Onko Elnakki silloin kesäkelpoinen jos on rumatikki lämmityslaitteen tai siis pelkkänä laitteena?
Auton hankinta
36
550
Vastaukset
- Anonyymi
Helteellä ihan kelpo peli. Rumatikki kun puhaltaa kylmää.
- Anonyymi
mitä pitää ottaa huomioon, kun käytetyä asuntoautoa on ostamassa itselleen,
- Anonyymi
On oltava Elnakki rumatikillä, 1.9 koneelle
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
JOKINEN REINO
11.11.2015 15:34
Minulla oli myös Adrian retkiauto ,ja kyllä siellä piti olla parit villasukat jalassa, pipo päässä , pitkät kalsarit ja pitkähihainen paita päällä , jos pakkasella aikoi unet ottaa.
Eikä pakkasta tarvinnut kovin monta astetta olla ,kun himo siinä yöpymiseen haihtui.
Retkiauton seinissä ei juurikaan ole mitään lämpöeristettä , pelkät levyt ja joissain kohti pala lasivillaa , sekin vain äänieristeenä.
Kun tuli availtua noita vuorauslevyjä, osa huonon kiinnityksen takia ja osa ihan mielenkiinnon vuoksi.
Itsellä oli 2007 malli, jos vaikka laatu on siitä parantunut , ainakin syytä olis. - Anonyymi
Voi harmi. Olit ostanut Elnakin, nytpuuhaa riittää.
Palstavasti Kuopiosta.
Oletko jo tutustunut minun Fiatini vikalistaani ??- Anonyymi
Oletko tutustunut hoitomenetelmiin? Kaikenmoista hyvää on tarjolla kaksoispersoonahäiriöistä tahalliseen häiriköintiin.
- Anonyymi
Mitä ihmettelemistä siinä minun vikalistassani on. ei kaikilla ole rahaa ostaa kunnon autoa.
On pärjättävä Elnakillani, vaikka siinä on pientä laittoa.
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Palstanvahdin vikalista on parasta luettavaa, sen haluaa lukea vaikka kymmenen kertaa eikä siihen kyllästy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstanvahdin vikalista on parasta luettavaa, sen haluaa lukea vaikka kymmenen kertaa eikä siihen kyllästy.
Kyllä ensimmäinen lukukerta silloin joskus kymmenen vuotta sitten riitti, ja vaikka sinä oletkin laittanut sen entisen Fiat-matkakulkimesi vikalistan tänne varmaankin jo satoja kertoja, niin ei sitä enää sen koommin ole tullut luettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ensimmäinen lukukerta silloin joskus kymmenen vuotta sitten riitti, ja vaikka sinä oletkin laittanut sen entisen Fiat-matkakulkimesi vikalistan tänne varmaankin jo satoja kertoja, niin ei sitä enää sen koommin ole tullut luettua.
Huumoritajuton tarvitsee hoitoa
- Anonyymi
Harmi kun et useammin ole lukenut. On tietysti vähän epäselvästi kirjoitettu kovassa kännissä !
Mutta kyllä siitä toiset ovat selvää saanut, ja pyytäneet listaa useasti nähtäväksi.
Kuulemma piristää kovasti karavaanari elämää.
Tietysti minulla on ollut kivoja laulunsanojakin laittaa tänne vuosien varrella yötä päivää Reinostani.
Esim. Laulu Sinikalle
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Elnakkia ei osta muut kuin köyhät joilla mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
JOKINEN REINO
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.
- Anonyymi
Oletteko jo tutustunut minun Fiatin vikalistaani
Olen tässä koomassa miettinyt, että olisiko Elnakistani ralliautoksi , jos vaan saan pakoputken kumilenkit vaihdettua??
Palstavahti - Anonyymi
Sen tiedän ettei Elnakistani ole hankiralliin , kun siinä on rumatikki
Palstavhti - Anonyymi
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
Palstavahti - Anonyymi
Nyt on ollut Palstavahti tuottoisa
- Anonyymi
Kevät lähenee ja kevät on tunnetusti hulluille huonoa aikaa. Alkaa päässä viiraamaan.
- Anonyymi
Joo ja herralla pisempi putki menossa Kuopiossa
- Anonyymi
Rumatikin pahviputki
- Anonyymi
Ylempänä joku mainitsi kohderyhmän joille Elnakki sopii.
Nykyään hyvää Elnakkia on enää vaikea löytää. Onneksi tämä kohderyhmä on löytänyt uuden edullisen korvaavan vaihtoehdon Ford Transit LGBT - Anonyymi
Sitten on tullut jotain järkeä toimintaan. Onko peli vielä rumatikillä, niin sit auto on täydellinen.
