Nykyautomaatit Surkeita tekeleitä

Anonyymi-ap

Liikaa solenoideja jotka tukkeutuu hentoisia jousia jotka kuoleentuu yms saat olla kokoajan vaihtamassa öljyjä liikaa liikkuvia osia jotka jumittuu kuka haluaa moista tekniikkaa itsekin olin kallistumassa automaattiin mutta nähtyäni lukuisat ongelmat ei Kiitos

18

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritysten tehtävä on tuottaa voittoja omistajatahoille. Jos on liian hyvä ja kestävä tuote, niin sitten ei myydä uutta tilalle ja voittoja ei tule.

      • Anonyymi

        Paskaa tekemällä myynti loppuu kokonaan kun kukaan ei halua niitä riesakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa tekemällä myynti loppuu kokonaan kun kukaan ei halua niitä riesakseen.

        Toki mutta "tarpeeksi" hyvä riittää. Ei saa olla liian kestävä.


      • Anonyymi

        Ennen autoja suunnittelivat insinöörit, nykyään ekonomistit. Tämän takia ajan 40 vuotta vanhalla Mersulla.


    • Anonyymi

      Eipä minulla ole automaattivaihteistojen kanssa ollut koskaan mitään ongflmia. Toista oli manuaalien kanssa. Vaihteistot kyllä kestivät, mutta kytkimet olivat lopussa ennen auton vaihtoa melkein jokaisessa. Kaupunkiajon riesa.

      • Anonyymi

        Ei minulla ole mennyt kytkin yhdessäkään, vain -74 Mazdassa luisti kun pääsi öljyä.

        Työkoneissa kestää automaatitkin raskaassa köytössä, autoissa ei vaan haluta saada kestämään.


      • Anonyymi

        Auton nopeutta säädetään kaasupolkimella, ei kytkimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton nopeutta säädetään kaasupolkimella, ei kytkimellä.

        Kyllä Tojojen kytkintä luistatetaan parkkihalleissa niin, että oikein pahaa tekee ulkopuolisestakin.


    • Anonyymi

      Mitä vikoja automaateissa muka jatkuvasti on? Siis niissä aidoissa, eikä kaksoiskytkin- tai robottivaihteistoissa. Eikä noissakaan enää nykyisin taida kummoisia vikoja olla.

      Ei yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Lukuisat anturit ja solenoidit plus muut sähköviat. Autoja huolletaan mutta tärkeä vaihteiston öljynvaihto jää yleensä tekemättä. Se katsotaan kai liian kalliiksi?


    • Anonyymi

      Itellä ollut 98-vuodesta asti pelkkiä automaatteja. Ainoat minkä kanssa ollut ongelmia, Skoda ja Audi. Muut merkit olleet vailla harmeja.

      Nykyisen autoni automaatissa ei ole yhtään solenoidia tai venttiiliä.

      • Anonyymi

        Ei patteriautosi tarvitse mitään vaihteistoa.


    • Anonyymi

      Onko missä merkeissä ja malleissa automaattivaihteisto vielä perinteinen mehulaatikko = momentinmuunnin vaihteisto ?
      Siis uusissa autoissa ?
      Ei nillä dsg eillä ja ropottilaatikoilla tule kuin riesaa.

    • Anonyymi

      Kyse oli Nyky automaateista ei siitä perinteisestä niissä vähemmän ongelmia Youtubessa on tietoa monelta korjaajalta Vag pohjaiset kaikki tietää ongelmia on Fordin powershift eli shit Bmw"ssä hentoinen jousi kuoleentuu yms

    • Anonyymi

      Momentinmuunnin löytyy edelleenkin mutta sitä perinteistä automaattivaihteistoa ei enää löydy.
      Päästöjen vuoksi ei perinteistä automaatti loota enää ole saatavilla.

      Ne kun kuluttavat polttoainetta liikaa ja saastuttavat ilmastoa.

    • Anonyymi

      Nykyauton automaattilaatikon pelkkä solenoidikotelo on aika labyrintti.
      file:///storage/emulated/0/Download/5e441109893711255d9ff6a29e5f6de0-mercedes_benz_e_w213_mechatronikas.webp

    • Anonyymi

      Öljyt ei maksa mitään, vaikka vaihtaisi 12kk välein puhtaat niin ei merkitystä. Tällä saadaan laatikko toimimaan kuin uutena, pitkään. Ilman muutoksia.

      Monta vanhaa ja uutta automaattia ajettu liian monta tuntia samoilla öljyillä ja vasta häiriön tultua yritetään puhdistaa. Ei järkeä kun öljyt maksaa alle tankin bensan hinnan.


      Mersun 5 vaihteiseen vaihdoin uudet pihassa 50 000km kun oli mittarissa, oli jo 5 vuotta ajeltu seuraavan kerran 90 000km kohdilla, 150 000km kohdalla vaihdettu kolmannen kerran. Toimii identtisesti kuin uutena.

      • Anonyymi

        Ajelin Tojon automaatilla 465.000 km ja kone ja laatikko olivat edelleen kunnossa, mutta
        kori happani ympäriltä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe