Ovatko Teslan ostajat aivan kuuroja ja sokeita, lehdet ovat täynnä tätä juttua.

Anonyymi-ap

32

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki automallit ei sovi kaikille. Pitää löytää se itselleen sopiva.
      Kaikkien merkkien kaikkien mallien ostamista katuu aina joku. Joko auto ei sovi itselle tai sattuu käteen ongelmayksilö.

Ei tuossa ole mitään uutta ja ihmeellista. Moni on katunut Bemarin, Toyotan, Mersun, Nissanin, Audin, Seatin, Volvon, Opelin, jne... ostamista.

• Anonyymi

Volkswagen jäi tuosta luottelosta kaikkein kaduttavimpana pois. Tesla ja Volkswagen, kaikkein epäluotettavimmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Volkswagen jäi tuosta luottelosta kaikkein kaduttavimpana pois. Tesla ja Volkswagen, kaikkein epäluotettavimmat.

Et vissiin ole ajanut Skoodan paristoautolla? Kun huonoimmasta puhutaan, niin Skoda on kärkikahinoissa. Vikoja heti uudesta. Ei osata korjata ja varaosien saanti kestää useita kuukausia. Viat on sitä luokkaa että ei menisi katsastuksesta läpi, uusi auto.

• Anonyymi

Itse olen katunut eniten Toyotan ostoa. Ei toivoakaan saada käyntiin yli kymmenen asteen pakkasella. Melu on korvia huumaava jos sillä ajamaan pääsee. Ajo-ominaisuudet kehnot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen katunut eniten Toyotan ostoa. Ei toivoakaan saada käyntiin yli kymmenen asteen pakkasella. Melu on korvia huumaava jos sillä ajamaan pääsee. Ajo-ominaisuudet kehnot.

Älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A8mjaa julla rav 4 hybriid neliveto ei mitään vikaa ja aina lähtee käyntii eikä kalliskaan

Kaveri bmw kuski oli sanaton kun näki katseli sitä vaan ja

• Anonyymi

Ei ole hyviä sähköautoja. Ei ole sähköautoja jotka sopii suomen olosuhteisiin.
      Voi olla, että kun näitä on tehty jo aika kauan eikä vieläkään ole hyvää tullut niin niitä hyviä ei voikkaan tulla. Ei ainakaan sellaisia mitkä pelaisi suomen vaihtelevissa olosuhteissa. Ehkä joskus 20vuoden kuluttua jos sähköautoja on enemmän kun polttomoottoriautoja voi kehitystä tapahtua, joka sen näkee saa tietää.
      On aivan turhaa kehua autoa joka viedään hinurilla laturiin ja sen jälkeen ajetaan 100km pätkiä laturista laturiin. Nämä nyky sähkölelut pelaa vain kaupunkiaueilla jossa ajomatkat on max 100km.

• Anonyymi

Kertoo totuutena hän, joka ei ole sähköautossa edes istunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muuten on ja ajanut aivan tarpeeksi sellaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli jo viikonloppuna iltalehessä, että tamperelainen sähköauto vietiin hinurilla laturiin lapissa.

• Anonyymi

minulla on uusi hyvä bensakäyttöinen auto, takuu voimassa vielä monta vuotta.

• Anonyymi

kallis katumus

• Anonyymi

Mitä ihmettä, eikö Tesla olekaan täydellinen auto niinkuin… öh….hmm…siis…

Sanokaa provosoijat mitä sanotte, kokonaisuutena TeslaY ja 3 ovat sähköautojen parhaat hintaluokassaan. Ja etumatka on todella suuri seuraaviin. Muilla saattaa pyyhkijät tms toimia paremmin, mutta muilla sähköauto tekniikka on vielä kaukana Teslasta.

Tesla on oman tiensä kulkija, se ei halua maksaa muille patenttioikeuksista, joten se yrittää nuo perusasiat suunnitella itse erilailla, joka on näköjään pitkä tie.

• Anonyymi

Kyllähän huonoistakin aina se paras löytyy mutta ei hyvää.

• Anonyymi

Amerikkalaiset autot eivät ole koskaan historinsa aikana olleet hyviä ja luotettavia. Ei ole Teslakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaiset autot eivät ole koskaan historinsa aikana olleet hyviä ja luotettavia. Ei ole Teslakaan.

