”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
Mark 16:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16
Pelastus on Jeesuksessa Kristuksessa
6
299
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on lakoninen kommentti kaikille kuolemaa pelkääville:
" Miljardi vuotta ikuisessa elämässä on vasta ensimmäine askel "
Kehitin tuon muuten ihan ite. - Anonyymi
Hihhulit vain uhkailevat koko ajan kun muuta eivät osaa.
- Anonyymi
Niitten uhkailut on kuin hampaattoman koiran räksytystä, ne herättää lukijassa pelkästään hilpeyttä.🤣
- Anonyymi
Ei voi tuomita kadotukseen , koska kaikki joutuvat kuolemassa kadotukseen , ellei sitten ota jotain sähköistä dokumentaatiota elämästä ja luo tekoälyllä vastaavan ihmisen ?
- Anonyymi
Pääseekä tekoäly taivaaseen?
- Anonyymi
Kiitos Jeesus,
että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit syntini ja minulle kuuluvan ikuisen rangaistuksen päällesi!
Et jäänyt ristille, vaan nousit kuolleista ja menit Isän luo odottamaan omiesi tuloa luoksesi. Pian on se päivä, jolloin minäkin saan armosta päästä luoksesi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233