Miesten tamponit.

Anonyymi-ap

Kysyin niitä lähikauppiaaltani joko on ottanut niitä hyllymyyntiin?
Oli etsinyt niitä Veikkoset- nimellä mutta oikea nimitys onkin Vuokkoset.
Kertoi että oli tilannut niitä muutaman paketin. Veikkasi että homehtuvat hyllyyn mutta pitäähän sitä aikaansa seurata.

21

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

HAAVISTO ON RUSKEANREIJÄN RITARI SE TIETÄÄ KYSYKÄÄ SILTÄ

• Anonyymi

Sukupuolensa saa nykylain mukaan vaihtaa kerran vuodessa.
      Se voi olla vaikka traktori.

• Anonyymi

Miesten tamponit on sunniteltu käytettäviksi vaginoihin.
        Joku ehdotti peräsuolta mutta ylläpto poisti viestin.
        En ymmärrä poistoa koska mielestäni kaikki ruumiin aukot ovat luonnollisia osia ihmisen rakennetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesten tamponit on sunniteltu käytettäviksi vaginoihin.
        Joku ehdotti peräsuolta mutta ylläpto poisti viestin.
        En ymmärrä poistoa koska mielestäni kaikki ruumiin aukot ovat luonnollisia osia ihmisen rakennetta.

No voihan veikkonen!

• Anonyymi

Jos homomies ehdottelee vastahankaiselle heteromiehelle jotain niin tämä voi pelastautua tilanteesta kohteliaasti sanomalla:
      - Sorry mutta mulla on kuule nyt ne ajat.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitävarten mies laittaisi tamppoonin perseeseensä ?
      Ihan vaaan tietämättömänä kysyn.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Luukas 13

1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.

2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?

3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.

4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?

5 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."

------------

Galatalaiskirje 5

19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,

20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,

21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

------------

Daniel 11:31-36

31 Hänen lähettämänsä sotajoukot nousevat ja häväisevät pyhäkön linnoituksineen, poistavat jokapäiväisen uhrin ja asettavat sinne hävityksen kauhistuksen.

32 Ja liitonrikkojat hän viettelee luopumukseen houkutuksillaan, mutta niitten joukko, jotka tuntevat Jumalansa, pysyy lujana ja tekee tehtävänsä.

33 Ja taidolliset kansan seassa opettavat monta, mutta heitä sorretaan miekalla, tulella, vankeudella ja ryöstöllä, jonkun aikaa.

34 Ja keskellä sortoa heille suodaan pieni menestys, ja monet liittyvät heihin teeskennellen.

35 Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää, ennenkuin määräaika on.

36 Ja kuningas tekee, mitä hän tahtoo, ja korottaa itsensä ja uhittelee jokaista jumalaa, itse jumalien Jumalaa vastaan hän puhuu kauheita. Ja hän menestyy, kunnes vihan aika on lopussa; sillä mikä on säädetty, se tapahtuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitenkäs Kennyn
      Kävi South Parkissa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8813
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6740
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6510
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5351
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4537
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3102
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe