Tunnnista väärä henkikaste

Anonyymi-ap

Silloin minä (Pietari) muistin Herran sanan, jonka hän sanoi: 'Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.

Tämän kuultuansa he rauhoittuivat ja ylistivät Jumalaa sanoen: "Niin on siis Jumala pakanoillekin antanut parannuksen elämäksi".

1. Miten henkikaste näkyy ?
- He tekevät parannuksen tunnnustettuaan synnit joista tekevät parannuksen

Parannuksenteko liittyy Pyhän Hengen työhön Jeesuksessa Kristuksessa eikä hurmoshenkiin ja ihmisen sielullisuuteen.

46

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Villitsevät henget on helppo tunnistaa koska ne näkyvät käyttäytymisessä ja puheissa.

"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä."

• Anonyymi

Ei Jeesus tee käänynnäisiä vaan lahkolaiset.
      Raha on taustalla.

• Anonyymi

Eriseurat ja lahkot
      - näistä voi tehdä parannukseen eroamalla niistä

Tunnistatko Sinä eriseuraisuuden hengen ?

• Anonyymi

Eli eroa Luther Säätiöstä!

• Anonyymi

Asuzan seurakuntaa ei perustettu kalliolle vaan punaisten lyhtyjen kadulle
      - millaisten miesten toimesta ?!?
      Hurmokset tulevat ja menevät...

"Ja minä (Jeesus) sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."

• Anonyymi

>>>"Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä"<<<

kristillisen kastekäskyn Jeesus antoi 40 päivää ylösnousemuksensa jälkeen,
      ">"Isän ja Pojan ja PYHÄN HENGEN nimeen"<

"kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen , silloin te saatte Pyhän Hengen
      lahjan" Apt: 2: 38

kristillisessä kasteessa annetaan Pyhän Henki lahjaksi ,
      >"sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu" Apt: 2: 39

kristillistä kastetta ei edes ollut Jeesuksen ollessa maan päällä , sillä Jeesuksella itsellään oli valta maan päällä antaa syntejä anteeksi !

• Anonyymi

Luterilaiset pilkkaavat koko maailman nähden Jumalaa. Luterilaisilla on Jeesuksen rinnalla toinen luoja ja jumala: vesi.
        Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
        Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
        Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
        me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
        Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
        Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset pilkkaavat koko maailman nähden Jumalaa. Luterilaisilla on Jeesuksen rinnalla toinen luoja ja jumala: vesi.
        Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
        Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
        Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
        me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
        Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
        Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.

Luterilaisilla on yksi Jumala eikä se ole vesi joten puhut ihamn mitä sattuu.

Jeesus on ainoa pelastaja luterilaisille, ja vain uskomalla voi pelastua. Helluntailailailla on toisia pelastusreittejä kuin Jeesus eli heidän evankeliuminsa on toinen evankeliumi jossa sakramenteista tehdään symboleja

• Anonyymi

Luterilaiset eivät saa tehdä parannusta eikä tulla uskoon!
      Tiedottomassa tilassa tehty vauvakaste pitää riittää!

• Anonyymi

Luterilaisuudessa perannus on välttämätön pelastukseen
        Helluntailaiset opettaa että ilman parannustakin voi pelastua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuudessa perannus on välttämätön pelastukseen
        Helluntailaiset opettaa että ilman parannustakin voi pelastua

Helluntaihan opettaa mm. vauvojen syntymähurskautta, sitten ihmisen pitää kasvaa ja tulla erikseen syntikseksi ja sen jälkeen "tiedostavassa iässä" (nykyään raja lienee jotain 12-15?) tehdä "uskonratkaisu" ja mennä kasteelle.

• Anonyymi

Jos pastorit korostavat puheissaan henkikastetta niin mitä sillä helluntailaiuudessa käytännössä tarkoitetaan ?

• Anonyymi

Henkikasteessa Jumala tulee vaeltamaan uskovan kanssa.
        Pyhän Hengen täyteydessä Jumala tulee uskovaan hallitsemaan
        häntä sisältä päin.

Uskova voi siis saada kasteen Pyhässä Hengessä
        ja täyttyä Pyhällä Hengellä. Nämä ovat mielestäni
        kaksi eri asiaa. Ne voivat tapahtua uskovalle samanaikaisesti,
        mutta ei ehkä aina jokaisessa tapauksessa. Uskovan tulee
        pitää huoli siitä, että hän on myös täyttynyt Pyhällä Hengellä.
        Mistä tiedän, että olen saanut henkikasteen ja mistä tiedän,
        että olen täyttynyt Pyhällä Hengellä?

https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/439646092

Mvh J - K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkikasteessa Jumala tulee vaeltamaan uskovan kanssa.
        Pyhän Hengen täyteydessä Jumala tulee uskovaan hallitsemaan
        häntä sisältä päin.

