Tyttöystävän veli kimppaan

Anonyymi-ap

Olenkohan ainut kuka fantasio että oman kumppanin veli tulisi kimppaan ja näkisi kuinka hän nussii siskoaan?

13

1718

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa sullakin ihmettelyn aihe.

      Kasva aikuiseksi ja kutsu kunnon pano sonni kotiisi tyydyttämään naisesi, kun et itse siihen kykene

      • Anonyymi

        Olisikin hyvä idea kutsua kutsua kunnon "panospnni" panemaan vaimoani.
        Mistäs näitä saa/löytää?
        Vaimolla on isot rinnat ja tiukka posliini pillu ja nauttii seksistä.
        Vaimoni on 26-vuotias 166cm 54kg


      • Anonyymi

        Olisikin hyvä idea kutsua kunnon "panosonni" panemaan vaimoani.
        Mistäs näitä saa/löytää?
        Vaimolla on isot rinnat ja tiukka posliini pillu ja nauttii seksistä.
        Vaimoni on 26-vuotias 166cm 54kg


    • Anonyymi

      Itsellä ei ole kumppania tällähetkellä, mutta ajatuksena tuo olisi todella kiihottavaa.
      Siihen sopisi myös isä tai äiti veljen sijasta.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Aloittaja, et ole ajatuksen kanssa yksin. Meillä on samanlaisia fantasioita ollut ja vaimo käy villinä kun ottaa nuo fantasiat esille.


    • Anonyymi

      En voisi ajatella vaimoani veljensä panemaksi.
      Oman pikkuveljeni voisin antaa opetella vaimoni kanssa seksiä.
      Veljeni on 17-vuotias ja luultavasti poikuus tallella.

    • Anonyymi

      On merkkipäivä tulossa vaimolle lupasin hänelle lahjan siis vierasta voi hakea tai useampaakin ja minä lupasin olla etsimässä sopivaa miestä tai kahta ja värilistäkin miten tuon lupauksen voin parhaiten täyttää

      • Anonyymi

        Minulla on erittäin seksuaalinen vaimo.
        Kun olin kertonut vaimolleni toiveestani panna häntä kimpassa muiden miesten kanssa niin hän kysyi pystynkö minä suvaitsemaan toisen miehen panemassa omaa vaimoa.
        Kerroin vaimolleni toivovani todella kimppaan enkä aiheuta riitoja kun toinen mies panee vaimoa.
        Tähän vaimo totesi ettei tuo ole mahdoton toive.
        Sain luvan järjestää vaimolle ensimmäisen panokaverin.


    • Anonyymi

      Näin joulun kunniaksi vaimo voisi antaa joulupukille pillua.
      Olisi kiihoittavaa katsella kun vaimoa pannaan kunnolla.

    • Anonyymi

      Meillä pikkuveljeni 25v nai vaimoani 45v säännöllisesti. Annoin luvan, kun pikkuveli kyseli päästä eroon poikuudestaan. Nainut nyt 2v vaimoni kanssa. Itse en ole paikalla silloin, mutta vaimo kertoo nussimisesta, kun tuun kotiin.

    • Anonyymi

      Vaimollani55v on pikkusisko 50v kaunis nainen. Hän erosi 7v sitten, eikä miehiä liiemmälti kuulemma ole ollut. Vaimoni ehdotti, että minä voisin naida siskoaan jottei ihan näivettyisi koko nainen. Nyt meillä on ollut kolmen kimpoaa 2,5v ja kaikki ollaan tykätty. Sisko on kuin eri nainen. Puhjennut kukkaan niin sanotusti.

      • Anonyymi

        Vaimon veli on ollut monta kertaa vuosien aikaan vaimoani naimassa. Kiihottavaa katsella kun he nauttivat salaisuudestaan ja seksin jälkeen vaimo valuu veljensä spermaa. Omalle siskolle ehdotin joskus muinoin että kiinnostaisiko kolmen kimppa mutta hän on ujohkon puoleinen.


    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe