Kuinka pitkä elinajan ennuste on?
Jos syöpä on paikassa, jota ei voida leikata
7
278
Vastaukset
- Anonyymi
Katso googlesta.
- Anonyymi
Pitää kysyä lääkäriltäsi. Elinajanodote vaihtelee paljon muutamasta viikosta useisiin vuosiin riippuen syövän laadusta ja minne se on levinnyt. Lääkäri voi kertoa, mutta skaala on hänelläkin laaja.
- Anonyymi
Ei minulla ole, mutta Olga Temosella on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole, mutta Olga Temosella on.
Miksi sitten kyselet toisen henkilön asioista.
- Anonyymi
Kun todetaan esim haimasyöpä, niin kannattaa lopettaa päivänsä. Turha kuluttaa puolison voimia tai taloutta maksamalla kalliita kuluja. Koska kuolema on varma. Huumeita, köysi tai luoti.
- Anonyymi
Lidäys. Elinaikaa yleensä vuosi, ja pitää paikkansa. Sloita siivoaminen ajoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222020- 1361966
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81182Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3831157- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61930
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2821