Jouluruoka on tänä vuonna kallista

Anonyymi-ap

Kalliimpaa kuin viime vuonna.
On katteet kasvaneet kauppiaille.
Ei löydy mistään, mitään halvalla.☹️
Mustaa joulua vaan kaikille!

14

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monta euroa kalliimpi on jouluruoka kori tänä vuonna, jopa yli 10€ kalliimpi, mitä viime vuonna.

• Anonyymi

S market ainakin on kallis, uskaltaako Lidlistä mitään ostaa, kun vähän väliä on salmonella tuotteita siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S market ainakin on kallis, uskaltaako Lidlistä mitään ostaa, kun vähän väliä on salmonella tuotteita siellä?

K-kaupat ne vasta kalliita ovatkin...hirvittää katsella hyllyjen päässä hintoja, kun vähintään 20-30 prossaa pitäisi leikata pois..-no jotain edullista Pirkkaa löytyy.

Mutta K-kauppa ei oo mun juttu pieneläkeläisenä.
        K-kaupoissa käyvät lähinnä kokoomuslaiset ja demarit.

• Anonyymi

Tätä se ahneus teettää.

• Anonyymi

Halpahallista löytyi Arlan 1 kg:n painoinen kermajuustotahko , 4, 99€. Edullinen!

• Eineksiäkö tarkoitat, vai niihin käytettäviä raaka-aineita?

Tällä ollaan tehty jouluruoat itse.

• Anonyymi

Joulukinkku ja laatikko ruuat ovat kalliimpia kuin viime vuonna.

• Anonyymi

Joulukinkun kun teet itse? 🐷🎄☃️🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulukinkun kun teet itse? 🐷🎄☃️🤣

Niin onhan näillä Lillä ja muilla vasemmistovegaaneilla se jauhoista tehty Seitan-"kinkku".

• Anonyymi

Harva on niin rikas että voi pitää omaa kokkia joka tekee ruuat toiselle valmiiksi asti.

• Anonyymi

ELIONRIE profiili:

 Olen jokseenkin mystiseksi mielletty taiteellinen filosofi joka on yhtä lailla kiinnostunut fantasiasta ja tosielämän dilemmoista. Elämä sentään jäljittelee taidetta tai toisin päin ja fantasia on kaiken ikäisille.

 Toivon mukaan et ole tässä profiilissa ivallisin aikein vaan annat jokaisen puun kasvaa muotoonsa, mukaan lukien minut. Jos sinä puolestasi tunnet itsesi täällä ulkopuoliseksi niin harkitse tätä: mitä enemmän näyt sivustolla, sen suurempi mahdollisuus että viehätät tänne läsnäolollasi kaltaisiasi sielunveljiä ja -siskoja. Ilmaise siis omaa persoonaa rehellisesti.

 ( Sivuhuomautus: Suomi24 on poistanut kaikkien profiilikuvaukset ainakin kerran. Jos näet sen eteen vaivaa niin varmuuskopio on valttia. )

⸻┈𝄞┈⚪┈♫┈ ꧁ 🦢 ꧂ ┈♫┈⚪┈𝄢┈⸻

❃ 𝓚𝓾𝓴𝓪 𝓞𝓵𝓮𝓷? ❃

 ༄ Sukupuoli: Nainen
         ༄ Persoonallisuus: INFJ 4w5 ( Samankaltaisia hahmoja: https://www.personality-database.com/profile?personality=9 )
         ༄ Nimen Elionrië merkitys: “Tähtien Seppele” Quenyan kielellä ( https://tolkiengateway.net/wiki/Quenya )

⸻┈𝄞┈⚪┈♫┈ ꧁ 🦢 ꧂ ┈♫┈⚪┈𝄢┈⸻

❃ 𝓛𝓮𝓶𝓹𝓲𝓪𝓼𝓲𝓸𝓲𝓽𝓪𝓷𝓲 ❃

 ༄ Musiikki: Kuuntelen päivittäin useita genrejä ja aikakausia erittäin laajasti, tosin makuni vie minua kohti suurta soundia joka on useimmiten hyvin melodinen ja progressiivinen. Klassinen, (maailman) folk, new age ja sinfoninen metalli sopii minulle eniten, rap ja hiphop vähiten.
         ༄ Kirjailijat: J.R.R. Tolkien, Jane Austen
         ༄ Filosofit: (Jatkuu koska jälleenrakennan profiiliani vähitellen.)

⸻┈𝄞┈⚪┈♫┈ ꧁ 🦢 ꧂ ┈♫┈⚪┈𝄢┈⸻

• Anonyymi kirjoitti:

Harva on niin rikas että voi pitää omaa kokkia joka tekee ruuat toiselle valmiiksi asti.

Ei kai sitä tarvitse ollakaan jos itse osaa tehdä.

• Anonyymi

Joulu on kerran vuodessa vaan. Ei kai se kerran ostettu jouluruoka perikatoon vie, jos vaikka maksaisi muutaman kympin enemmän. Aina jostakin sen verran voi tinkiä, että saa ostettua jouluruoat. Onhan ruokaan kuitenkin oltava se tavallinen ostoraha.

• Anonyymi

Juuri noin. Suhteellisuudentajua tässäkin tarvitaan. Ei joulumuona konkkaan vie, ne on ne muut törsäämiset ja prameilut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe