Rakentaako kunta uuden salin noppaan? Koulu pitää saada kuntoon.
Nopan koululla sali pois käytöstä
18
444
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla rahaa?
- Anonyymi
Missäs sitten sisäliikuntaa harrastetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sitten sisäliikuntaa harrastetaan?
Auseeraus salissa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18158634B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ilmajoki-hallilla. Taksi vie ja tuo.
- Anonyymi
Nyt äkkiä suunnittelu käyntiin. Lisämääräraha saatava uudelle salille. H ja muut herätys! Noppaa ei saa syrjiä!
- Anonyymi
Kun uusi koulu on rakennettu korvalla, siirretään vanha korvan koulu noppaan.
- Anonyymi
Pitääs miettiä minne muuttaa että olis palvelut saavutettavissa,ei ny aiva mihinkä tahansa voi rahaa syytää,pitää saada se tunnin junaki Kokkari ja Persuherroolle.
- Anonyymi
Tunnin juna Noppaan?
- Anonyymi
Noppalaaset voi tehdä salin kökällä.
- Anonyymi
Ei nopas mitään salia tarvita
- Anonyymi
Onko se sitten tasapuolista että nopassa pitää kaikki liikunta pitää pihalla? Täyttyykö ops tavoitteet? Epäilen vahvasti.
- Anonyymi
Ohan noppalaaset muutenkin ihan pihalla
- Anonyymi
Hyvin täyttyy, oppilaat tykkää olla ulkona raittiissa ilmassa ja tarvittaessa mennään sisäliikuntaan Ilmajoki/Koskenkorvan hallille taksilla. Eihän se maksa sen enempää kuin yhden päivän kuljetus Koskenkorvan uuteen liian suureen kouluun.
- Anonyymi
Nopas oli ennen kova lentopallointo ja joukkue,vähä samanlainen ilmiö kuin Korvan pesis,ohimenevä ilmiö kun aktiivit poistuu. Tais siellä sudet syödä hakkurit ku piti ulkona pelata.
- Anonyymi
Nopan koulu on ilmajoen paras koulu.
- Anonyymi
Onkos tämä saliasia edennyt jo kuinka?
- Anonyymi
Eivät kuulemma tarvi salia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559