Eli siis millaisia ihmisiä olette?
Millaisia ihmisiä ovat vimpeliläiset?
3
523
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai oikeasti halua rehellistä vastausta tähän kysymykseen?
- Anonyymi
Vimpeli on aika kaukana mun kaupungistani jossa oon syntynyt ja koko ikäni asunut. Oon aika semmonen juromielinen suomiukko kun en ole mm kertaakaan käynyt ulkomailla ja koko ikäni ollu melkeinpä koko ajan neljän seinän sisällä jossakin kaukana korvessa. Joskus teininä oli ne sosiaalisimmat vuoteni. Sen jälkeen en tapaillut ihmisiä. Tulee sitä liikuttua toki automatkareissuilla ja pakollisilla kauppaostosreissuilla.
Vimpeli on ehkä seuraava paikkakunta jossa aion vierailla. Kajaanin seutu on usein ollut mieleeni paljon koska siellä kajaanilaiset on ymmärtäneet hyvän suhteen metsään&luontoon ja maisemat on usein siellä päin hyvin runsaan metsäisiä.
Vimpelin lähellä oleva Lappajärvi on tutumpi paikka jossa nuoruuvessa tuli käytyä kun vanhempani kävivät eräällä mattokutomolla ostamassa mattoja kun vanhemmillani oli mattokutomoyritys. Myöhemmin 2000 luvulla kävin isäni kanssa moikkaamassa heitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998