Tucker Carslon ja Alex Jones - vaaralliset miehet

Anonyymi-ap

33

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa settiä! Ottakaa hyvä asento, haastattelu kestää 1,5 tuntia. Tämmöistä haastattelua ei ole vielä koskaan ihmiskunnan historiassa ollut.

    • Anonyymi

      Kahelit pyrkii aina vahvistamaan toistensa kahjoutta

    • Anonyymi

      Kaksi ammattivalehtelijaa, toisella vakava persoonallisuushäiriö ja toinen on harhoista kärsivä mt-potilas.

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin. Eivätkö missään asiassa olleet oikeassa?


    • Anonyymi

      Olikos Fuckerilla vielä odotettavissa oikeudenkäyntejä puheista?

      Alexhan on jo täydellisessä vararikossa miljardilaskun takia.

      Kukas auttaisi Alexia maksamaan? Trump? Fucker ei ainakaan, mutta mites te kannattajat; lahjoitatteko useinkin?

      • Anonyymi

        Myös Rudy sai jo mukavan laskun maksettavaksi tyhjistä puheistaan.

        Lainaako Trump rahat entiselle juristilleen vai pistääkö kylmästi dösän alle?

        Kuinka moni mies on jo menettänyt kaiken tukiessaan Trumpin tyhjiä puheita ja saanut siitä miljoonien laskut? Eihän Trump edes maksanut juristiensa normaaleja laskuja.


    • Anonyymi

      Jokos Alex Jones on maksanut ne melkein 1.5 miljardin taalan korvaukset, jotka oikeus määräsi ? Siinä on jätkällä hieman maksamista...

      • Anonyymi

        Usan oikeusjärjestelmä
        Ei ota kantaa korvausten
        Kohtuullisuuteen,ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usan oikeusjärjestelmä
        Ei ota kantaa korvausten
        Kohtuullisuuteen,ilmeisesti.

        Miten niin kohtuullisuuteen?

        Jos puhuu paskaa siitä tulee lasku, ja sitten maksetaan.

        Ihan kohtuullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kohtuullisuuteen?

        Jos puhuu paskaa siitä tulee lasku, ja sitten maksetaan.

        Ihan kohtuullista.

        Kohtuullisuus-periaate kuului
        Kai jo roomalaiseen Oikeuteen.
        Voi kai ylinopeudesta määrätä
        Sitten dominion-firman pomolle
        Miljardin taalan rikesakko ja sen
        Voi maksaa paikalla jos pystyy! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuullisuus-periaate kuului
        Kai jo roomalaiseen Oikeuteen.
        Voi kai ylinopeudesta määrätä
        Sitten dominion-firman pomolle
        Miljardin taalan rikesakko ja sen
        Voi maksaa paikalla jos pystyy! 😆

        No olet tavallaan oikeassa.

        Tuostahan olisi pitänyt tuomita kuolemaan.


    • Anonyymi

      Kiitos linkistä.

      Minulle oli uusi ja järkyttäväkin asia että Alex Jones tiesi jo heinäkuussa Nykin tornien räjäytykset.... !

      Lisäksi hän ennnusti / tiesi Venäjän hyökkäyksen alkamiskuukauden sekä koronahulluuden alkamisen.

      Ei ihme että ukkoa on yritetty hiljentää kaikin tavoin, varmasti on yritetty tappaakkin.

      • Anonyymi

        On päässyt takaisin Twittteriin


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alex Jones: 2016 Obama tuhosi sananvapauden
        https://banned.video/watch?id=65678ae7a01ac23ffeca632a

        Miksei Trump palauttanut sitä sitten?


    • Anonyymi

      Tuo Alex Joneshan on siis entinen koomikko Bill Hicks (1961-1994) joka tekee nykyisin showta tuollaisena salaliittojen whistleblowerina. Ei sitä mitään yritetä vaientaa eikä se mitään jättisummia joudu maksamaan. Se on vain showta ja äijä on itse klubissa mutta jälleen kerran tyypit menee retkuun.

