Olen ajatellut vaihtaa vanhan autoni uudempaan autokaupassa ja tuli mieleen että kun olen yltiörehellinen niin mielestäni jokainen pienikin vika pitäisi käydä läpi. Tekeekö kukaan näin kun vie autoaan liikkeeseen?
Pitääkö jokainen vika kertoa?
4
253
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään pidä kertoa.
Jälkikäteen voi naureskella tyhmälle automyyjälle, kun möi ihan kakka-auton eteenpäin asiakkaalle, joka on pulassa sen auton kanssa. Minä olen ajatellut samaa!
Autossani oli sähköllä sulkeutuva takaluukku, joka kuitenkin lopetti luukun lukisemisen, luukku jäi ns. puolilukkoon.
Lukkiutuminen oli siis tehtävä itse.
Tietenkään en voinut olla varma, aikooko myyjä koeajaa vaihtoautoa edes
korttelin ympäri.
Jos koeajaa, kuuluu heti kalkatus, että 5. ovi auki.
Tämä on ehkä pientä suurempi vika.
Päätin kuitenkin korjata mekanismin ennen kauppoja, jotta ei olisi tullut
selityksiä.
Ei oikein olisi voinut sanoa, etten ollut huomannut! Korjauskustannus oli auton arvon huomioiden pieni.- Anonyymi
Aina kun on autoliikkeessä, niin myyjä myy virheetöntä vaihtoautoa. Tästä voisi hyvin päätellä, että onnistuneet autokaupat perustuvat aina pieneen huijaukseen puolin jos toisinkin. Suosittelen koeajoa ja kaikkien vermeiden toiminnan tarkastusta, koska myyjä on aina yllättynyt havaituista auton vioista. Nykyautoissa on tuo OBD II järjestelmä, niin kannattaa kännykällä myös kurkata, mitä sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779