja, Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen. Jeesus Kristus on Herra, Vapahtaja, Jumala.

Soopaa!

• Anonyymi

2 Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti

• Anonyymi

Todellakin,Jeesus on Jumalan poika.

• Anonyymi

Jep ja koska Jumalia on vain yksi, niin silloin Jumalan Poika ei voi olla se Jumala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep ja koska Jumalia on vain yksi, niin silloin Jumalan Poika ei voi olla se Jumala?

Jeesus on täysi ihminen ja täysi Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soopaa!
        Miksi teet mm Jeesuksesta valehtelijan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Poika ei voi olla SE Jumala joka on yksi, eli Isä. Poika on erillinen ja alamainen Isälle.

• Anonyymi

Kristillisyydelle yhteinen perusta on uskontunnustus Kolmiyhteiseen Jumalaan - Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Jos minä uskon tähän ja sen suullani sanon, kuinka silloin syytän Jeesusta valehtelijaksi?

Kristityksi itseään nimittävät uskovat tähän. Jt taas väittävät itseään kristityiksi vaikkeivat ole. Kuka siis on valehtelija?

• Anonyymi

Meneppä Suomen kadulle tekemään galluppia ja kysy kuka on Jumala? Ei varmasti tule Jeesus ensimmäisenä teologisesti kouluttamattomilta vastauksena. Vaan hekin tietävät että Jeesus on tämän ainoan Jumalan eli Isän Poika.

• Anonyymi

Vartiotori vannottaa Jeesuksen enkeliksi, mikä on suoraan Raamatun vastaista ja täysin mahdotonta.

Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
      Hebr. 1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti

Meidän kristittyjen kesken ei Jeesuksen jumaluudesta ole kuin yksimielisyys.

• Anonyymi

Raamatunvastaista soopaa!

• Anonyymi

Jumalan Poika on Jumala lihassa ihmisenä.
      Jumalan Poika on samalla perusteella Jumala
      kuin sinä olet ihminen koska isäsi ja äitisi
      ovat ihmisiä.

Jeesus on Isänsä puolelta Jumala ja äitinsä
      puolelta ihminen.

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/

Mvh J - K

• Anonyymi

Lahkolaisuutta

• Anonyymi

JUMALAN HENKILÖLLISYYSTODISTUS/HENKILÖLLISYYS

Kol 1:15 jakeessa Raamattu todistaa Jeesuksesta: "Hän on näkymättömän Jumalan kuva,"

Kuuntelin kerran netissä erästä saarnaajaa. Hän sanoi, että tämä "Näkymättömän Jumalan kuva" tarkoittaa alkutekstissä henkilöllisyystodistusta, ja että tuo jae olisi voitu kääntää näin: "Hän on näkymättömän Jumalan henkilöllisyystodistus". Herra Jeesus Kristus on siis Jumalan henkilöllisyystodistus.

Mitä tämä merkitsee?

Kun siis Jumala todistaa oman henkilöllisyytensä, Hän vetää esille oman henkilöllisyystodistuksensa, Jeesuksen Kristuksen, ja näyttää ja todistaa Jeesuksessa kuka Hän on. Jumala osoittaa Jeesusta Kristusta. Jumala on Herra Jeesus Kristus, lihassa ilmestynyt ja ilmoitettu näkymätön Jumala.

Kun siis joku kysyy Jumalalta: "Kuka sinä olet? Todista henkilöllisyytesi", ja jos Jumala pääsee vastaamaan, ihminen kuuntelee Jumalaa ja uskoo Häntä, Jumala panee sormensa omaan henkilöllisyystodistukseensa, Jeesukseen Kristukseen, ja näyttää Jeesuksessa sinulle ja minulle kuka Hän on.

Tästä muistui mieleeni erään kristityksi kääntyneen entisen muslimimiehen todistus. Hän oli sanonut: "Miksi kukaan ei ole kertonut minulle, että Jeesus on Jumalan sielu?" Kuka hänelle oli nyt kertonut, että Jeesus on Jumalan sielu, ts. Jumala? Jumala oli näyttänyt hänelle henkilöllisyystodistuksensa.

Matt 11:27 "Isää ei tunne kukaan muu kuin Poika, ja se, kenelle Poika tahtoo ilmoittaa Hänet."