Uskova voi siis saada kasteen Pyhässä Hengessä
        ja täyttyä Pyhällä Hengellä. Nämä ovat mielestäni
        kaksi eri asiaa. Ne voivat tapahtua uskovalle samanaikaisesti,
        mutta ei ehkä aina jokaisessa tapauksessa. Uskovan tulee
        pitää huoli siitä, että hän on myös täyttynyt Pyhällä Hengellä.
        Mistä tiedän, että olen saanut henkikasteen ja mistä tiedän,
        että olen täyttynyt Pyhällä Hengellä?

Mvh J - K

"PYHÄN HENKI USKOVAN ELÄMÄSSÄ

Jeesus kertoo Pyhän Hengen tehtävästä ja merkityksestä uskovan elämässä Joh 13:31-17:26. Pyhä Henki uskovassa on:

1. Isä ja Jeesus asunnossaan (Joh 14:10-11, 18, 23, 1 Kor 3:16, 6:19).

2. Opettaja (Joh 6:45, 13:13, 14:26).

3. Totuuden Henki (Joh 16:13).

4. Johdattaja (Joh 16:13).

5. Puolustaja (Joh 14:16-17).

6. Voima Jeesuksesta todistamiseen (Apt 1:8).

7. Voima syntiä vastaan (Ef 5:18, Gal 5:15-26, Room 8:9-15).

Edellä mainittujen asioiden tähden ymmärrämme, miksi Pyhä Henki on ratkaisevan tärkeä jokaiselle uskovalle. Jumala on tarkoittanut Pyhän Hengen täyteyden jokaiselle omalleen. Pyhää Henkeä ei ole rajoitettu johonkin kirkkokuntaan tai uskonsuuntaan. Yhdelläkään kirkolla tai seurakunnalla ei ole yksinoikeutta Pyhään Henkeen. Pyhän Hengen lahja on luvattu kaikille uskoville kaikkina aikoina ja kaikissa maanosissa ja yhteiskunnissa (Apt 2:38-39).

Pyhä Henki on lahja eikä Häntä tarvitse, eikä voida, ansaita hyvillä teoilla. Pyhä Henki otetaan vastaan Jeesuksen ristin työn ja ansion perustalla ja perustalta. Pelastuskin otetaan vastaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen. Meiltä ei kysytä ansioita pelastuksenkaan vastaan ottamisen yhteydessä. Pelastus ja Pyhän Hengen lahja ovat molemmat armosta uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

Edellä esitettyjen asioiden tähden ymmärrämme, miksi sielujemme vihollinen Saatana vastustaa Hengen täyteyttä. Hän ei halua, että yksikään uskova löytää Raamatusta Pyhän Hengen alueet. Vielä vähemmän hän haluaa, että uskova ottaa vastaan Pyhän Hengen voiman ja täyttyy Hengellä. Saatana ei yleensä pelkää kovinkaan paljon uskovaa, jolla ei ole Hengen täyteyttä. Sellainen uskova on Hänelle melko vaaraton. Saatana pelkää Hengen täyteydessä ja voimassa toimivaa uskovaa. Tämä koska sellainen uskova tuo Pyhän Hengen läsnäolon sinne, missä hän liikkuukin.

Pyhän Hengen läsnäolo on; Jumala meidän kanssamme (Jes 9:5, Matt 1:23, 28:20). Siksi sellaisella uskovalla on jumalallinen auktoriteetti ja voima ja rohkeus julistaa Jumalan elävää Sanaa sekä toimia Jeesuksen nimessä. Hän kun kokee Jumalan läsnäolon elämässään. Hän ei siis ole yksin. Herra Jeesus on hänen kanssaan (Joh 12:26, Mark 3:14, Mark 16:20). Hän tuntee Jumalan Sanan ja Hänen voimansa Pyhän Hengen antaman opetuksen kautta (Matt 22:29, Luuk 12:12, Joh 6:45, 14:26, 1 Kor 2:4-15). Siksi hänellä on voima ja auktoriteetti Saatanaa vastaan.

Pyhässä Hengessä vaeltavaa uskovaa ei vihollinen saa lankeamaan syntiinkään niin helposti kuin omassa voimassa kulkevaa uskovaa. Pyhän Hengen täyteydessä vaeltava uskova voi myös auttaa toisia ihmisiä jumalallisten yliluonnollisten armolahjojen avulla. Tällainen uskova on voimakas ase Jumalan kädessä.

