Olen todella huolissani Suomslaisesta kotihoidosta. Nykyisin kotona oleva muistisairaus jätetään heitteille. Hoitaja käy mutta ei tee sovittuja asioita. Esimerkiksi asiakkaan pesut ja WC käynnit laimin lyödään. Muistisairaus saa olla omissa eritteissä. Tätä hygienian hoitoa ei näköjään enää opeteta lähihoitaja koulutuksessa. Hoidettava pidetään omissa eritteissä siihen asti kun omainen hoitaa. Osataan luistaa joka asiassa. Tärkeää hoitoa Suomessa. Ei mitään vastuuntuntoa. Nimimerkki asiakas hukkuu omaan paskaansa.
Ei hoideta asiakasta miten kuuluisi
8
304
Vastaukset
- Anonyymi
Hoidot on maailman parhaat
- Anonyymi
Tosi törkeää. Toivottavasti päättäjät on joskus itse tässä kunnossa että joutuvat itse tähän hoidon piiriin. Toivon kovasti että hukkuvat omaan paskaansa. Pahimpia on yksityiset kotihoitoa antavat.
- Anonyymi
Yksityiset kotihoidon ottavat vaan asiakkaan rahat näin se ikävä kyllä on!
- Anonyymi
Täällä Suomessa ei ole mitään tahoa kuka valvoisi tätä toimintaa.
- Anonyymi
100 % puppua koko mölinä. Maailman paras ILMAINEN terveydenhoito, aivan turhaa valitusta.
- Anonyymi
Sitä en ymmärrä et puoliso on omaishoitaja muistisairaalle vaikka hänellä itsellä kunto huono.
- Anonyymi
Koska omainen hoitaa "sotkut" niin niihin ei puututa (kova kiire jo seuraavaan paikkaan).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2703354Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821379
- 1371038
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64839Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676