Jumala ilmoittaa ihmiselle tietysti itsensä, ei toista - ei vie ihmistä kenenkään toisen luokse vaan kutsuu ja vetää ihmistä itsensä luokse (Joh 6:43-45, 37, 2 Kor 3:16, 4:5, Matt 11:28). Jumala ei saarnauta ihmisille ketään toista (1 Kor 1:21-24,17-18).

Teksti lainattu tästä https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/

• Anonyymi

"KAKSI PERSOONAA

Jeesuksen ilmoituksen mukaan seurakuntaan tuli kaksi persoonaa: Isä ja Poika. Kuitenkin kun luemme Apt 2:1-4 jakeita huomaamme, että Pyhä Henki tuli (= yksi persoona) ja täytti koko huoneen, jossa opetuslapset istuivat, ja he kaikki tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi. Sitten edelleen huomaamme, että Jumala tuli seurakuntaan ja yksilöuskoviin Pyhässä Hengessä ja asuu seurakunnassaan (Apt 2:14-18,32-33, 1 Kor 3:16, 6:15-20, 14:25, 2 Kor 6:15-18).

Siis kun Jeesus ja Isä tulivat (Apt 2:1-4), seurakuntaan tuli YKSI persoona: Pyhä Henki. Vaikka Jeesus oli sanonut Hänen itsensä ja Isän tulevan, Jeesus puhuu kuitenkin yhdestä persoonasta - Kun Hän tulee, - Hän puhuu, - Hän todistaa - Hän johdattaa, Hän opettaa (Joh 14:26, 15:26, 16:12-13, 14:16-18,20). Tästä seuraa se, että Pyhässä Hengessä on Isä ja Poika, ja että Isä ja Poika ovat YKSI Jumala (Joh 10:23-33). Tästä taas seuraa se, että Poika, Jeesus Kristus, on Pyhä Henki: Jumala, ilmestynyt ja ilmoitettu lihassa. Lihassa Jeesus on 100% sesti Ihminen ja 100 % sesti Jumala. https://www.youtube.com/watch?v=H6RRp3XVnsA

Jeesus sanoi Matt 10:19-20 - Kun teitä viedään oikeuteen (minun nimeni tähden), älkää murehtiko siitä, mitä vastaatte, sillä teille annetaan sillä hetkellä mitä teidän tulee puhua. Sillä te ette ole itse puhumassa, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä. ... Room 8:9 "Jumalan Henki asuu teissä. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole Hänen omansa." Mark 13:11 "Sillä ette te itse puhu vaan Pyhä Henki." Luuk 21:15 Jeesus: "Sillä minä annan teille sanat ja viisauden." Luuk 24:45 "Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään Kirjoitukset." Vertaa Ef 1:17-18 ja Apt 6:3,10 - viisaus ja Henki. 1 Joh 3:2 "Nyt me olemme Jumalan lapsia."

Nämä ilmoitukset Jeesuksen antamista sanoista ja viisaudesta, ja että Pyhä Henki, Kristuksen Henki, puhuu uskovassa, ei ole sattumalta Raamatussa. Ne on kirjoitettu tarkoituksella, jotta vilpitön lukija huomaa Kirjoituksista, että Jeesus ja Pyhä Henki on yksi ja Sama Henki ja Jumala. Näin Jumala ilmoittaa itsensä Sanassa. Sanassa löydämme ja kohtaamme Jumalan."

Teksti edellleen tästä https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/

• Anonyymi

"JUMALAN KIELTÄJÄ

Koska Sana ja Henki on yksi Jumala, Sanan ja Hengen jumaluuden kieltävä ihminen kieltää Jumalan. Hänellä ei ole Isää eikä Poikaa: Jumalaa. Samasta syystä Sanan ja Hengen jumaluuden tunnustava ihminen tunnustaa Jumalan. Hänellä on Isä ja Poika: Jumala.

Tässä on mielenkiintoista havaita se, että Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi tunnustava ihminen tunnustaa aina myös Pyhän Hengen jumaluuden. Ja Jeesuksen Kristuksen jumaluuden kieltävä ihminen kieltää aina myös Pyhän Hengen jumaluuden. Näin Jeesuksen herruuden (jumaluuden) kieltävä ihminen kieltää Jumalan. Huom! Kristus on Jumala (Room 9:5).

1 Joh 2:22-23 ”Kuka on valehtelija, ellei se, joka kieltää, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, ja hän kieltää Isän ja Pojan. Ei kenelläkään, joka kieltää Pojan, ole myöskään Isää, Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.”

