Mikähän oli Tammisaaren leirin kuolleisuusprosentti

Anonyymi-ap

Liekö koskaan edes yritetty selvittää kuinka moni sinne viedyistä käveli ulos omin jaloin. Ehkä vastasi Stalinin ajan leirejä tai oli pahempikin.

19

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähempänä 100:a kuin 50:ä.

• Anonyymi

Todistapa väitteesi.

• Anonyymi

Sataa ravoiteltiin, mutta Tiltu perhana jarkasi!:-)

• Anonyymi

Tekopyhyyden toinen nimi on isänmaallisuus ja sinä olet siitä todiste.

• Anonyymi

Nazien ja neukkuliiton tasoa. Ollaan komiasa seurassa, ylvästellään sillä.

• Anonyymi

Tekopyhyys elää.

• Anonyymi

Leirin kuolleisuusprosentti oli aivan liian pieni.

• Anonyymi

Anna jokin luku jota arvelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jokin luku jota arvelet.

Jos kuolleiden prosentti oli alle 85%, niin kyseessä oli lomaleiri hyvine olosuhteineen. Arvosana tuosta on välttävä eli 6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kuolleiden prosentti oli alle 85%, niin kyseessä oli lomaleiri hyvine olosuhteineen. Arvosana tuosta on välttävä eli 6

Hei rapa-alkoholisti, menepäs itse "lomailemaan" matalan kuolleisuuden "lomaleirille" niin alat kehittää järkeä ja todellisuudentajua sinne pääkoppasi hämähäkinseittien sekaan.

• Anonyymi

1900-luvun karmeimpia leirejä, vain Suomi, N-liitto ja nasu-Saksa saavuttivat tämän tason. Siksi lukuja ei ole koskaan julkaistu ja kaikki paperit hävitettiin hyvissä ajoin.

• Anonyymi

Kovero kanssa.

• Anonyymi

Kuolleisuus-% oli niin korkea, että lahtari-Suomi ei ole koskaan halunnut siitä puhua. Myös tauteihin kuolleet tulee ehdottomasti lukea lahtarin surmaamiksi sillä niin kauhistuttavat olivat leirin olosuhteet.

• Anonyymi

Kuinka korkea? Ethän sinä itsekään "puhu"?

• Anonyymi

se rkp folktinget henki tuli julki ja oli puhtaimmillaan 1918 tammisaaressa.

• Anonyymi

Mitä järkeä on jauhaa näitä yli 100 vuotta vanhoja asioita. Ollutta ja mennyttä.

• Anonyymi

Millä palstalla oikein luulet olevasi vai etkö tiedä mitä sana historia tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä palstalla oikein luulet olevasi vai etkö tiedä mitä sana historia tarkoittaa?

ÖÖöö........ en? Reputin jo peruskoulun ja elän sossupummina ja vedän heroiinia päivästä toiseen. Miten minä voisin tietää mistään mitään?

• Anonyymi

Luokkaa 40 %.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4651
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2447
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2011
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1929
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1256
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      994
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      852
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe