Kuka Raamatun naisista on suosikkisi?

Anonyymi-ap

Jos jätetään Neitsyt Maria ottamatta lukuun, niin varmasti Debora Vanhasta Testamentista on. Naisprofeetta ja tuomari. Oli naimisissa ja harrasti runoutta.

26

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Deborah oli naimisissa Lapidoth-nimisen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi tuhkien rirotus paikka on vesistön vieressä jopa rannassa?. Tulvavesi...Ei voi olla näin alkeelista toimintaa..Miettikää sitä määrä joka tukee vuosien saatossa kun toiminta vielä lisääntyy...tuhkassa kaikea mahdollista..

      • Anonyymi

        Ja tämä liittyy esitettyyn kysymyksen miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä liittyy esitettyyn kysymyksen miten?

        Kyllä raamatussa puhutaan paljon kuolemasta ja runoilijat vääntää juttua.. tuhkien sirottelu ja,siihen liittyvä ja raamatun tulkintaa puolin ja toisin..
        On tärkeää,että mahdollisimman laajasti tätäkin juttua käsitellään. En tiedä.mikä ihme,että tuhkat pitää sirottaa veteen..jokin ja järviin. Ihmiset keittää veden ja käyttää

        Näin naiset olkaa asialla mitkään mitä siellä sirottelu tilaisuudessa puhutaan runoilijat ym..voidaan todeta, että paljon liikkuu erilaista väkeä. Ei kaikki ole ateisteja jotka halu tuhlausta ja kaikki tuhkat eivöt ole sitä.mitä pitäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä raamatussa puhutaan paljon kuolemasta ja runoilijat vääntää juttua.. tuhkien sirottelu ja,siihen liittyvä ja raamatun tulkintaa puolin ja toisin..
        On tärkeää,että mahdollisimman laajasti tätäkin juttua käsitellään. En tiedä.mikä ihme,että tuhkat pitää sirottaa veteen..jokin ja järviin. Ihmiset keittää veden ja käyttää

        Näin naiset olkaa asialla mitkään mitä siellä sirottelu tilaisuudessa puhutaan runoilijat ym..voidaan todeta, että paljon liikkuu erilaista väkeä. Ei kaikki ole ateisteja jotka halu tuhlausta ja kaikki tuhkat eivöt ole sitä.mitä pitäisi

        Miksi sinä krvänimijä väkisin yrität alkaa jauhaa paskaa täällä kun selkeä kysymys oli Kuka Raamatun naisista on suosikkisi? Oma suosikkisi on vainajien tuhka?


    • Anonyymi

      Lilith.

    • Anonyymi

      Raakel.

      • Anonyymi

        Kules otelko ollut yhdessäkään hautajaisissa. Kyllä hautajaisissa puhutaan mistä papin kanssa keskustelut käyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kules otelko ollut yhdessäkään hautajaisissa. Kyllä hautajaisissa puhutaan mistä papin kanssa keskustelut käyty.

        No miten se liittyy kysymykseen Kuka Raamatun naisista on suosikkisi? Etkö ymmärrä lukemaasi?


    • Anonyymi

      On perheitä jotka antaa lapsilleen raamatussa esiintyviä nimiä ja yksi nimi on rakel ja jos kuollut ihminen on rakel omaset toivovat että tätä aihetta käsitellään.

    • Anonyymi

      Jos tarkkoja ollaan niin ei tää mikää tietokilpailu kysymys alusta ole vaan täällä käsitellään mahdollisesti laajasti..

      • Anonyymi

        Eli koulussakin kun opettaja kysyi paljonko on 10+ 10 sinä rupesit luennoimaan Brasilian sijainnista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koulussakin kun opettaja kysyi paljonko on 10 10 sinä rupesit luennoimaan Brasilian sijainnista?

        Niin niin kirjoitus virheitä joitakin Ärsyttää. Mutta kirjoitus autossa jos linjat pätkii.. kirjaat niin kone korjaa taas väärin. ..


    • Anonyymi

      Maria Magdaleena ehdotomasti on se oma suosikki.

      • Anonyymi

        Miksi juuri Magdaleena ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri Magdaleena ?

        Hän ainakin tapasi kuolleista heränneen, ylösnousseen Jeesuksen.


    • Anonyymi

      siel oli se syntinen nainen joka sai kupan ja rupes uskoon niin se on joteski kiva

    • Anonyymi

      Kirsi on mun mielestä ihanin

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti portto Rahab.

    • Anonyymi

      Uitto on tapa kuljettaa puutavaraa, pääasiallisesti tukkipuita, vesitse. Uitto on varsin edullinen tapa raakapuun kuljetukseen.

      Libanonin setreistä Jerikon taatelipalmuihin ja autiomaan kinsteripensaisiin asti. Raamatussa mainitaan noin 30 puulajia, ja niitä käsitellään tässä julkaisussa eri puiden mukaan nimetyissä artikkeleissa.

      Usein on vaikea tietää, mitä nimenomaista puulajia jokin alkuperäinen heprean tai kreikan sana tarkoittaa, ja monesti samastaminen jääkin epävarmaksi.

      Tunnistaminen riippuu siitä, miten yksityiskohtaisesti Raamatussa kuvaillaan puun ominaispiirteitä (jotka ilmenevät joskus nimen perustana olevan kantasanan merkityksestä), ja siitä, sopiiko tuo kuvaus niihin puihin, joiden tiedetään tätä nykyä kasvavan Raamatun maissa, etenkin niillä alueilla, jotka kenties mainitaan kyseisessä raamatunkohdassa.

    • Anonyymi

      Lisäapua saadaan muiden kielten, kuten arabian ja aramean, sukulaissanojen tutkimuksesta.

      Joissakin tapauksissa näyttää olevan viisainta vain translitteroida nimi, mistä esimerkkinä mainittakoon algumpuu.

      • Anonyymi

        Mitäsäny sönkötät, hä?


    • Anonyymi

      Jotain pientähän laulujen laulussa oliii...

    • Anonyymi

      Ei siinä ole naisia. Puhdasta homoilua koko kirja täynnä. Päiville vain tiedoksi, että Jeesuksellakin oli paljon homokavereita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe