Se putos sitten vuodessa hinta 30000e E autosta VW

Anonyymi-ap

34

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienosti meni🤣 Pidee nelosesta tehdä vaikka ulkohuussin kun sadan vuoden päästä romunsa maksettua🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        hih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hih

        hih vwskoda


    • Anonyymi

      Äkkiä hallitus/valtio tukemaan näitä vatipäitä ketkä ovat hankkineet liian kalliin auton. Osamaksutuki sähköautoille heti!!

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole pakottanut ostamaan joten mitä sitten ?

      • Anonyymi

        Naapurit pilkkaa taas kun VW sössii


    • Anonyymi

      Hih vw

    • Anonyymi

      sähköt menee niin ei edes evakkoon pääse....

    • Anonyymi

      Voi tuota kateellisten vahingoniloa.
      Ensin valitetaan pää punaisena että sähköautot ovat kalliita, sitten kun ne halpenee ei sekään kelpaa.
      Tuokin tapaus ei normaalille autonkäyttäjälle ole mikään ongelma, koska jos autoa tarvitsee, niin ajaa, miksi vaihtaa? Halvempaa se on ajaa tuolla kuin dieselillä.
      Tuon id4.n arvon pudotus johtuu lähinnä sen huonoista toteutuksista, akun lämmittimen puutteesta, suuresta kulutuksesta, softaongelmista ym.
      Tesloissa uusien hinnanpudotus on parissa vuodessa lähes 20 000€. Noiden väliraha uuteen vaihtaessa suuresti ole muuttunut.

      • Anonyymi

        Jos esittelykäytössä olleesta autosta on maksettu lähes 60 k€ niin on siinä kyllä maksettu ostohetkelläkin reilua ylihintaa, varmaan laskettu hintaan kaikki talvirenkaat ja vastaavat ovh-hinnoilla. GTX-mallista tuskin on kyse, koska niiden hinnat käytettyinä lähtee 45 k€:stä ylöspäin (alle 100 tkm ajetut), ja takavetomallit eivät uutena ole 60 tonnia maksaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esittelykäytössä olleesta autosta on maksettu lähes 60 k€ niin on siinä kyllä maksettu ostohetkelläkin reilua ylihintaa, varmaan laskettu hintaan kaikki talvirenkaat ja vastaavat ovh-hinnoilla. GTX-mallista tuskin on kyse, koska niiden hinnat käytettyinä lähtee 45 k€:stä ylöspäin (alle 100 tkm ajetut), ja takavetomallit eivät uutena ole 60 tonnia maksaneet.

        Jokin noissa tiedoissa mättää, koska GTX-malli ei maksa uutenakaan 60000 euroa Ruotsissa, puhumattakaan 2-vetoisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin noissa tiedoissa mättää, koska GTX-malli ei maksa uutenakaan 60000 euroa Ruotsissa, puhumattakaan 2-vetoisesta.

        Veikkaan että auton pyyntihintaan on ensin laskettu talvirenkaista/vanteista ja tavaratilan kumimatoista lähtien kaikki varusteet (tolkuttomilla) ovh-hinnoilla ja sitten tästä kokonaishinnasta on voitu tehdä "hyvä" tarjous (liikkeen näkökulmasta siis, asiakas on todennäköisesti maksanut esittelyautosta enemmän kuin uusi vastaava olisi maksanut, etenkin kun muistaa että alkuvuodesta 2022 markkina kävi vielä kuumana).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esittelykäytössä olleesta autosta on maksettu lähes 60 k€ niin on siinä kyllä maksettu ostohetkelläkin reilua ylihintaa, varmaan laskettu hintaan kaikki talvirenkaat ja vastaavat ovh-hinnoilla. GTX-mallista tuskin on kyse, koska niiden hinnat käytettyinä lähtee 45 k€:stä ylöspäin (alle 100 tkm ajetut), ja takavetomallit eivät uutena ole 60 tonnia maksaneet.

        ja vaihtoakku noihin maksaa 46000e....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vaihtoakku noihin maksaa 46000e....

        noitahan palkansaaja siis ostelee joka vuosi pari akkua...


      • Anonyymi

        Tuokin tapaus ei normaalille autonkäyttäjälle ole mikään ongelma, koska jos autoa tarvitsee, niin ajaa, miksi vaihtaa? Halvempaa se on ajaa tuolla kuin dieselillä.


    • Anonyymi

      Hyvä että hinnat putoaa, on noilla köyhilläkin joskus varaa ostaa jotain vähän pätevää edes käytettynä.


      Hintapommi! Volkswagen pudottaa sähköautojensa hintoja jopa 9 000 eurolla
      Isompiakkuisen ID.3:n saa nyt halvemmalla kuin mitä halvin pikkuakkuinen aiemmin kustansi. Kansanauto pyrkii jälleen lunastamaan nimensä lupauksen.

      • Anonyymi

        sakasan valtio siis valmistaa tappiolla audiseatskodaVW E autoja koko sen eliniän?


