toivomus kaikille eläkeläisille

Anonyymi-ap

kuolkaa nopeasti ja vaivattomasti

maksatte miljardi euroa joka minuutti
kun itkette vammautuneina

7

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä kyllä ajattelin elää vielä monta vuosikymmentä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18169369k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Satakunnan kansan seurakunta sivulla 100 kuollutta viime viikon lehdessä, Lisänä ne jotka eivä ole luterilaisen seurakunnan jäseniä., Hautajaisia paljon ja krematoriohin kauheat jonot. Ruumisautot ajaa RAUMALLE JA VAASAAN PORISTA päivittäin. Ihana kun ova päässeet pois kun suomessa ei hoitoa enää saa jos ei ole varaa maksaa yksityiselle. SUOMEN HOLTITON RAHAN SYSÄÄMINEN ULKOMAILLE JA MATUIHIN on nyt näkyvissä. suomalaisilta viedään kaikki , Terveyasemat, suljetaan tai supistetaan aikoja, hammashoidot, rokotukset , vanhusten kokohoitolaitokset suljettu, kotihoidon toimet fiasko, erittäin suurta laiminlyöntiä sokeat,dementoituneet , liikuntarajoitteiset yksin tuntitolkulla.

• Anonyymi

Toivokaamme, että aloittaja pysyy koko ikänsä terveenä ja hyvässä kunnossa.
      Ettei vaan osuisi omalle kohdalleen, ikäviä toivomuksia mietiskelee.

• Anonyymi

Pitkän elämän ajattelin vetäistä, ihan omaksi iloksi ja muiden kiusaksi.

• Anonyymi

Säästä sinä meitä ja tee vaivattomasti itsellesi se mitä pyydät muilta, säästyisimme sinun paskalta ja meillä menisi paremmin.

• Anonyymi

Voi, nyt tuli ongelma, kun en pyydä muilta yhtään mitään, ei minulla ole siihen oikeutta.
        Jokainen eläköön omaa elämäänsä.
        Ja se, että oma elämäni on joskus paskaa, en sitä soisi kanssaihmisille, aion kyllä itse omat paskani kestää. En voi edes muita tilanteesta/tilanteista syyttää.
        Ja onko kenelläkään koko elämä täysin vaivatonta ? Tuskin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe