VW yhteistyö alkoi fordilla?
3
207
Vastaukset
- Anonyymi
Fordin jakohihnan vaihtoväli on 240 000 km ja huolto-ohjelmasta poikkeavaa öljyä käytettäessä moottorin vaihtoväli on 80 000 km. Eli noita moottoreita on rikottu väärällä öljyllä kiitos ns. nyrkkipajojen jotka laittavat samaa litkua joka koneeseen.
Yksikin täyttö väärällä öljyllä niin sen jälkeen ei enää pelasta oikean öljyn vaihtaminenkaan vaan pitää vaihtaa jakohihna ja öljy. Oikeaa öljyä löytyy eri valmistajilta ja merkkihuollot kyllä (yleensä) osaavat homman ja miksei tee se itse -mieskin voi hakea Motonetista oikean öljyn.
Hyvällä tuurilla väärä öljy ei pehmennä hihnaa, mutta aika moni väärä öljy tekee niin.
Että vika ei ole koneessa.
T. 317 000 km litraisella Ecoboostilla ilman murheita :) Tämä viimeinen kokemus oli hyvä kuulla.
Kun auton siis huollattaa oikeassa paikassa ja oikeilla aineilla, remmien laukeami-
sia ei esitetyllä tavalla esiinny.
Autoilijat eivät taida ymmärtää asianmukaisten huoltotoimenpieiden tärkeyttä!
Harva vie rannekelloankaan kyläsepälle eikä kutsu samaa seppää kotiinsa pesuko-
netta korjaamaan!
Tulevaisuus näyttää, miten sähköautojen kanssa käy.- Anonyymi
niin se on väittänyt myös VW aina ja se on ollut täyttä sontaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153