Meidän tämän päivän uskovien on mahdollista seurakuntarajoista huolimatta täyttyä Pyhällä Hengellä. Jumalan tarve ja halu on täyttää sinut Hengellään. Kukaan ei voi estää sinua täyttymästä Hengellä jos sinä itse tahdot ja pyydät Hengen täyteyttä Jeesukselta Kristukselta. Jeesus on Hän, joka kastaa Pyhällä Hengellä, Pyhässä Hengessä (Matt 3:11, Mark 1:8, Luuk 3:16, Joh 1:33-34). Pyhän Hengen kaste, täyteys, tulee siis Herralta Jeesukselta Kristukselta. Hän ei anna mitään väärää. Hän antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä Häneltä anovat (Luuk 11:9-13)."

Mvh J - K

• Anonyymi

Henkikaste on sielullista hurmoshengessä olemista.
      Se kestää vain hetken alle 5 minuuttia.

• Anonyymi

Henkivaltojen kieltäminen avaa portin ihmisen sydämeen niiden vaikutukselle.
      Henkiä on monia ja niin on uskontojakin.

• Anonyymi

Mikä on oikea pelastava usko ?

"Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi."

- parannuksen teko

• Anonyymi

Suurin osa jotka kuvittelevat pelastuvansa eivät tee parannusta.
      Sanovat olevansa uskossa.

Profetaallista kehoitusta - "tee parannus"

- Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

• Anonyymi

Helluntailaisten teltat oikein pullistelee villitsevistä hurmoshengistä. Niitä tulee ja menee, vetää joka rakosesta kuin hollituvassa.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Toiset ihmiset ovat herkempiä näille villitys ja hurmoshengille.
        Ne eivät ole pelastuksen merkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset ihmiset ovat herkempiä näille villitys ja hurmoshengille.
        Ne eivät ole pelastuksen merkkejä.

Eikä myöskään sapatit ja syömisset.
        Jotkut kerskaavat näilläkin.

• Anonyymi

Kaikkien on tehtävä parannus,
      myös uskovien kuulupa mihin tahansa puulaakiin, lahkoon tai kirkkoon.
      Se on pelastumisen ehto.

• Anonyymi

Parannuksen teko on ennen kaikkea muuta kääntymys sydämessään Jumalan puoleen uskossa Jeesukseen Kristukseen. Kun tämä on tapahtunut, ihminen luopuu myös synneistään, ts. tekee parannuksen tekosynneistään. Ja tässä Jumala itse tulee apuun antaen voimaa syntitottumuksista luopumiseen ja vaikuttaa uskoon tulleessa ihmisessä tahtoa elää vanhurskasta Jumalalle erotettua elämää.

Kun uskova täyttyy Pyhällä Hengellä, syntielämä ei houkuttele vaan uskova kauhistuu sitä entistä syntistä aatuaan/eevaansa.

Jos ihminen tekee parannuksen ja pyrkii parantelemaan itseään ilman uskoa
      Jeesukseen Kristukseen, hän pyrkii rakentamaan omaa vanhurskautta Jeesuksen ja Jumalan ohi. Se tie ei pelasta ketään.

Apostolit eivät saarnanneet uskosta osattomille parannusta mistään tekosynneistä.
      Miksi eivät? Siksi, koska itsensä parantelu ilman uskoa ei pelasta, Usko Jeesukseen pelastaa.

Siksi apostolit saarnasivat ristiinnaulittua Kristusta. He kehottivat kansaa kääntymään Hänen puoleensa ja ottamaan Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen.

Sitten näille Jumalan puoleen kääntyneille Hänen luokseen tulleille ihmisille alettiin opettaa kristityn vaellusta. Ja se käsittää enemmän kuin parannuksen tekeminen synneistä. https://www.jumala-kanssamme.se/439641483/452518368

Mvh J - K

• Anonyymi

Parhamin ja Olsenin henki on heidän henkikasteen henki.

• Anonyymi

Helluntailiikken Sumeen tuonut Gerhard Olsen-Smidt kertoi saaneensa Amerikan helluntailaisilta "henkikasteen"...teot puhuu puolestaan minkä sortin henki se oli kyseessä.

• Anonyymi

Helluntailaisten kannattaisi puhua ja tutkia oman lahkonsa guruista ja pääjehuista, mikä henki niillä oli käytösää ja mitä henkeä ne levitti käsistään eteenpäin.