      • Anonyymi

        Ei se mitään maksa joo, mutta syynä on se ettei ole mistä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään maksa joo, mutta syynä on se ettei ole mistä maksaa.

        No sitä suuremmalla syyllä koko oikeudenkäynti on pelkkää teatteria kun summa on laitettu niin suureksi ettei sitä ole mitään mahdollisuutta maksaa.


    • Anonyymi

      Kaksi täysin Putinin taskussa olevaa patologista valehtelijaa. Ukrainaa ja Israelia vastaan olevia. Silti suomalaiset Trump-kristityt ihailevat näitä kahta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Muistuttaisin, katsomatta videota, että FOX joutui Fuckerinkin puheiden takia maksamaan lähes kaksi miljardia; ja antoikin syystä tuollaiselle paskanpuhujalle kenkää.


    • Anonyymi

      Tucker on tällä hetkellä Moskovassa. Tuleeko mies haastattelemaan Putleria MAGA-porukoille?

    • Anonyymi

      Riittää kun katsot Jonesin muutaman videon ja jätät loput katsomatta. Osa on roskaa, osassa on jokin vihje.

    • Anonyymi

      Joko Alex maksoi velkansa?

      Ja miten Fucker, onko Moskovassa Putinin seurassa nimensä veroinen?

    • Anonyymi

      Noita ei suomessa jaksa katsoa kuin putinistit ja Trumppia hardcore fanittavat (kuten Jouko Piho ja Samuel Tuominen)

      • Anonyymi

        Kannattais vähän muuttaa käsityksiä, maailmassa aisat on heittäneet kuperkeikkaa jo ajat sitten, hyvä = paha ja paha = hyvä, isossa osaa asioita. Käytännössä valtavirran uutisissakin kun asian kääntää 180 astetta toiseen suuntaan, on hyvin pitkälti oikeilla jäljillä.

        Esim:
        9/11 -> USA syytti Irakia ja Saddamia (180) -> USA oli itse syyllinen tähän, false flag, jotta pääsi ryöväämään öljyä lähi-idästä ja sota siellä oikeutettu "terrorismin kytkennän nimissä"

        Demokraatit ajaa USA:ssa ainoana demokratiaa ja köyhien asiaa (180) -> Demokraatit on itse saatanasta (ns. demonikraatit), köyhät köyhtyy, rikkaat rikastuu, nämä saa koko maailmaan sotia ja sekasortoa aikaan ja demokratia on näiden käsissä lähinnä vitsi, vaalit väärennetään, ei mitään moraalia.

        Nato tuo turvaa, Venäjä ei ole koskaan hyökännyt Nato-maahan (180) -> Heti kun Natoon liityttiin, alkoi kunnon rumba Venäjän uhasta ja pitää olla valmiina vaikka mihinkä, niin henkisesti kuin fyysisesti, säilykkeitä + vettä talteen. Ennen Natoa ei ollut mitään tämmöistä, elimme rauhassa.

        Virus tulee ja tappaa, pakko ottaa piikkejä ettei tartuta muita (180) -> Korola oli täysin pelkkä nuhatauti, johon kuoli lähinnä sairaat vanhukset. Esim itse en ole ottanut yhtään piikkiä ja täysin hegissä tässä olen, korola oli normi flunssa parin päivän lievällä kuumeilulla. USA:n lääkebusiness sitä vastoin tienasi mirjaldeja tällä hoaxilla ja saa aikaan lisää sairauksia, ettei business pääse kuihtumaan...

        Näin, näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, kun uskaltaa ottaa silmän käteen ja vähän katsoa ympärilleen ja kyseenalaistaa käsityksiään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais vähän muuttaa käsityksiä, maailmassa aisat on heittäneet kuperkeikkaa jo ajat sitten, hyvä = paha ja paha = hyvä, isossa osaa asioita. Käytännössä valtavirran uutisissakin kun asian kääntää 180 astetta toiseen suuntaan, on hyvin pitkälti oikeilla jäljillä.