    • Anonyymi

      Minusta valtion pitäisi korvata tappioita kuten korvasi koronan aikana yrityksille. Tuo 30.000 eur on iso raha tavis ihmiselle ja sen menetys on poissa kulutuksesta. Jos valtio sen maksaisi, saisi tuo henkilö ostettua kaikkea muuta ja nostaisi elinkeinoelämää ahdingosta.

      • Anonyymi

        Eihän tyhmyydestä sovi palkita.

        On jokaisen oma asia mihin rahansa pistää. Aina ei voi voittaa ja joillain merkeillä ei koskaan.


      • Anonyymi

        Valtio maksanut jo hankintatukea ja sen ylimääräisen hinta tippuu, joissakin silti arvo pysynyt ennallaan, niissä pitäisi periä hankintauki myydessä pois.


    • Anonyymi

      Uudet puhelimetki ja vaikka viihdeelektroniikka saattaa uutuutena maksaa vaikka 570 e. Puolen vuoden päästä tulee muka paranneltu versio hintaan 450 e
      Autoissa sama. Sähköauto 57 t euroa js seuraavan vuoden malli 45 t euroa. Jälleenmyyntiarvon ennustettavuus on helppoa kun tietää että autotkin kuuluu nyt pikakierto tuotteiksi. Uusia hienoja ominaisuuksia ja kalliita rikkoutuvia osia. Arvo putoaa nopeasti siihen ettei kannata korjata.
      Sähköauton tai hybridin saa käytettynä 10 tuhannella eurolla. Kalliin vian ilmaantuessa menee lisää vaikka 8 tuhatta. Niin herää kysymys miten meitä pissitään silmille.

    • Anonyymi

      Vw kiittää hölmöläisiä

    • Anonyymi

      hih-laatuako?

    • Anonyymi

      Vuokrata köyhälle naapurille, ettei mee talous kuralle.🤑

    • Anonyymi

      kohti uuttavuotta VW omistajat-ensin putos TDI hinnat juu

    • Anonyymi

      Uutiset ja analyysit kokonaan lukematta?
      Sähköautoista on kyllä kerrottu aika kattavasti, että niiden hinta tulee alenemaan lähelle polttomoottoriautojen hintatasoa. Nyt kun tämä prosessi on oikeasti käynnissä tulee se silti yllätyksenä monelle sähköauton omistajalle.
      Ja prosessi on tosiaan vielä käynnissä, ei maalissa.

      • Anonyymi

        Idiootit maksoi hankintatuet rikkaille teslojen ostoon ja sakottavat köyhiä polttiksella ajosta, pitäisi olla päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit maksoi hankintatuet rikkaille teslojen ostoon ja sakottavat köyhiä polttiksella ajosta, pitäisi olla päinvastoin.

        Suomessa hintaraja oli 50ke kun sitä tukea maksettiin. Ei sillä kovin ontaa Teslaa ostettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit maksoi hankintatuet rikkaille teslojen ostoon ja sakottavat köyhiä polttiksella ajosta, pitäisi olla päinvastoin.

        Tiedätkö miksi polttiksista halutaa eroon?

        Luetko muutakin kuin Aku Ankkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa hintaraja oli 50ke kun sitä tukea maksettiin. Ei sillä kovin ontaa Teslaa ostettu.

        Ei ostanut ei, mutta silti uudet teslat ovat nyt halvempia kuin olisivat olleet hankintatuen kanssa jos niihin sitä olisi saanut.
        Hinnat alenee ja aleneminen jatkuu.
        Osa sähköauton ostajista on myös mennyt siihen vipuun, että on luullut voivansa verrata sähköautojen hintaa polttomoottoriautoihin, käyttäen mittatikkuna sähköauton tehoa.
        Huomaamatta, että sähköautossa tehon kasvatus on huomattavasti halvempaa kuin polttomoottoriautossa.
        Sähköautojen hinnat suorastaan romahtaa, mikäli akkuteknologia jonain päivänä tosissaan ottaa harppauksen baby-steppien sijaan. Mutta tuli sitä harppausta tai ei "lähitulevaisuudessa" tulee hihnalta joka tapauksessa jatkuvasti tuotantokustannuksiltaan edullisempia autoja. Ei hintojen lasku ole vasta kuin päässyt alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa hintaraja oli 50ke kun sitä tukea maksettiin. Ei sillä kovin ontaa Teslaa ostettu.

        Aika paljon ostettiin, halvimman teslan hintahan laski jo kauan sitten alle 50k. Hintaraja olisi pitänyt olla vaikka 30 000 tai ei ollenakan tukea. Romutustuen takiakin romutettiin paljon hyväkuntoisia vähäpäästöisiä autoja, köyhät ajaaa edelleen saastuttavammilla. Sekin oli pelkkää tulonsiirtoa rikkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi polttiksista halutaa eroon?

        Luetko muutakin kuin Aku Ankkaa?

        Ei kukaan estä, rikkaat voi ostaa akkulavetit omilla rahoillaan.


    • Anonyymi

      hih

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe