Olen käytännössä aina äänestänyt kokoomusta. Nyt haukuttiin vihervassariksi kun ostin valmissalaattirasian. Ihan tuntematon henkilö näin yhtäkkiä kaupassa minulle sanoi, turaanin näköinen ja ilmeisesti persu. Mistä johtuu? Miksei saa ostaa sitä mitä haluaa?
Ostin salaattirasian, haukuttiin vihervassariksi
18
281
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pukeudut kuin vihervassari, käyttäydyt kuin vihervassari, niin silloin olet vihervassari.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18172456g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No nuo persuliinit nyt vain ovat sitä yhteiskunnan vajaampaa porukkaa. Juntteja.
- Anonyymi
Minä se olin ja äänestän SDP. KOSKA Olen työläinen . Enkä ole niin juntti kuin sinä. JA MINÄ SAAN SANOA VASSARIA VIHERVASSARIKSI JOS MINUA HUVITTAA!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se olin ja äänestän SDP. KOSKA Olen työläinen . Enkä ole niin juntti kuin sinä. JA MINÄ SAAN SANOA VASSARIA VIHERVASSARIKSI JOS MINUA HUVITTAA!!
PERSUVAJAKKI SÄ OOT. JA MÄ SAAN HUUTAA NIIN PALJON KUIN HALUAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERSUVAJAKKI SÄ OOT. JA MÄ SAAN HUUTAA NIIN PALJON KUIN HALUAN.
Olen kokoomus. Oo hiljaa vajakki
- Anonyymi
Todellisuudessa olet kommunisti.
- Anonyymi
Juu ei niillä ole mitään käytöstapoja
- Anonyymi
Missäpäin seinäjokea tämä salaattirasia asuu?
- Anonyymi
Hyvä ohisalo ja mikä viher- kari se oli !
- Anonyymi
Mun mielestä kuulostaa uskovaiselta ..Kai hellari
- Anonyymi
Myös Perussuomalaiset syövät salaatteja.
- Anonyymi
Eipäs syö. Perussuomalaiset syö makkaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs syö. Perussuomalaiset syö makkaraa.
Juu persut työntävät mielellään makkaraa aukkoihinsa.
- Anonyymi
paha haukkumasana vihervassari
- Anonyymi
Missä päin Seinäjokea tämä salaatti rasia asuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623