        Esim:
        9/11 -> USA syytti Irakia ja Saddamia (180) -> USA oli itse syyllinen tähän, false flag, jotta pääsi ryöväämään öljyä lähi-idästä ja sota siellä oikeutettu "terrorismin kytkennän nimissä"

        Demokraatit ajaa USA:ssa ainoana demokratiaa ja köyhien asiaa (180) -> Demokraatit on itse saatanasta (ns. demonikraatit), köyhät köyhtyy, rikkaat rikastuu, nämä saa koko maailmaan sotia ja sekasortoa aikaan ja demokratia on näiden käsissä lähinnä vitsi, vaalit väärennetään, ei mitään moraalia.

        Nato tuo turvaa, Venäjä ei ole koskaan hyökännyt Nato-maahan (180) -> Heti kun Natoon liityttiin, alkoi kunnon rumba Venäjän uhasta ja pitää olla valmiina vaikka mihinkä, niin henkisesti kuin fyysisesti, säilykkeitä vettä talteen. Ennen Natoa ei ollut mitään tämmöistä, elimme rauhassa.

        Virus tulee ja tappaa, pakko ottaa piikkejä ettei tartuta muita (180) -> Korola oli täysin pelkkä nuhatauti, johon kuoli lähinnä sairaat vanhukset. Esim itse en ole ottanut yhtään piikkiä ja täysin hegissä tässä olen, korola oli normi flunssa parin päivän lievällä kuumeilulla. USA:n lääkebusiness sitä vastoin tienasi mirjaldeja tällä hoaxilla ja saa aikaan lisää sairauksia, ettei business pääse kuihtumaan...

        Näin, näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon, kun uskaltaa ottaa silmän käteen ja vähän katsoa ympärilleen ja kyseenalaistaa käsityksiään!

        Huomaa kuinka yksinkertainen olet tuosta koronaosuudesta. Se, että sinä olet siltä säilynyt, ei kerro mitään taudin vaarasta. Itse kun menetin noin 60-vuotiaan hyvän ystäväni koronan alkupuolella, näin millaisesta taudista oli kyse.


      • Anonyymi

        Hauska, kun tuollaiset "kristityt israelinystävät" fanittavat venäjän (ja sitä kautta hamasin) etuja ajavia trumppia, tuckeria ja jonesia.


    • Anonyymi

      Hyvä keskustelu. Kiitos linkistä. Alex Jones sai parikymmentä vuotta sitten silmiäni avattua jo jonkin verran. Hänellä oli ylilyöntejä liskoihmisitä ja muuta sellaista, mutta pohjimmiltaan selväpäinen tyyppi. Tai sitten 'eliitin' puudeli, jonka sallitaan kertoa sopiva määrä totuuksia. Veikkaan, että niin Tucker kuin Jones kuin Trump likvidoidaan pian.

    • Anonyymi

      Kumpikin on vähän epäilyttävä. Tuckerin uusi ruskettunut versio vaikuttaa kloonilta tai näyttelijältä. Montako niitä on? Jones taas epäilyttää koska aiheet ovat osaksi valtamedian aihealueita, vaikka osasta taas kannattaakin puhua. Mitä tekemistä Jonesilla on Elonin kanssa, ei pitäisi olla mitään tekemistä. Mikä on totta ja mikä ei, mieti maalaisjärjellä. Joukossa varmaan on ihan ok videoitakin joistakin aiheista, monet saa karsia.

      • Anonyymi

        Fucker kävi ottamassa Putinilta poskeen, ja siksi molemmat oli niin tyytyväisiä videolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fucker kävi ottamassa Putinilta poskeen, ja siksi molemmat oli niin tyytyväisiä videolla.

        Olin sitten väärässä, jotenka myönnän erheeni.

        Viimeisten tietojen mukaan Putin ei tullut kunnolla tyydytetyksi Fuckerin toimesta.

        Noloa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe