Olen todella huolissani Suomslaisesta kotihoidosta. Nykyisin kotona oleva muistisairaus jätetään heitteille. Hoitaja käy mutta ei tee sovittuja asioita. Esimerkiksi asiakkaan pesut ja WC käynnit laimin lyödään. Muistisairaus saa olla omissa eritteissä. Tätä hygienian hoitoa ei näköjään enää opeteta lähihoitaja koulutuksessa. Hoidettava pidetään omissa eritteissä siihen asti kun omainen hoitaa. Osataan luistaa joka asiassa. Tärkeää hoitoa Suomessa. Ei mitään vastuuntuntoa. Nimimerkki asiakas hukkuu omaan paskaansa.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Hoidot on maailman parhaat
- Anonyymi
Tosi törkeää. Toivottavasti päättäjät on joskus itse tässä kunnossa että joutuvat itse tähän hoidon piiriin. Toivon kovasti että hukkuvat omaan paskaansa. Pahimpia on yksityiset kotihoitoa antavat.
- Anonyymi
Yksityiset kotihoidon ottavat vaan asiakkaan rahat näin se ikävä kyllä on!
- Anonyymi
Täällä Suomessa ei ole mitään tahoa kuka valvoisi tätä toimintaa.
- Anonyymi
100 % puppua koko mölinä. Maailman paras ILMAINEN terveydenhoito, aivan turhaa valitusta.
- Anonyymi
Sitä en ymmärrä et puoliso on omaishoitaja muistisairaalle vaikka hänellä itsellä kunto huono.
- Anonyymi
Koska omainen hoitaa "sotkut" niin niihin ei puututa (kova kiire jo seuraavaan paikkaan).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486