Palstavahti - Anonyymi
JOKINEN REINO
Minulla on Ford alustainen matkakuljin , rekisteriotteen mukaan käyttöönottopäivä 11.8. 2009.
Rekisterinumeron mukaan alusta on, vuosimallia 2008.?
Valmistenumeron mukaan alusta on vuosimallia 2007.?
On tainnut todella olla monivaiheinen valmistus, mokomalla tötteröllä. - Anonyymi
Onko siinä Transitissa yhtä pitkä vikalista kuin minun Elnakissani??
JOKINEN REINO
Reissussa kuultua, että Transitin öljynlauhdutin on heppoista tavaraa , ja laskee öljyt nesteiden sekaan. Niin kysymys ? Millä kilometreillä , ja kuinka vanhoista transuista näitä on hajonnut, jos on hajonnut. - Anonyymi
Voi v ... älä Palstavahti koskaan sorru transiittiin.
Pysy Elnakissa vaan - Anonyymi
Kun on rumatikki elnakissa niin tarkenee hyvin nukkua kesällä kun on ulkona +28 varjossa.
- Anonyymi
JOKINEN REINO
31.03.2015 20:48
Kävin noin kuukausi sitten vaihtamassa tämän uuden/käytetyn , ja tiesin jo silloin että vermeet on laittomat. Kiistelin asiasta hyvän tovin myyjän kanssa, jolla omien sanojensa mukaan on kaasuasentajan luvat. Huuteli vielä huoltomiehen avukseen, jonka mielestä myös asennus on laillinen. Kävi avaamassa vaihdossa antamani auton kaasukotelon, ja näytin sille mitä rojua siellä kuuluu nykyasetusten mukaan löytyä. Ei näyttänyt kauppias tietävän, mikä on letkunrikkoventtiili ja mikä painesäädin. Vaihdatin uudet kalut kaappiin, koska tiesin jo ostaessani siellä olevan grilli tavaraa. Ja kuinka paljon mahtaa olla kulkimia grilliherkuin liikenteessä? - Anonyymi
Kuinka käy matkailuautojen kaupan?
Vanhimpien autojen arvo tulee romahtamaan. Ostajat vähenee mutta vanhoja tai Santanderin velka-autoja tarjotaan Caravan myyjille.
Sen tekee tämä hurja veronkorotus.
Päästöistä ei ole kyse tässä verkossa sillä vanhat linja-auton rouskut joista tehty matkailuauto saavat helpotuksen ja heille on maksimissaan vero reilu 1500e.
Mutta..ihmetyttää kun joidenkin vanhojen henkilö- ja pakettiautojen perusveroa taasen
kevennetään? - Anonyymi
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
Teidän Palstavahtinne Kuopiosta yötä päivää- Anonyymi
JOKINEN REINO
Kiitoksia kaikille "apuva" antaneille!Tilasin tuon oikeanpuolen akselin joka mielestäni häiriköi ,vaihdan sitten vasta tuon vasemman jollei meno tasaannu,.Oli hieman hintavampi Tamgearsilla noin 30.0 e. kallimpi motonetin vastaavaan, ei paljon.Laadusta on vaikea sanoa mitään,vuoden takuun lupasivat.Saas nähdä kuinka kauan kestää, ajan ympäri vuoden kun ei minulla muuta kulkinetta ole .Tulee noin 20000 km.vuodessa.
- Anonyymi
Varmaan ajatuksena on ollut että kun akku sökähtää, romuuttamon ukko hinaa raadon pois .Tai jos haluaa vaihtaa akun, on toki rälläkkä keksitty, millä voi kätevästi leikellä lisätilaa ,akun ulos saamiseksi. Kyllä akun paikka pitää olla joka pirssissä sellaisessa paikassa, että akun voi vaihtaa kun on tarvis tosta noin vaan.Typerän suunnittelun vuoksi joutuu turvautumaan kepulikonsteihin, ja jälki on sen mukaista. En räiskinyt sitä napaa maihin, kyllä se sulake paloi startatessa jännitepiikin vuoksi.Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies, joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut REIJON DIESELILTÄ tilata, kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!
JOKINEN REINO
Näitä sulakerasioita on siellä hanskalokeron takana kaksi peräkkäin ,ja päällimmäisen rasian yläkulmissa on kiinnikkeet, jotka vapauttamalla se kääntyy saranoidensa varassa alas, ja näin takimmainen rasia tulee näkyville. Kannattaa ottaa koko hanskalokero pois paikoiltaan ,irtoaa helposti , niin on enemmän tilaa tutkailla.- Anonyymi
Onko elnakki rumatikin kuljetuslaatikko?
- Anonyymi
Palstavahti on hitaammin kehittynyt kuin naiset, Palstavahdin rinnat on kehittynyt myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819