Olen ajatellut vaihtaa vanhan autoni uudempaan autokaupassa ja tuli mieleen että kun olen yltiörehellinen niin mielestäni jokainen pienikin vika pitäisi käydä läpi. Tekeekö kukaan näin kun vie autoaan liikkeeseen?
Pitääkö jokainen vika kertoa?
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään pidä kertoa.
Jälkikäteen voi naureskella tyhmälle automyyjälle, kun möi ihan kakka-auton eteenpäin asiakkaalle, joka on pulassa sen auton kanssa. Minä olen ajatellut samaa!
Autossani oli sähköllä sulkeutuva takaluukku, joka kuitenkin lopetti luukun lukisemisen, luukku jäi ns. puolilukkoon.
Lukkiutuminen oli siis tehtävä itse.
Tietenkään en voinut olla varma, aikooko myyjä koeajaa vaihtoautoa edes
korttelin ympäri.
Jos koeajaa, kuuluu heti kalkatus, että 5. ovi auki.
Tämä on ehkä pientä suurempi vika.
Päätin kuitenkin korjata mekanismin ennen kauppoja, jotta ei olisi tullut
selityksiä.
Ei oikein olisi voinut sanoa, etten ollut huomannut! Korjauskustannus oli auton arvon huomioiden pieni.- Anonyymi
Aina kun on autoliikkeessä, niin myyjä myy virheetöntä vaihtoautoa. Tästä voisi hyvin päätellä, että onnistuneet autokaupat perustuvat aina pieneen huijaukseen puolin jos toisinkin. Suosittelen koeajoa ja kaikkien vermeiden toiminnan tarkastusta, koska myyjä on aina yllättynyt havaituista auton vioista. Nykyautoissa on tuo OBD II järjestelmä, niin kannattaa kännykällä myös kurkata, mitä sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346