SUOMEN PROFEETTA KEHOITTAA EROAMAAN KIRKOSTA!!!

Anonyymi-ap

Suomen Profeetta Henri Puumala sanoi hiljattain Helsingissä:

-"Kaikki te,jotka sydämissänne koette kuuluvanne Suojeluskuntiimme,erotkaa ev.lut.kirkosta välittömällä tavalla,sillä siitä on tullut vasemmistolaisen korruption ja pahuuden pesänsä,sekä äänitorvensa.

Kuunnelkaa selvää Jumalamme Pasuunansa Ääntä.

Jumalamme Peräänkuuluttaa omaa henkilökohtaista uskoa,sekä myöskin aikuiskasteella käymistä.
Sen lisäksi Hän Vihaa Taivaassansa naispappeutta,joka on Ikuisella Tavalla kirouksen alainen,kuten Martti Lutherin harhainen oppinsa.

Tehkää hyviä hedelmiä uskossanne,maksakaa Jumalalle täydet kymmenykset ja rukoilkaa lakkaamatta.
Ei Israelin Elävä,Väkevä ja Voimallinen Jumalamme hyväksy naisia myöskään vanhemmistojemme jäsenikseen.

Te tiedätte,että Jumala On Luvannut maahamme Profeen,mutta teidän itsennekin on oltava sen arvoisia,että Profeetta viitsii seurakuntiinne tulla.

Älkää riidelkö opinkappaleista,sillä seurakunnalla ei ole sellaista tapaa.

Ainoastaan rukoilkaa Viisautta sydämiinne ja ymmärtäkää,mikä on kulloinenkin tilanne.

Puhun ainoastaan viisaille miehille,sellaisille joilla on sotilaan sydän.
Sanoohan Raamattukin:"Älkää heittäkö Pyhää koirille".
Aamen.

20

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väärä valheprofeetta puhuu valhetta.

• Anonyymi

Kirkosta erotaan silloin kun homoista sanotaan jotain pahasti.

• Kielinatsina ilmoitan väärälle profeetalle, että sanassa kehottaa ei ole iiiiitä

• Anonyymi

Joo, hyvä Tipale, vaikka jostain kummasta syystä kyllä tuo kehoittaa ei kuitenkaan särähdä korvaan yhtä pahasti kuin lauluissakin kuultu koroittaa. Sen kuulemisestahan saa näppylöitä ja taipeet alkavat kutista inhottavasti! 🤭

• Anonyymi

Miksi tämä avaus on tehty helluntailaisten palstalle, kun aloittaja puhuu luterilaisesta kirkosta?

• Anonyymi

Aloittaja puhuu HELLUNTAIUSKOVASTA ROHVEETASTA.
      Ilmeisestikin.

• Anonyymi

Helluntaisrk:sta eroaa väkeä perustettu uusia yhteisöjä oikeudessakin asioita,mutta kuinka monta seurakuntaa ex helluntailaiset olleet perustamassa?

• Anonyymi

Kyllä aloitus näyttäisi olevan helluntailainen.

Kohderyhmä on herätyksessä olevat.

• Anonyymi

Luterilaisesta kirkosta se käski eroamaan, mutta ei sellainen toimi, vaan se toimii, että homojen sanotaan olevan sellaisia mitä Raamatussa lukee.

Niin väkeä lähtee että heilahtaa.

• Anonyymi

Kyllä Totuuden puhujaa Herra Rakastaa.

• Anonyymi

Eipäs vaan iloista antajaa. Erinomaisen hyvä elämänohje varsinkin naisväelle.

• Anonyymi

Että helluntalaisiin sitten pitää liittyä...

• Anonyymi

Sitä ei voi tietää kun niitä herjattu että homoja kaikki tyyni perustajista asti sekä myös siitä ettei siellä voi olla homoja eikä niitä siedetä. Joko herjaajilla on kahdensuuntainen mielialahäiriö tai sitten helarit ovat todella omituisia ja voivat olla kahta eri vastakkaista mieltä asioista.

• Anonyymi

Erotkaa hyvän sään ajalla myös muslimiveljeskunnista.

• Anonyymi

Siitä voi seurata lähtö maallisesta majasta.

• Anonyymi

Kun herätys laajenee,siitä tulee niin suuri "kansanliike",että varmasti muhamettilaisiammekin tulee uskoon ja paljon tuleekin.

• Anonyymi

Kyllä näin on.
      Kirkot ja moskeijat tyhjenevät,kun Protestanttisuus ottaa vallan.
      Kiitos Jumalalle Tukholman profetian herätyksestä.

• Anonyymi

Kyllä voi olla että enemmin Itämeri tyhjenee vedestä kuin moskeijat. Ellei niitä sitten suljeta kuten Ruotsissa.

• Anonyymi

Kun Suomeen tulee uusi kansalliseepos,niin muhamettilaisuus häipyy.
      Näin on puhuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe