Mitä suurempi työyhteisö sitä enempi on joukossa luusereita, näitä lakkoherrat puolustaa. Puolostatko sinäkin?
Poliittiset lakot?
26
642
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä porvarin puo maistuu?
- Anonyymi
Luuseri, tekevien elätti.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18160798k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En puolusta lakkoilevia luusereita
- Anonyymi
Tyhmä jäänne yleislakosta 1956, alkoi sinä päivänä kun pressa Urho Kekkonen aloitti.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
Kyllä lakossa ajettiin kaikkien työssä olevien asemaa joiden elämää Orpp/Purra on aikonut hankaloittaa lakkoon oli painavat syyt.- Anonyymi
Nää hallitusta nuolevat on vähän yksinkertaista sakkia
- Anonyymi
Sä varmaan kuulut siihen porukkaan joka ei töitänsä tee. Kaverit joutuu sunkin työt tekee.
- Anonyymi
Tiedän, että olen hoitanut ruutuni työnteosta ja veronmaksajana ja teen sitä edelleen. Vahinko, ettei älyä ole jaettu kaikille=luusereille. Ay pomojen pillin mukaan pomppivat ei ymmärrä, että velaksi ei ole varaa luusereita hyysätä, meidän ahkerin verokettymä ei riitä!
- Anonyymi
Kenkää lakkoilijoille
- Anonyymi
Poliittiset lakot kiellettävä, ne ovat yksistään liittojen johtoportaan henkilöiden hierarkian tarkoitusta ja pönkittämistä varten jottei heidän jakkara heilu.
- Anonyymi
Onko Kauhajoellaki kommareita? Jo on aikoihin eletty.
- Anonyymi
Onhan siellä, kepulaiset
- Anonyymi
Näin se on. Luusereita pitää vetää mukana, siitä johtuu isot verot pienestäkin palkasta. Tyhmät sahaa lakolla omaa ja tekevienkin hedelmäpuun oksaa.
- Anonyymi
Kenkää, kenkää, kenkää!!
- Anonyymi
Tosi on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on!
Kenkää antamallahan ne verokertymät kasvaa! Persun ideologiaa. Sahaavat omaa nilkkaansa
- Anonyymi
Eivätkö suuryrityksen ovet auenneet? Nyt sitten katkerana siitä. Yrität huonoa itsetuntoasi kohottaa muita haukkumalla.
- Anonyymi
Jos multa kysyt, niin olen ollut mammutti yrityksessä ja ymmärtänyt yrityslogiikkaa ja menestynyt urallani. Olen toiminut yrittäjänä ja pärjännyt siinäkin hyvin. Luusereita tarvitaan, että hoopokin ymmärtää, mikä on tekevien ja perseilijöiden ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos multa kysyt, niin olen ollut mammutti yrityksessä ja ymmärtänyt yrityslogiikkaa ja menestynyt urallani. Olen toiminut yrittäjänä ja pärjännyt siinäkin hyvin. Luusereita tarvitaan, että hoopokin ymmärtää, mikä on tekevien ja perseilijöiden ero.
Ja sitte mä heräsin... Aloin kirjoittaa haaveitani Suomi24:ään
- Anonyymi
Huonoilla työntekijöillä ei tee mitään
- Anonyymi
Juurihan tuossa yllä asiantuntija sanoi, että luusereita tarvitaan.
- Anonyymi
Sak on putlerin kätyri!
- Anonyymi
Nyt ne ay mafian miehet sotii demokraattisesti valitun hallituksen toimia vastaan!. Ja viulut maksaa äänestäjät eli lakkolaiset. Voi hyvää päivää...tyhmiä viedään villikelkalla.
- Anonyymi
Gallupit kertoo jo, että suurin osa kansasta vastustaa hallituksen työelämätoimia. Se on sitä demokratiaa, johon hallituksen tulisi reagoida. Kansaahan heidät on valittu edustamaan, eikä vain porvareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gallupit kertoo jo, että suurin osa kansasta vastustaa hallituksen työelämätoimia. Se on sitä demokratiaa, johon hallituksen tulisi reagoida. Kansaahan heidät on valittu edustamaan, eikä vain porvareita.
Hyvätuloisten veroja lasketaan . Köyhille tarjotaan sitten ALV:n korotusta ruokaan ym korotuksia ja etuuksien leikkauksia. Jos on tähän asti menny kaikki rahat elämiseen niin kuinka käy nyt kun hinnat nousee. Köyhät persut maksaa herrojen veronalennukset. Jos tämä riita olis SAK:n ja työnantajien kesken niin tuskin olisi lakkoja tulossa. En nyt muista koska olisi ollut näitä lakkoja viimeksi. Ei ainakaan elintarvikepuolella ja se oli ennen lakkoherkkä, mutta kun puheenjohtajat vaihtui kummallakin puolella niin kummasti on saatu asiat sovittua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983