Kun uskomme Poikaan, uskomme Jumalaan. Kun näemme Pojan, näemme Jumalan. Kun tunnustamme Pojan, tunnustamme Jumalan. Kun löydämme Pojan, löydämme Hänessä Jumalan. Kun tunnemme Jeesuksen, tunnemme Jumalan (1 Piet 1:21, Joh 12:44-45, 14:7-11, Ilm 22:1-4).

Näistä asioista johtuen antikristuksen hengen vaikutuksessa ihminen ei tunnusta Jeesusta Kristusta Herraksi Jumalaksi, ilmestynyt ja ilmoitettu lihassa. Ja antikristuksen henki on vaikuttamassa maailmassa. Siksi maailma ja sen henki ei tunnusta Herraa Jeesusta Kristusta Jumalaksi.

1 Joh 4:3-4 "Yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta. Sellainen on antikristuksen henki, jonka te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo nyt on maailmassa. Lapset, te olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä Hän, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa."

Kol 1:27 "Kristus teissä, kirkkauden toivo." Lue koko asiayhteys Kol 1:24 - 2:10.

Pyhän Hengen vaikutuksessa oleva ihminen ei voi kieltää Herran Jeesuksen Kristuksen jumaluutta. Pyhä Henki ihmisessä vaikuttaa Jeesuksen tunnustamista ja tuntemista koska Pyhä Henki on Totuuden Henki, joka kirkastaa ja selittää Jeesusta Kristusta, Totuutta (Joh 16:12-15, Luuk 10:22, Joh 14:6,18-26). Siksi äsken uskoon tullut ihminen, joka ei vielä ole ymmärtänyt kuka Jeesus Kristus itse asiassa on, ei kuitenkaan ryhdy kieltämään Jeesuksen jumaluutta.

Herran Jeesuksen Kristuksen kieltävä ja hylkäävä henkilö ottaa itselleen toisen jumalan. Tämä on väistämätöntä. Antikristus tahtoo itse olla Kristus, ts. Herra Jumala. Siksi se ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, ts. Herraksi Jumalaksi. Antikristus on jonkinlainen häijy Ahmed Ahne, joka tahtoo kalifiksi kalifin paikalle, mutta ei koskaan pääse sille valtaistuimelle." https://www.tv7.fi/arkki/raamatun-profetiat-ja-antikristus_p47522/

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/440034901/

• Anonyymi

Nytkö alat jo kopioimaan tekstejäsi tänne kun tajusit että kukaan ei lue niitä.:D

• Anonyymi

Anonyymi 2023-12-23 13:51:31

" Todellakin,Jeesus on Jumalan poika. "

-Mutta vartiotorni vannottaa Jeesuksen enkeliksi.
      Ja mainosvaltuutettujen ohjeet näkyvät tässäkin ketjussa: asiasta on vaiettava täällä.
      Vasta kun värvättävä on rakkauspommitettu vartiotornilukiaisiin, katsotaan kunnes aika on kypsä vaatia sanomaan Jeesusta enkeliksi.

Joh. 1:1, Sana oli Jumala, on vartiotorniseuralle niin tärkeä todiste Jeesuksen jumaluudesta, että ovat väärentäneet siinä Jumalan pienelle alkukirjaimelle, epäjumalaksi.

1 kor. 8:4 tiedämme, ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.

-Jeesus ei siis ole epäjumala. Ja Jumala on yksi.

Mutta kun vartiotorni selittää Pyhän Hengen, Jumalan, elottomaksi fysiikan ilmiöksi sähkönkaltainen voima, niin mikä sitten on itse lahkojehoova, se jolla oli kortteeri Alcyon -tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön ?

• Anonyymi

Raamattu on elävän jumlan sanaa!!!!
        Ei kuolleen jumlan sanaa!

• Anonyymi

" mikä sitten on itse lahkojehoova, se jolla oli kortteeri Alcyon -tähdellä, kunnes vartiotorni antoi häädön ? "

Mutta Alcyonhan on, kuten muutkin tähdet, lähempää katsottuna aurinko sekin.
      Miljoonine lämpöasteineen.
      Kannattaisi olla tyytymättä vartiotornin suosittelemaan kansakoulupohjaisuuteen.

