Enkä nyt tarkoita näitä jotka ajavat Ferrareilla, Lamborghineilla, Bentleyllä ja uusilla Porscheilla, vaan myös näitä yritysjohtajia ja menestyviä yrittäjiä. Uutta Audia, Bemaria, Mersua ja Volvoa polttomoottoreilla näkyy vaan olevan. Osa kyllä hybrideitä.
Miksi varakkaat eivät osta sähköautoja?
15
324
Vastaukset
- Anonyymi
On liian nöyryyttävää tuo latausjohtojen kanssa touhuaminen ja odottelu. Polttoainetankin täyttö on sentäs pikanopeaa eikä se häiritse päivän kulkua.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181593403
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Varakkaitten super- ja luxusautot alkavat olla hybridejä ja sähköautoja, etkö ole huomannut?
- Anonyymi
Tervejärkisen on vaikea havaita sähköautoja, joita on olemassa ainoastaan patteripellen vilkkaassa mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Siksi koska, rikkaille on aivan sama maksaako polttoaine 2 vai 10 e litra.
- Anonyymi
On niillä imagosyistä tallissa joku MB EQS tai BMW i7, mutta tietenkin sitten myös jopku oikea auto, Continental GT tai vaikka Roma Spider.
- Anonyymi
Harvoilla varakkailla on sähkövatkaimia tallissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoilla varakkailla on sähkövatkaimia tallissa.
Pitää olla yksi imagosyista vaikka sillä ei sitten ajettaisikaan.
- Anonyymi
Varakkaan ei tarvitse jatkuvasti kyylätä sähkön hintoja ja laskea paljonko nyt säästää per sata km.
- Anonyymi
Sähköautot ovat pääasiassa pienituloisten kaupparatsujen työsuhdeautoja.
- Anonyymi
Eivät viitsi pelleillä kaapelien kanssa.
- Anonyymi
No vaikka minä, en nää mitään tarvetta ajaa sähkäautolla, läksin 1972 ylioppilaana kotoa tyhjin käsin, kolme ensimmäistä autoa oli uusia, sitten avioon ja lapsia. Sen koommin en ostanut uutta autoa
Nyt eläkkeellä lapsia ja lastenlapsia, omaisuutta on mukavasti, kymmeniä sijoitusasuntoja, metsää ja pörssiosakkeita
Ei tarvitse lähteä keikkailemaan sähköautolla - Anonyymi
Omat tuloni nostavat minut ylimpään tulodesiiliin, joten jotkut saattavat minua varakkaana pitää.
Minä ajan Teslalla, jonka olen itse omalla rahalla ostanut.
Mutta ylimpään tulodesiiliin riittää n.70000€:n vuositulot ja Suomen progressiivinen verotus kyllä pitää huolen, ettei siitäkään kovin paljoa pakollisten kulujen jälkeen jää.
Mutta kun pitää menot pieninä, niin kyllä tuolla pärjää.
Ja itselläni Teslan valinta autoksi perustui lähinnä ajon halpuuteen. Tietenkin myös hyvä ajettavuus ja hienot ominaisuudet oli vaikuttimena.
Mutta Teslalla ajaessa jää autoilun kuluista vuodessa 4000€ enemmän käteen. Saman rahan käteen saaminen palkkatuloista, vaatisi lähes 7000€ suuremmat vuositulot (en laskenut, arvioin).
Joku viisas on joskus todennut: ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.- Anonyymi
Ja sitten sinä heräsit epäsiistiltä sohvaltasi, ja älysit nähneesi vain unta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten sinä heräsit epäsiistiltä sohvaltasi, ja älysit nähneesi vain unta.
Eikö olekin ikävää, kun toiset viitsii hankkia itselleen kunnon ammatin jossa tienaa?
Sinäkin voit tehdä niin, voit aloittaa vaikkapa oikeinkirjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869