• Anonyymi

Raamatussa ei ketään kerrran kristityksi vedestä ja Hengestä kastettua ei kasteta enää uudestaan millään erillisellä henkikasteella. Vesi ja Henki ja veren sovitus on yhdessä ja samassa kasteesa.

1. Joh. 5:8

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

Ef.4:5 Yksi kaste, uuden liiton alku, hen baptisma, hen on numeraali, kasteiden lukumäärää ilmaiseva sana, yksi, ett, one (1).

Jeesus tarkoitti hengellä kastamisella juuri sitä yhteistä kristillistä kastetta, jossa hän on veden lisäksi Hengen ja veren muodossa mukana.

• Anonyymi

Totuus on Jumala sanassa. Ei missään helluntailaisten selityksissä ja novumeissa eikä epäpyhien hurmohenkien voimavaikutuksissa.

1.Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• Anonyymi

Helluntaina Jerusalemissa 3000 syntisyyden vuoksi kastettua kastettiin vain yhden kerran, ei kastettu monta kertaa erilaisilla kasteilla.

Yksi kaste vedestä ja Hengestä teki heistä Jumalan edessä vanhurskaita kristittyjä.

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Meitä ja meidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."

• Anonyymi

Raamatussa ei ole profetoitu mistään toisesta glossolia-helluntaista.

• Anonyymi

Luterilaiset eivät tee parannusta ja mitä tästä seuraa.....

• Anonyymi

helluntailaiset sekottaa kasteet ja kasteet sikin sokin , kaste Jeesukseen ei ole Johanneksen kaste . . .

"vesi nyt teidätkin pelastaa - kasteena, ei siksi , että luovuitte saastaisesta elämästänne ,
        vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON." 1 Piet: 3: 21

"Pelasti meidät , ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta , vaan laupeutensa
        mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta" Tiit: 3: 5

helluntailaiset ne vaan menee Johanneksen kasteelle . . . vaikka , "Laki ja profeetat oli Johannekseen asti" ( Luuk: 16: 16)
        Kristityt uskoo kasteen - Jeesukseen Kristukseen.

• Mitä , mitä ? Vieläkö löytyy hereillä olevia uskovaisia jotka lukevat Pyhässä Hengessä Pyhä Raamatun ? Kiitos Jumala sinusta rakas, joka teki valtavan TOTUUDESSA aloituksen !!!

• Anonyymi

Väärä henkikaste saadaan Sanan ilmoituksen ulkopuolisella tavalla. Jeesus todistaa: "taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!" Jos et ole anonut Jumalan Henkeä, niin et myöskään ole saanut Jumalan Henkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä henkikaste saadaan Sanan ilmoituksen ulkopuolisella tavalla. Jeesus todistaa: "taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!" Jos et ole anonut Jumalan Henkeä, niin et myöskään ole saanut Jumalan Henkeä!

Monet anovat henkeä kansainväliseltä parantaja-kaataja-superstaralta, joka laittaa käden otsalle ja huutaa "UUU SHAKALAKA RAMBA BAMBA"

• Anonyymi kirjoitti:

Monet anovat henkeä kansainväliseltä parantaja-kaataja-superstaralta, joka laittaa käden otsalle ja huutaa "UUU SHAKALAKA RAMBA BAMBA"

Aivan !!

• Anonyymi

"Miten henkikaste näkyy ?
      - He tekevät parannuksen tunnnustettuaan synnit joista tekevät parannuksen"

Missä vaiheessa luterilainen tekee tämän?

• Anonyymi

Henkikastetta ei ole olemassakaan.

Luterilainen uskova tekee tuota joka päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityillä on vain Yksi kaste, Ef.4:5. Sen saavat kristittyjen lapset heti pieninä. Eikä sitä voida uusia, koska kaste on Jumalan armoteko perisyntiselle ihmiselle.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vauvakastettu rienaaja et tee.
        Sama p*a"s+k*a olet joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vauvakastettu rienaaja et tee.
        Sama p*a"s k*a olet joka päivä.

uudestikastettu rienaaja on taas vauvojen lumoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uudestikastettu rienaaja on taas vauvojen lumoissa

Sillä on aina nuo vauvajutut joka päivä. Sairas tapaus

• Anonyymi

Lahkolaisten teltoissa niitä Jeesuksen löytäjiä piisaa pilvin pimein.

Mark. 13:6

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

• Anonyymi

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

Ei helluntailaiset ole oikeita kristittyjä. Hurmoshenget osaa esittää sitä eksyttäväistä rooliaan todella hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      71
      5819
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      247
      4631
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1511
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1327
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      101
      1221
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1171
    Aihe