arkeni ja itseni jotenkin kuntoon ennen kuin etsin uuden ikävöinnin kohteen. Ei uudenvuodenlupaus vaan alkaen nyt. Öitä!
Aattelin nyt järjestellä
12
295
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea matkaan. Itsellä ei koskaan ole etsimällä löytynyt, mutta joillakin se varmasti toimii. 👍
- Anonyymi
To samo tutaj, przepraszam Tallinn
Hyvää yötä ja tsemppiä matkaan! :)
- Anonyymi
Samoin sinulle kiusaaja.
- Anonyymi
Etsit uuden ikävöinnin kohteen? Te lapset että tiedä mitä ikävä on. Sekoitat ihastuksen ja ikävän toisiinsa.
- Anonyymi
No sinä nyt leikit aina ihmisten tunteilla
- Anonyymi
Kuka sun mielestä leikkii ihmisten tunteilla - tämä jokaisesta aiheesta provoileva mieskö? Jos sinä olet sen tarinallisuuksiin seonnut, niin älä syytä siitä ketään luonnollista henkilöä tuolta irl-laiffista, olet leikkinyt ihan itse niillä tunteillasi ja kyräillyt näitä kirjoituksia luultavasti kun se esiintyy naisena. Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu itse itsestäsi, jos yhtään osaa päätellä millaisten narratiivien ja kuinka vastenmielisen kepeän ilmavan irrationaalisen ihmiskäsityksen varassa olet keikkunut, niin ei hyvä
- Anonyymi
Aika kivaa löytää ihastus pelkästään järjestelemällä. :)
- Anonyymi
No niin hyvä hyvä mies, geelit lettiin ja menoksi, äläkä yritä väittää minulle anonyymilla (haloo) palstalla olevas nainen
- Anonyymi
Lähde TÖIHIN.
- Anonyymi
Tee se hyvin kinkku
- Anonyymi
Tissit esiin tv jallis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835