Meneekö Keskinen konkurssiin?

Anonyymi-ap

Niin on hiljaista. Nettikauppa vetää

13

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin itselle ja rouvalle laadukkaat untuvatakit Saksasta. Muutama päivä niin olivat täällä ja säästöä yhteensä yli 200 euroa.

      • Anonyymi

        Tilsikkko saksan halapa-hallista


      • Anonyymi

        Hyi. Epäeettistä! Toivottavasti joku laittaa sprayta vastuuttomaan takkiisi. Eikö hävetä,?


    • Anonyymi

      Ei oo kateudella mitään rajaa Kun pitäis enemmin kiittää ja kumartaa V K:ta kyllä olis alavus ja töysä köyhiä ellei Keskisen kauppakeskittymää olisi

      • Anonyymi

        Tai sitten keskustat olisivat elinvoimasempia. Harva liike menestyy, ruokakauppoja lukuunottamatta, Alavuden keskustassa kun Keskisen imu on niin vahva.


    • Anonyymi

      Juuri niin

    • Anonyymi

      Ei tuu enää veronpalautuksiakaan niin kuin ennen tuli jouluksi Konkkaa pukkaa

    • Anonyymi

      Onhan se ollut aina talvisin hiljaista, varsinkin viime vuodet.

      Nettimyynti olisi hyvä piriste talvikuukausille kun monet tekevät ostoksia nykyään netin välityksellä kotoaan käsin ettei pakkaseen ja tuiskuun tarvitsisi lähteä.

      Tämä ei kuulemani mukaan ehdotuksista huolimatta ole itse toimarille käynyt? Jos näin on, en ainakaan sitä ymmärrä. Toisihan nettimyynti myös uusia työpaikkoja kaupalle.

      Pikakassat tai 6 tuotetta tai vähemmän olisi myös kova juttu purkamaan pitkiä jonoja, mitkä yleensä aiheutuu, lähes poikkeuksetta siitä, että vain parikassaa on auki jopa ihan kiireellisenäkin aikana.

      Rautapuolelle oma ulospääsy eli kassa. Moni haluaisi hakea työkaluja, mutta pitkä kävelymatka osastolle ja takaisin pois, laittaa harkitsemaan viitsiikö.

      Jos siis joku "vaikutusvaltainen" Keskisen henkilöstöön kuuluva tämän lukee niin toimikaa, en ole ainut kehitysideoiden kanssa ja palkkaamalla esim. konsultin näitä ongelmia purkamaan ette varmaan häviä mitään, päin vastoin.

      Keskinen on suuri työllistäjä Alavudella ja on ymmärrettävää että siellä asiat pitäisi olla selvillä myynnin suhteen, muuten me kaikki tulemme tavalla tai toisella kärsimään myynnin laskusuhdanteesta tai jopa itse kaupan alasajosta siten, että työttömyys uhkaa kymmeniä, ellei satoja.

      • Anonyymi

        Tässä oli sulla monia hyviä ja kehittämisen arvoisia pointteja. Itsekin olen ajatellut aivan samoja asioita.

        Miksi Keskinen ei voi myöntyä verkkokauppaan, se on nykyaikaa? Tai no, olen kuullut että VK olisi sanonut että siksi että asiakkaat tulevat kivijalkaan. Toki sen perustaminen ja kehittäminen + ylläpito on vaivalloista, puhumattakaan ruoan verkkomyynnistä kun ei ole isoa ketjua takana kuten S:llä ja K:lla. Mutta hoksasihan "Mikko Keskinenkin" sen, siis perustaa verkkokaupan, niin ja kelloliike.

        Mä en henk.koht. tykkää mennä Keskiselle turistiaikana, mutta kuka paikallinen yhtään missään haluaa turistikohteisiin mennäkään? Mutta jos menen, niin onneksi kaupan aukioloajat ovat laajat, voi hyödyntää esim. aamun tunteja, jos mahdollista. Kiitos Keskiselle laajennetuista aukioloajoista, helpottaa meitä paikallisia. Turistiaikana en töiden jälkeen enää jaksa mennä Keskiselle ruokakauppaan, silloin menen muualle jossa väljempää. Tivoli sun muut vievät niin hurjasti parkkipaikkoja ruokapuolen pihasta ja sisällä kaupassa on kauhea "kaaos".

        Ja pikakassat, KYLLÄ KIITOS! Olispa mahtavaa!

        Ja niinpä, oispa siellä rauta-/"suklaaosastolla" oma kassa. OISPA. Mä en jaksa enää jonkun osan tms takia kävellä ensin kaukaa autolta sinne sisälle ja kaukaisille kassoille ja takaisin autolle. Mieluummin haen tarvitsemani jostain jossa ei tarvitse noin hirveästi kävellä ja asia onnistuu näppärämmin.

        Joulusuklaat: Miksi ruokapuolella on niin hävyttömän huono valikoima ja sitten siellä lasin takana näkyy valtavat keot tavarapuolella niitä olevan? Saa suklaat jäädä kauppaan kun ne täytyisi sieltä tavarapuolelta käydä hakemassa monen mutkan ja kassan kautta ja tarkoitus olisi vain ruokapuolella käydä. Niin lähellä mutta niin kaukana.


    • Anonyymi

      Te Keskistä täällä kaikella tavalla rääpivät ja panettelevat -jatkakaa te vain sitä meininkiä!

      • Anonyymi

        Suurin osa ei "räävi ja panettele", ihan on kehitysehdotuksia.


    • Anonyymi

      Keskisen kello myy verkkokaupan kautta valtavan määrän kelloja.Keskisen tavaratalo on liian suuri.Enää ei jaksa juosta muutaman tavaran perässä jos niitä nyt edes sieltä löytää.Pitäis olla potkulauta alla.Toisin oli ennen kun kaupan neliöt oli inhimillisissä mitoissa ja hinnatkin kohdallaan.

      • Anonyymi

        Potkulautoja sinne kärryosastolle, mutta K18 ja alkolukko.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe