Olen todella huolissani Suomslaisesta kotihoidosta. Nykyisin kotona oleva muistisairaus jätetään heitteille. Hoitaja käy mutta ei tee sovittuja asioita. Esimerkiksi asiakkaan pesut ja WC käynnit laimin lyödään. Muistisairaus saa olla omissa eritteissä. Tätä hygienian hoitoa ei näköjään enää opeteta lähihoitaja koulutuksessa. Hoidettava pidetään omissa eritteissä siihen asti kun omainen hoitaa. Osataan luistaa joka asiassa. Tärkeää hoitoa Suomessa. Ei mitään vastuuntuntoa. Nimimerkki asiakas hukkuu omaan paskaansa.
Ei hoideta asiakasta miten kuuluisi
8
307
Vastaukset
- Anonyymi
Hoidot on maailman parhaat
- Anonyymi
Tosi törkeää. Toivottavasti päättäjät on joskus itse tässä kunnossa että joutuvat itse tähän hoidon piiriin. Toivon kovasti että hukkuvat omaan paskaansa. Pahimpia on yksityiset kotihoitoa antavat.
- Anonyymi
Yksityiset kotihoidon ottavat vaan asiakkaan rahat näin se ikävä kyllä on!
- Anonyymi
Täällä Suomessa ei ole mitään tahoa kuka valvoisi tätä toimintaa.
- Anonyymi
100 % puppua koko mölinä. Maailman paras ILMAINEN terveydenhoito, aivan turhaa valitusta.
- Anonyymi
Sitä en ymmärrä et puoliso on omaishoitaja muistisairaalle vaikka hänellä itsellä kunto huono.
- Anonyymi
Koska omainen hoitaa "sotkut" niin niihin ei puututa (kova kiire jo seuraavaan paikkaan).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817