Ei varmaan, mulla ollut yhteensä 26 autoa, niistä 16 eri merkkisiä autoja, ei ole mulle vielä sattunut yhtään luotettavaa ja viatonta autoa. Eikä noissa mikään ole ollut selvästi huonompi tai parempi kuin muutkaan.
        Olen huomannut, että se auto on ihmisille paras auto jonka sillä hetkellä omistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaiset autot ovat aina olleet hyviä ja luotettavia, sekä ennenkaikkea kehityksessä vuosia muita edellä.
        Amerikkalaisissa autoissa oli automaattivaihteistot, sähkölasit, sähköpenkit, ilmastointi, yms. jo 60-luvulla, eurooppalaisiin ne yleistyi 2000 luvulla.
        Täällä puolikommunistisessa Neuvostoliiton naapurissa, lehdistön piti haukkua amerikkalaisia autoja aatteen vuoksi.
        Näitä peruja löytyy edelleen sen ajan lehtiä lukeneista ja vihervasemmistolaisista lehtien toimittelijoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan, mulla ollut yhteensä 26 autoa, niistä 16 eri merkkisiä autoja, ei ole mulle vielä sattunut yhtään luotettavaa ja viatonta autoa. Eikä noissa mikään ole ollut selvästi huonompi tai parempi kuin muutkaan.
        Olen huomannut, että se auto on ihmisille paras auto jonka sillä hetkellä omistaa.

Tuo viimeinen lause ei pidä paikkaansa. Huteja tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaiset autot ovat aina olleet hyviä ja luotettavia, sekä ennenkaikkea kehityksessä vuosia muita edellä.
        Amerikkalaisissa autoissa oli automaattivaihteistot, sähkölasit, sähköpenkit, ilmastointi, yms. jo 60-luvulla, eurooppalaisiin ne yleistyi 2000 luvulla.
        Täällä puolikommunistisessa Neuvostoliiton naapurissa, lehdistön piti haukkua amerikkalaisia autoja aatteen vuoksi.
        Näitä peruja löytyy edelleen sen ajan lehtiä lukeneista ja vihervasemmistolaisista lehtien toimittelijoista.

Nuo kaikki härpäkkeet on saanut myös muihin autoihin aivan samaan aikaan mutta niitä ei kovan verotuksen ja hinnaston vuoksi ole monikaan rastittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo kaikki härpäkkeet on saanut myös muihin autoihin aivan samaan aikaan mutta niitä ei kovan verotuksen ja hinnaston vuoksi ole monikaan rastittanut.

No ei varmasti saanut 70-luvulla moneenkaan euroopan autoihin noita vermeitä mitä jenkeissä oli vakiona. Lada, kadet, fiat, aglia, mini, kupla ym. automaattilootalla ja ilmastoinnillako? No ei. En muista, olisko edes mersusta löytynyt....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän huonoistakin aina se paras löytyy mutta ei hyvää.

Tässä osoitus teslan surkeasta lädusta suomalinen korjaaja kertoooo
        https://youtu.be/d_pXMm3Pi9c?si=uNkwll-rv0X5nUNb
        https://youtu.be/1YamOo0rk2A?si=78nmvTe1cp1_F_by

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokile jos kus toyota rav 4 ameriikan myydyin

• Anonyymi
    • Anonyymi

JAA paikkakunnat suomi24

• Anonyymi

Voi olla, että Tesla on huono jos verrataan samankokoisia ja varustelultaan vastaavia autoja, mutta vastaavasti silloin verrataan 50 000€ Teslaa 70 000€ kilpailijaan. Kai sillä hintaerolla saa jo vähän huonompi ollakin?

• Anonyymi

Ei NOIN paljon huonompi.

• Anonyymi

TROOOOLLL ! ! TROLLITEHTAAN DISSAUSTA ! ! RYS. . .SÄN TROLLITEHTAAN POMOT SANONEET ETTÄ DISSATKAA KAIKKIA NATOMAIDEN AUTOJA TEOLLISUUTTA ASUKKAITA YM MILLÄ SAATTE HALAA JA ERIPURAA AIKISEKSI.Sitä trollausta ja DISSAUSTA autopalstat TÄYNNÄ. . Varsinkin USAN autoja ym DISSATAAN JATKUVASTI. Älä kommentoi trollitehtaalle mitään. .

• Anonyymi

JAA tietoa

• Anonyymi

Patteriauton ostaja on kuin uskoon hurahtanut hihhuli joka ei järkipuhetta ja faktoja usko. Silmät aukeavat vasta siinä vaiheessa kun tarjoaa patteriautoaan vaihdossa autoliikkeeseen niin huomaa että ajotulle kilometrille on tullut melkoisesti hintaa.

• Anonyymi

Patteriauton ostaja on järkevä.

• Anonyymi

Eikös uskovaiset hihhulit ole Tojo-kuskeja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1139
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe