Mikä video näillä daameilla päässä pyörii kun vastaantullessa juuri ja juuri kuuluvasti pitää möläyttää että "mitä hittoa toikin täällä tekee". Osoittaa aika lapsellista olemusta ja epäkypsää käytöstä suorastaan jälkeenjäänyttä. Voisin möläyttää pahastikin takaisin mutta en viitsi alentua.
Kännissä sitä ymmärtää että möläyttää ohi suun mutta selvinpäin pitää ajatella erilaisia vaihtoehtoja kuten onko kaikki hyvin, painaako stressi, vituttaako kaikki, mitä jos en kestä mitään mikä on mukavuusalueeni ulkopuolella? Onko tuolla asiat paremmin miksi se ei huuda takaisin? Onko se tyhmä? Olenko itse tyhmä? Vittu mitkä housut sillä on jalassa? Mulla on maailman paras lookki. Kukaan muu ei ole mitään. Menen englantiin jouluostoksille. Vittu ko mä oon filmaattinen.
Lopuksi voisin sanoa että mene hoitoon.
tää on vain elämää
Anonyymi-ap
1
222
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604