No, eipä tartte ostaa enää limpparia eikä tartte kierrättää enää muovia yhtään.
EU vaatii limpparit lasipulloihin...
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
Palataan vanhoihin kunnon muovipulloihin, jotka saa aukaistua ilman että sisältö turskahtaa käsille.
- Anonyymi
Joo, nuo vetelät voivat kyllä olla "yllättäviä" ..painoahan on 1,5 kg isolla letarepullolla. Fluts!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18170134f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paremmat oluet pakataan lasipulloihin.
- Anonyymi
Kokis on parasta 0,35L lasipullossa.
- Anonyymi
Lipskalle lasipullo sopii.
- Anonyymi
Mikä aloittajaa pelottaa lasipullossa?
- Anonyymi
Eikö ne jo peruneet tuon tavoitteen. Jos kierrätys toimii panttipulloissa, niin ei tarvita pestäviä pulloja. Äskettäin vein pantteja kauppaan, ja kyllä on nopeita ja helppoja nuo uudet koneet, joihin voi kaataa kerralla koko satsin, ja sitten vai odottelee kuittia.
- Anonyymi
Jaa sellaisiakin koneita on nykyään?
Kun itse joskus harvoiN vie pullon Koskenkorvan s-marketin porstuaan, niin eiköhän siinä joku kaljapaappa ole juuri syöttämässä ensimmäistään...-mustan jätesäkin päältä.....krooh! :P - Anonyymi
Nopeammin lemppaa yksitellen kuin odottaa lottoarvonnan päättymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeammin lemppaa yksitellen kuin odottaa lottoarvonnan päättymistä.
Höpö puhetta. Kyllä automaatti on huomattavasti nopeampi, eikä tarvitse tahmaisia pulloja käsitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö puhetta. Kyllä automaatti on huomattavasti nopeampi, eikä tarvitse tahmaisia pulloja käsitellä.
Hitaampi on. Olen monta kertaa ottanut "kisat" lottoarpojan kanssa. Rohmu pyörittää viimeisiä pulloja pitkään ja sylkee niitä välillä poiskin.
Idea hyvä, mutta toteutus huono.
- Anonyymi
Sodastream toimii muovipulloissa
- Anonyymi
Lasipullo ei ole pakollinen tapa. Voi myös käyttää pulloina kierrätettäviä muovipulloja.
- Anonyymi
Palataan 50-luvulle. Lasinsirpaleet koristavat tienvieriä ja rantoja.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741