• Anonyymi

Sitä en ymmärrä jehovantodistajissa, että
        miksi he katsovat mielekkääksi käyttää
        elämänsä valehtelemiseen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on totuus, siihen VAIN JT uskovat sanan mukaisesti.
        Loput saatana on eksyttänyt pois totuudesta.
        JT ja juutalaiset perivät maapallon, loput katoaa maapallolta ikuisiksi ajoiksi!

• Anonyymi

Sen todistaa sadat UT jakeet!

• Anonyymi

Todisteita löytyy myös Vt

• Anonyymi

Anonyymi 2024-01-12 12:06:08

Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on totuus, siihen VAIN JT uskovat sanan mukaisesti.
      ---------------------

Lahko myy värvätyilleen väärennetyn raamatun, UM:n.

Lahkon raamatunkääntäjänä oikeudessa esiintynyt edustaja joutui tunnustamaan, ettei osaa Raamatun alkukieliä.

Turusen kirjassa on valokopio oikeudenkäyntipöytäkirjasta tuolta kohdalta, olen sen itse nähnyt katsottuani kirjastossa tuota Turusen kirjaa.

• Anonyymi

soopaa!
        Soopaa jauhaa myös TURUNEN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

soopaa!
        Soopaa jauhaa myös TURUNEN!

Totta!

• Anonyymi

Taidankin hankkia luettavakseni Turusen.

JT:t tyrkyttivät meikäläiselle juuri vartiotornin. Täytyyhän selvittää, miksi se Turunen on vastenmielinen kirja vartiotornikuluttajalle.

• Anonyymi

Turunen kannattaa ehdottomasti lukea. Todistajien pitäisi se lukea myös, mutta he eivät ymmärrä sitä tarvitsevansa, vaan muodostavat mielipiteensä pelkän ennakkoluulon perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turunen kannattaa ehdottomasti lukea. Todistajien pitäisi se lukea myös, mutta he eivät ymmärrä sitä tarvitsevansa, vaan muodostavat mielipiteensä pelkän ennakkoluulon perusteella.

Juu, Turusta kannattaa lukea jos on kiinnostunut lahkoopista!

• Anonyymi

Hyvä ystävä, kiitos aloituksestasi. Kehoitan vielä lukemaan ajatuksen kanssa, mitä Jeesuksesta Raamatussa oikein puhutaan. Ei kannatakaan keskittyä välttämättä arvonimiin tai titteleihin, vaan ihan vaan siihen, miten Jeesus toimii ja mitä Hän itse sanoo. Voiko ihminen tehdä niitä tekoja, joita Hän tekee. Voiko ihmisen edessä koko luomakunta kumartua tai edes ylienkelien edessä, mitä Hänen edessään kuitenkin on tapahduttava Jahven käskyn mukaisesti. Ole suuresti siunattu.

Ps. Lue vielä tämä Raamatusta: Jes. 9: 5.

• Anonyymi

Keskity sinä nimenomaan siihen mitä Jeesus sanoo:
        Joh. 20:17

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskity sinä nimenomaan siihen mitä Jeesus sanoo:
        Joh. 20:17

Kiitos. Hieno kohta. Noinhan juuri tapahtui. Jeesus oli noussut kuolleista ja oli sen jälkeen vielä noin 40 päivää maan päällä opettamassa ja puhumassa opetuslapsilleen ja muille seuraajilleen. Sitten Hän nousi Isän luokse taivaaseen ja istuutui Hänen oikealle puolelleen, omalle valtaistuimelleen. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Jeesus sanoi, että kuolette synteihinne, jos ette usko siihen kuka MINÄ OLEN. Lukekaa VT:sta, kun Jumala vastasi Moosekselle - sano kansalle että MINÄ OLEN, lähetti sinut.

Minä uskon että maailma on luotu Jeesusta varten. Jeesus on minulle täysi ihminen ja täysi Jumala. Ja jt eivät uskoani siihen saa muuttumaan. Kuolkaa itse synteihinne, jos haluatte, minua ei Jeesuksen kädestä mikään järjestö erota.

• Anonyymi

Sekoilet

• Anonyymi

Hyvin teet, kun noin uskot. Tosin tuo loppu, jossa arvostelet ankarin sanoin muita, ei ehkä ole uskovalle sopivaa. No, täällähän saa purkaa. Arvosta kuitenkin myös muita. Ole siunattu!

• Anonyymi

Vain hullu pitää Jeesusta isä Jumalana

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      29
      5498
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      17
      3177
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      16
      1302
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      51
      1283
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1154
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      150
      1059
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      969
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      125
      948
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      844
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142