Siittiö vs. Munasolu

Anonyymi-ap

Mua pohdituttaa, että miksi laissa ei määritellä, että kansalainen olis oikeutettu lastensaantiin täytettyään esim. 18 vuotta. Siis nyt on niin ettei kansalaisia auteta lastensaannissa tarpeeksi esim. jakamalla oikeaa tietoa lasten alullelaittamisesta. Minusta pitäisi kertoa ajallisesti oikeasti milloin on paras hetki hedelmöittyä. Biologian kirjat valehtelee ja kuinka kauan vielä? Ylikansoittuneet maat vaan nauraa Suomelle . Miksi tätä paskaa opetetaan nuorille? Edelleen…mä olen sitä mieltä ettei munasolu kestä kuin yhden päivän elossa ja siittiö ei myöskään. Ja mä olen edelleen sitä mieltä ettei siittiö pysty vastustamaan mitään vastapainetta munatorvessa. Sehän opetetaan täysin toisin biologian kirjassa. Minkä takia? Missä on tasa-arvo??

2

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei väestön pitäisi kasvaa missään, ihmisiä on aivan liikaa. Suomessa maksetaan lapsiperheille aivan liikaa, siksi yksikin lapsi riittää, ne joiden ei pitäisi hankkia lapsia ollenkaan, hankkivat niitä eniten rahan takia ja juopot, väkivaltaiset yh-ämmät palkitaan ruhtinaallisimmin, samoin synnytyskoneina toimivat matu-ämmät

Tukia vähennettävä lapsiperheiltä ja yh-ämmiltä kaikki tuet pois, niin suomalaisekin lisääntyy. Nyt kuluu valtavasti rahaa kun yh-ämmät loisii kotona, tarvitaan tuplasti asuntoja ja niihin asumistuetkin. Juoppoämmistä ja vammautuneista lapsistaan ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle, eikä ole musuistakaan mitkä ei sopeudu mihinkään länsimaihin mustalaisia paremmin.

Jos ei pysty elöättämnään lapsiaan niin kahden lapsen jälkkeen vimeistään torvet solmuun, juoppoämmät pakkohoitoon ja vankilaan jos synnyttää vammauttamansa lapsen ja lapset huostaan tai isälle jos kunnollinen. Yleensäkin huoltajuus aina tasan eikä erosta palkita.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­N­­y­m­f­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe