Rakentaako kunta uuden salin noppaan? Koulu pitää saada kuntoon.
Nopan koululla sali pois käytöstä
18
512
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla rahaa?
- Anonyymi
Missäs sitten sisäliikuntaa harrastetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sitten sisäliikuntaa harrastetaan?
Auseeraus salissa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18158634B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ilmajoki-hallilla. Taksi vie ja tuo.
- Anonyymi
Nyt äkkiä suunnittelu käyntiin. Lisämääräraha saatava uudelle salille. H ja muut herätys! Noppaa ei saa syrjiä!
- Anonyymi
Kun uusi koulu on rakennettu korvalla, siirretään vanha korvan koulu noppaan.
- Anonyymi
Pitääs miettiä minne muuttaa että olis palvelut saavutettavissa,ei ny aiva mihinkä tahansa voi rahaa syytää,pitää saada se tunnin junaki Kokkari ja Persuherroolle.
- Anonyymi
Tunnin juna Noppaan?
- Anonyymi
Noppalaaset voi tehdä salin kökällä.
- Anonyymi
Ei nopas mitään salia tarvita
- Anonyymi
Onko se sitten tasapuolista että nopassa pitää kaikki liikunta pitää pihalla? Täyttyykö ops tavoitteet? Epäilen vahvasti.
- Anonyymi
Ohan noppalaaset muutenkin ihan pihalla
- Anonyymi
Hyvin täyttyy, oppilaat tykkää olla ulkona raittiissa ilmassa ja tarvittaessa mennään sisäliikuntaan Ilmajoki/Koskenkorvan hallille taksilla. Eihän se maksa sen enempää kuin yhden päivän kuljetus Koskenkorvan uuteen liian suureen kouluun.
- Anonyymi
Nopas oli ennen kova lentopallointo ja joukkue,vähä samanlainen ilmiö kuin Korvan pesis,ohimenevä ilmiö kun aktiivit poistuu. Tais siellä sudet syödä hakkurit ku piti ulkona pelata.
- Anonyymi
Nopan koulu on ilmajoen paras koulu.
- Anonyymi
Onkos tämä saliasia edennyt jo kuinka?
- Anonyymi
Eivät kuulemma tarvi salia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184